Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-01, 18:24   #1120
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Vill bara gå ut med lite korta fakta att komplettera ditt inlägg med så inget verkar värre än det ska vara.

1. Precis som jag skrev i PM till dig när jag låste upp tråden så är det ingen som har förväntat sig att du ska hålla ordning i din tråd under tiden du varit avstängd (eller ens vanligvis). Den låstes för att speldagböcker ska behandla spel och inte bli några dramatrådar. Vi är ganska frikostiga med att tolka detta, men kombinationen att du börjat posta dina spel exklusivt externt och många medlemmars diskussion om regler på helt fel sektion av forumet gjorde att vi ansåg det vara nödvändigt att låsa den tills dess att du var tillbaka. Givetvis kommer den också låsas i framtiden om den inte behandlar det speldagböcker ska göra - spel.

För att föra andra diskussioner om regler och ditt fall specifikt finns nu denna tråden:
https://www.sharps.se/forums/feedback...lo-och-sharps/

2. Som KP tidigare har nämnt så är det en stor skillnad på att posta sina spel på en hemsida och att tvingas maila för att ta del av spelen. Om en användare säger att spelen finns att ta del av på en hemsida kan vi kontrollera att spelen finns publicerade där och att inget vinstintresse finns. Vi kan där emot inte kontrollera huruvida en mailservice ämnar bedriva en vinstdrivande och/eller en konkurrerande verksamhet till Sharps och har därför valt att tolka det som otillbörlig marknadsföring.

Citat:
Det kanske kan bli en liten följetong dessa spelförslag som måste inkluderas i varje inlägg jag ska skriva i min egen dagbok för att inte bli avstängd eller få en låst dagbok. Kanske kan bli en guldgruva för oss alla!? Vem vet
Avstängd blir du om du bryter mot regler, som till exempel 2.01. Låst blir dagboken om den inte används som en speldagbok. Ganska enkelt.

Nu tänker jag lämna din tråd i fred. Vill du fortsätta diskutera tolkningen av regler eller hur du blivit behandlad ta det i tråden nämnd ovan.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat