Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-27, 01:24   #1
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Kriga. Att leva eller överleva?

Tjena!

Kriga heter jag. Är 35 bast och bor på Kungsholmen tillsammans med min tjej och åttaåriga son.

Älskar väl egentligen varken sport eller spel, men behöver ständiga kickar för att fungera. Då varken sprit eller droger intresserar mig har det fallit sig naturligt att söka mig mot "spelsektorn".

Mitt stora dilemma i livet har varit att desto bättre det går för mig, desto mer destruktiv blir jag. Jag har förmågan att skapa stora värden i det jag gör, men i jakten på det oåtkomliga, lyckas jag förr eller senare förstöra det jag byggt upp.

Tänkte dra igång denna dagbok för att få skriva av mig lite av mina tankar ibland. Hemma får man ju mörka hur man egentligen mår. Det tänker jag inte göra här.

Jag vet att jag levt ett otroligt varierat liv, med uppgångar och fall som de flesta här (tack för det) inte ens kan stava till. Min dagbok ska inte bara handla om spel , utan om affärer, ideer, och framtida möjligheter.
Jag är i grunden en obotlig optimist. En mkt kreativ sådan.

Min spelstrategi i denna dagbok kommer få ett annorlunda upplägg. Detta återkommer jag till inom kort.

Debuterade på solvalla som 15 åring. Räckte med ett besök för att jag skulle vara fast. Kan fortfarande när jag tänker på det, känna den energi och glädje ett solvallabesök kunde ge. Man var ung och oförstörd. Hela världen låg för ens fötter.
Slutade alltid på samma sätt. Knatade mot sumpan helt jävla stengul och freebade på tuben.

Får se hur mkt detaljer jag kommer dra här. Är jag för ärlig så kommer för många veta vem jag är.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Avej (+1), Rekarn (+1), Gervais (+1), KP (+1), Snivar (+1), fxstc98 (+10), Haltmathe (+1), smak (+3), slindoffer (+5), chrisso84 (+25), KungKlave (+1), d1ck3n (+5), eventours (+1), nationalbet (+3), Pilkast (+5), satori (+5), V75fahlle (+1), maj_blomman (+2), Overcome (+2), fireas (+5)

Senast redigerad av kriga den 2013-01-27 klockan 01:34.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng