Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-31, 18:01   #2
Moffegrev

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Intressanta spel, kommer dock ga emot dig pa en del. Själv tror jag inte lil nog har skuggan av en chans mot Rashad, utan att matchen kommer se ut ungefär exakt likadant som den mot Tito Ortiz. Rashad har brottningen, snabbheten och explosiviteten att slänga runt lil nog som en trasdocka i tre ronder, alternativt att matchen stoppas pga ground & pound. Skulle se det som en enorm skräll om lil nog vinner den här.

Oddset pa Rashad suger, men jag ser den här lite som ett "lock".

Edgar vs Aldo är svartippad, enligt mig har inte Aldo mött nagon av Frankie Edgars kaliber, dock är Aldo ruggigt bra. Tror han kommer mata sönder Edgar med leg kicks, samt stoppa nedtagningarna. Här ger jag snabbheten till Edgar och power till Aldo.

Fan om jag inte bara later bli att betta pa den här och bara njuter av fighten istället.

Overreem vs Bigfoot: Det enda sättet jag kan se Bigfoot vinna pa är om han lyckas ta ned Overreem, vilket jag absolut inte tror han klarar av. I fighten mot Travis Browne vann han enbart pga att Travis Browne stukade foten mitt i matchen, sa han spöade en enbent fighter. Overreem kommer slänga runt honom som han gjorde med Werdum, och förr eller senare hitta hakan och tkoar honom.

Hatar att betta pa det här sättet men jag kör nog en räntedubbel pa Rashad + Overreem till det värdelösa oddset 1,5.

Har ingen koll pa Vallie-Flagg (faktiskt aldrig hört talas om), dock är enligt mig Yves Edwards slut som fighter och jag fadear honom gärna. Vet du varför oddset pa Edwards sjunker? Hans knock mot Stevens var en fluke enligt mig. Ska youtubea Flagg när jag har tid imorgon.

Är även lite sugen pa ett litet värdebet pa uncle creepy till 3,05. Tror det kan bli ruggigt jämnt mellan honom och Benavidez.

Ser även att oddset pa Maia har ökat rejält. Hoppas verkligen inte det här blir en riktigt jävla lame staende fight, utan jag vill se grappling mellan dessa tva. Kan Maia göra det omöjliga - subba fitch? 2,7 pa Maia är fan högt, och det lockar absolut.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat