Först vill jag säga att jag tycker Sharps.se är en fantastisk sajt.
Men som bla KP nämt i tråden Sharps vinstdrivande så brottas Sharps med en svag likviditet vilkte givetvis saknar ner sajtens utvecklingen.
Detta är ju inget som jag egentligen har något med att göra men min hjärna är skapad på det sättet att jag kan lixsom inte hålla mig.
Om vi tar SharpsShopen som ett ex, har ju varit pg länge men inget händer.
Detta skulle heklt klart kunna vara ett sätt för Sharps att på ett snabbt och enkelt sätt dra in lite kulor.
Jag ser framför mig att många lojala medlemmar lätt skulle köpa merchandise saker om dessa fanns tillgängliga.
T-shirts, Hoods, Kaffemuggar o lite annat är ju väldigt enkelt att skaffa.
En variant för att minimera inköpskostnadera för dessa kan ju att ta in lite reklam på tröjorna. Detta bör enkelt kunna lösas genom några telefonsamtal
Kan sharps skaffa prylarna mer eller mindre gratis så kan det ju ramla in en fin peng till verksamheten. Samt en ökad exponering av varumärket.
För egen del skulle jag lätt kunna lägga 1000 kr på detta.
Idag är ju tekniken så snabb och smidig att det går att ta beställningar efter order så ekonomisk bör ju risken bli obefintlig.
Vi här på Sharps är ju helt klart en intressant målgrupp, inte bara för spelbolagen. Sportreseföretag, Gym, Restauranger, typ olearys, osv.
Borde ju inte alls vara svårt hitta bolag som får vara med med reklam på Sharps merchandises.
Postade själv ett förslag till flashback för många år där jag erbjöd mig att sköta deras merchandisedel, men fick tyvärr ett nej till svar.
Så kära vänner! Låt oss spåna lite...
Ideer på Merchandises?
Skulle ni kunna tänka er att köpa? Och hur mkt skulle ni lägga?
Om någon har bra grafiska skills skulle ju denna kunna lägga upp ett förslag , på mugg, shirt och nåt annat.
Slogan!
Tycker jag är kul och det är ju något sharps bör ha.
Själv är jag mkt för ironi.
Här kommer några från mig.
Sharps.se
När bara värdet räknas!
Sharps.se
Vi kliver blytungt!
Sharps.se
Hos oss är ALLA limiterade!
Sharps.se
Grönt är skönt!
Sharps.se
Sharps.se