Citat:
Ursprungligen postat av kriga
Jag ser att mitt inläggg blivit raderat. Eftersom jag till skillnad från Boone känner NHL Gamblern och vet vad jag pratar om istället för att kasta skit och spekulera vilt utan underlag och fakta.
Så mkt som är fel i denna tråd så jag kände mig tvungen att kommentera.
Förstår inte varför inte NHL Gamlern, precis som alla andra inte ska få ha sin blogg eller skriva sina rekar. Så vitt jag vet står det inte skrivet i stjärnorna att den metodik Boone förespråkar är korrekt och riktig.
Håller inte med heller om att jag outade honom. Men detta är ingen stor grej för mig personligen så jag släpper ämnet.
Däremot skulle kanske Boone ta en fundera på sig själv och vad han för egen del egentligen åstakommit. Att anonymt sitta och spy galla och publicera oriktiga uppgifter känns omoget och faktiskt ganska ointiligent.
Tobias Holm må vara en klåpare rent speltekniskt men, han är iallafall offentlig och står för sina uttalanden som en man.
Sen går det ju inte heller att blunda för att han lyckats göra RoK väldigt lönsamt. Såg nyligen siffror från det bolaget vars mestadelen av deras verksamhet ligger. Ganska imponerande siffror.
Så vem är egentligen en klåpare?
Mvh K
|
Du säger att så mycket i tråden är fel, men du säger inte vad eller varför det är fel utan lyckas med ett inlägg som säger totalt noll trots 5 hela stycken...
Jag är knappast anonym och en person med intresse skulle ganska enkelt kunna lista ut vem jag är. Sen att jag inte skyltar med mitt namn som nick har väl inte så mycket med saken att göra inte sant?
Allt som är sagts om NHL-Gambler står jag för och anledningen till denna tråden var den otroligt underhållande mailhistoriken jag hade med honom. Gamblern är en förlorare som indirekt gör att människor förlorar pengar likt många andra, även om han själv inte tror han gör det. Kul att se han börjat med bokföring igen denna säsongen. Frågan är om den kommer finnas kvar när den slutar.
Snällt av dig som påstådd vän till NHL-Gambler att lyfta upp denna tråden igen förresten. För varje nytt inlägg hjälper det till att öka exponeringen på både Google och Sharps så några fler kanske får upp ögonen för hans business.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."