Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-30, 22:55   #4
TheJanko

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 709
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1413783

Ogiltigt spel-ID: 1413786

En av två första dagen känns helt OK, såg inte matchen men känns som att Lukakuspelet var långt borta.

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Nice! Lycka till! Ser att det är fler och fler som fått upp ögonen för player props. Kul att kunna inspirera någon!

Dock är ju player props-marknaden tunn, visst kan man spela målskyttar och gula kort osv i fotbollen, men vore det inte roligt med typ antal fouls på spelare och även assister?

Det är samma med hockeyn, skulle vilja se fler poängspel där vad gäller spelare.
Ja den är väldigt tunn, därför jag tror att jag inte har skicklighet nog att gå vinnande i den. Jo det vore roligt, någon slags "poängspel", dvs. mål och assist i fotboll vore roligt. Men just nu får man nöja sig med målspel på fotbollen, någon enstaka gång kort kanske. Samma i hockeyn, det är bättre än fotbollen men som du säger, mer poängspel. Utvisningsminuter vore också roligt.

Det jag tycker är bäst är basketen. Den kan ha roliga player props, t.ex. när poäng assist och rebounds räknas samman. Synd att det är där man är sämst.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat