Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-30, 16:25   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

The J spelar på spelare (Fotboll, hockey, basket)


Hallå!

För att stilla mina trista dagar har jag bestämt mig för att starta denna dagbok. Jag är en ung grabb som tycker det är extra roligt att spela på spelare. Player props, målskyttar, ja ni fattar. Jag har bara testat lite smått och vet inte om jag kan vara vinnande eller inte, något jag verkligen inte tror. Den här dagboken finns mest på skoj då jag känner att jag kan slänga iväg lite slantar på ett test just för att jag tycker att det är så kul att spela på spelare. Min "seriösa" betting har glidit på fint så jag satsar en liten del av vinsten i det här projektet.

Spelen kommer att baseras delvis på statistik, men också mycket på känsla. Det kommer bli mer känsla på fotbollen då jag känner att jag "förstår" spelarna där mer. Premier League är det jag kan bäst i vanliga fall, återstår att se om det gäller för målskyttar också. Hockey blir nog mest statistik, basket likaså. Fastän jag har märkt en liten trend hos basketspelare som varierar sig så mycket mer i sina prestationer än vad fotbollsspelare gör.

Jag kommer att köra med 1-5 units, men oftast ligga mellan 1-3. Det är väldigt låga insatser jag kör med och en unit är inte lika med 1% av spelkassan i det här projektet vilket medför att om någon tok får för sig att rygga, gör det med tanke bakom. Kommer att spela på unibet, bet365 och marathon mestadels. Svenska spel kan glida in då de ibland chockar med marknadshögst odds. Har inte registrerat mig på betsson, något jag kanske gör i framtiden om jag anser att jag ska rikta in mig mer på player props i NHL då det verkar vara deras största fördel.

Kort version: Testar att spela player props i olika sporter och världsdelar. Låga insatser, är endast ett test. Jag tror inte att jag kommer gå vinnande ur det här utan gör det mer för underhållningens skull. Blev också inspirerad av Grnvits tråd och han lyckas ju väldigt bra.


Regler finns det inte många. Ni får komma med hur mycket åsikter ni vill. Gärna tipsa om spel om ni känner för det.


Inväntar startuppställningarna i PL ikväll, har två möjliga lir på gång.

Showtime!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dino352 (+5), Grnvit (+5)
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-30, 19:44   #2
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1413783


Giroud är en kille som hittills skapat många lägen men inte lyckats förvalta dem. Men på senare tid har han det. Han gjorde två mål senast i cupen och två mål i ligan mot West Ham innan det. Laget förstår Girouds kvaliteter bättre nu och man har sett många fina inlägg mot denna resliga fransos, framförallt ifrån Podolskis sida. Att Giroud nätar idag tror jag mycket på, brukar kunna bli målrikt mellan de här lagen.

Ogiltigt spel-ID: 1413786


Lukaku har fått starta på senaste tiden och gör det bra. Har bland annat gjort 4 mål senaste 6. Everton hållit nollan senaste två, men inte heller gjort något. Ändring på det nu och jag tror man blir lite av det Everton som vi sett hittills under säsongen, som gör mål men också släpper in. Och om någon ska göra det i WBA tror jag på Lukaku.

Senast redigerad av TheJanko den 2013-01-30 klockan 21:49.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-30, 19:48   #3
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Nice! Lycka till! Ser att det är fler och fler som fått upp ögonen för player props. Kul att kunna inspirera någon!

Dock är ju player props-marknaden tunn, visst kan man spela målskyttar och gula kort osv i fotbollen, men vore det inte roligt med typ antal fouls på spelare och även assister?

Det är samma med hockeyn, skulle vilja se fler poängspel där vad gäller spelare.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2013-01-30 klockan 19:49.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-30, 21:55   #4
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1413783


Ogiltigt spel-ID: 1413786


En av två första dagen känns helt OK, såg inte matchen men känns som att Lukakuspelet var långt borta.

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Nice! Lycka till! Ser att det är fler och fler som fått upp ögonen för player props. Kul att kunna inspirera någon!

Dock är ju player props-marknaden tunn, visst kan man spela målskyttar och gula kort osv i fotbollen, men vore det inte roligt med typ antal fouls på spelare och även assister?

Det är samma med hockeyn, skulle vilja se fler poängspel där vad gäller spelare.
Ja den är väldigt tunn, därför jag tror att jag inte har skicklighet nog att gå vinnande i den. Jo det vore roligt, någon slags "poängspel", dvs. mål och assist i fotboll vore roligt. Men just nu får man nöja sig med målspel på fotbollen, någon enstaka gång kort kanske. Samma i hockeyn, det är bättre än fotbollen men som du säger, mer poängspel. Utvisningsminuter vore också roligt.

Det jag tycker är bäst är basketen. Den kan ha roliga player props, t.ex. när poäng assist och rebounds räknas samman. Synd att det är där man är sämst.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-30, 23:03   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1414271


Ogiltigt spel-ID: 1414269



Tror vi kan få se lite mål i nattens match. Minnesota fick kämpigare än man trodde att besegra CBJ. B2b här och jag tror att vi kan få se lite mål, och jag tror att minst en av dessa herrar hittar nätet idag. Mer har jag inte att säga.

Ogiltigt spel-ID: 1414263


Melo var magisk senast och gjorde hela 42 poäng. Fått vila sig nu i 2 dagar och är på hemmaplan igen. Har ingen B2B-match att oroa sig för. En hel del spelare borta i Knicks, tror att Melo får dra det stora lasset idag igen. Magic kasst försvar.

Ogiltigt spel-ID: 1414258


Lakers spelar mer och mer som ett lag. Kobe tar inte lika mycket skott längre utan poängskörden är jämn fördelad över laget. Gjorde 14 p igår, tror de får en liten tuffare nöt att knäcka idag. Satte ingen trea igår dock, tror han sätter några idag. Anser dock fortfarande att linan ligger några poäng för hög. Hade själv haft den runt 22.5.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)

Senast redigerad av TheJanko den 2013-01-31 klockan 09:28.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 17:55   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Varit borta ett tag, har haft ganska mycket att göra hemma och enbart fokuserat på min vanliga betting. Men nu känner jag att det är dags för lite nöjen, och jag tar sikte på en specifik match ikväll!

Ogiltigt spel-ID: 1434616


Ogiltigt spel-ID: 1434612



Liverpool gästas av WBA, ett lag som inte spelar lika bra som de gjorde i början av säsongen. WBA har släppt in mål alla bortamatcher den här säsongen, samtidigt som Liverpool producerat riktigt bra framåt den senaste tiden. Sturridge har varit en frisk fläkt och gjort 3 mål på 4 matcher. Avlastar Suarez. Gerrard gjorde mål senast mot City och man vet aldrig när gamlingen ska slå till. Tror på att minst en utav dessa herrar gör mål ikväll, vilket gör att jag går lite plus om en gör det. Hoppas förstås på båda. Ska senare kika på de amerikanska sporterna och se om jag hittar något roligt. Väl mött.

Senast redigerad av TheJanko den 2013-02-11 klockan 22:22.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 18:25   #7
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Studge har gått skadad sen förra matchen och det är oklart om han får speltid överhuvudtaget eller ens är med i truppen.

Gerrard får gärna hänga några kassar, lycka till med spelen!
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 18:33   #8
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slapshot Visa inlägg
Studge har gått skadad sen förra matchen och det är oklart om han får speltid överhuvudtaget eller ens är med i truppen.

Gerrard får gärna hänga några kassar, lycka till med spelen!
Har inte hittat något på Liverpools hemsida. Vi får vänta och se helt enkelt!
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 19:19   #9
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sturridge är inte ens på bänken, skadad mot City. Shelvey går in i startelvan, det kan vara en rolig målskytt att spela på. Återkommer om odds.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 19:24   #10
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Spelade Shelvey som förste målskytt till 10,5 ggr pengarna. Han kommer hugga på allt i boxen och jag blir inte förvånad om han blir näste att göra en "Downing/Hendo/Carra".
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:22   #11
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Missade 70 minuter av matchen. Var Shelvey nära att trycka dit en? Den korta stunden jag såg kändes Liverpool mycket farligare, och Gerrard hann med på att bränna både en straff och ett "gerrardläge" vid straffområdslinjen.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:25   #12
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 698
Standard

shelvey hade tyvärr ett bortdömt offsidemål i inledningen.
kkimpa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:32   #13
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 35
Sharp$: 1006
Standard

Liverpool hade ju i stort sett allting fram tills Gerrard missade straffen.
fredrikjoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td