Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-30, 17:25   #1
TheJanko

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 709
Standard

The J spelar på spelare (Fotboll, hockey, basket)

Hallå!

För att stilla mina trista dagar har jag bestämt mig för att starta denna dagbok. Jag är en ung grabb som tycker det är extra roligt att spela på spelare. Player props, målskyttar, ja ni fattar. Jag har bara testat lite smått och vet inte om jag kan vara vinnande eller inte, något jag verkligen inte tror. Den här dagboken finns mest på skoj då jag känner att jag kan slänga iväg lite slantar på ett test just för att jag tycker att det är så kul att spela på spelare. Min "seriösa" betting har glidit på fint så jag satsar en liten del av vinsten i det här projektet.

Spelen kommer att baseras delvis på statistik, men också mycket på känsla. Det kommer bli mer känsla på fotbollen då jag känner att jag "förstår" spelarna där mer. Premier League är det jag kan bäst i vanliga fall, återstår att se om det gäller för målskyttar också. Hockey blir nog mest statistik, basket likaså. Fastän jag har märkt en liten trend hos basketspelare som varierar sig så mycket mer i sina prestationer än vad fotbollsspelare gör.

Jag kommer att köra med 1-5 units, men oftast ligga mellan 1-3. Det är väldigt låga insatser jag kör med och en unit är inte lika med 1% av spelkassan i det här projektet vilket medför att om någon tok får för sig att rygga, gör det med tanke bakom. Kommer att spela på unibet, bet365 och marathon mestadels. Svenska spel kan glida in då de ibland chockar med marknadshögst odds. Har inte registrerat mig på betsson, något jag kanske gör i framtiden om jag anser att jag ska rikta in mig mer på player props i NHL då det verkar vara deras största fördel.

Kort version: Testar att spela player props i olika sporter och världsdelar. Låga insatser, är endast ett test. Jag tror inte att jag kommer gå vinnande ur det här utan gör det mer för underhållningens skull. Blev också inspirerad av Grnvits tråd och han lyckas ju väldigt bra.

Regler finns det inte många. Ni får komma med hur mycket åsikter ni vill. Gärna tipsa om spel om ni känner för det.

Inväntar startuppställningarna i PL ikväll, har två möjliga lir på gång.

Showtime!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dino352 (+5), Grnvit (+5)
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat