Jag älskar söndagar. Det är min dag.
Min tjej har förstått att mitt behov av egentid är stort och hon och min son gör alltid kul saker bara de två denna dag. Ett upplägg som passsar mig alldeles utmärkt.
Köper båda kvällstidningarna och beger mig till stamstället det klassiska Thelins Konditori. Gillar att sitta och titta på alla människor samtidigt som koffeinet kickar in.
Vasastan och Kungsholmen är de stadsdelar jag gillar bäst.
Flyttade hemifrån som 15åring och Sthlm var det givna valet. Kommer från en liten håla någonstans på bondvischan.
Min första bostad hittade jag i Gula Tidningen och var hos en ensamstående tjej i 40årsåldern. Fick hyra ett litet rum på 8m2 på Tulegatan. Trivdes bra där men det var väldigt lyhört då våra sovrum låg vägg i vägg
Älskade omedelbart området och mitt stamställe var under denna period Kafe Valand på Surbrunnsgatan. Detta klassiska hak måste ses och upplevas. Är som taget ur en annan tidsepok och ägarna är de samma idag som för 20 år sedan.
Finns få sådana ställen kvar tyvärr. Så har ni vägarna förbi så sponsra dom med en kaffe o bulle.
Denna dagbok kommer jag driva vid sidan om mitt övriga spelande redovisningsmässigt sett.
Jag kommer expimentera vilt här med udda och troligtvis idiotiska strategier.
Men vem vet, kanske kan vi plussa ändå
Sätter av 100.000 SEK för detta med start nu.
Bolagen jag kommer använda mig av är endast Bet365 och Unibet.