Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-26, 10:50   #248
DamageINC
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Du har ju själv visat på deras regler som gäller - vad gråter du över? Även om de är korkade så borde du väl ha koll på vad som gäller, eller? Chicago avgjorde ju i sudden, alltså över 4.5 mål! Alltså solklart!

Lär dig reglerna innan du gråter ut nästa gång, är du snäll!

Edit1: Nyckelordet är ALLA - se nu var du tänkt fel...

Edit2: Seså - ge mig nu alla sharps ni har då detta alltid verkar vara fallet när man "äger" någon här på sajten! Nej, just det - glömde att jag inte ingick i "ryggdunkareliten" - sorry!
Alltså, trollar du eller har du inte läst vad jag har skrivit? Förstår inte att jag ska behöva dra detta igen.

1. Nyckelordet är inte ALLA, nyckelorden är om inget annat angivits. Direkt under regeln anges att Ö/U bedöms efter ordinarie speltid. Om ditt jobbkontrakt sa:

Alla dagar är arbetsdagar om inget annat angivits.
Söndagar är helgdagar, dessa är inte arbetsdagar, så då ska man inte jobba


Skulle du ändå tolka detta som om du ska jobba på söndagar då eftersom nyckelordet är alla? Det krävs inte mycket mer än en basal logisk förmåga för att förstå att detta vore en feltolkning.

Dessutom anges sedan samma sak efter Matchodds (3-vägs). Läs Niteowls inlägg så förstår du vilket problem som uppstår här. Om Matchodds (3-vägs) ska räknas som ett undantag från OT-regeln, varför ska då inte Antal mål göra det när exakt samma formulering används och det i samma stycke i regelboken?

2. Du har inte fått några sharps för du har inte ägt någon. Du har kommit in i denna diskussion med en mycket otrevlig attityd vilket kanske fungerar när man har rätt. I samband med de logiska förmågor du påvisar får det dig dock endast att framstå som ännu dummare.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat