Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-05, 20:34   #27
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Förlåt mig, fan vad jag mässar på. Men jag älskar att prata ideer, och affärsmöjligheter.

En annan sak som jag tänkt mkt på.

Holms hade mkt tur när han startade ROK. Tajmingen var perfekt.
Jag menar anledningen till att han drar in pengar idag är ju att många kunder skapade sina konton via hans sajt. När han började hade ju inte alla konton överallt. Vilket ju gjorde hans dealar på sikt oerhört lukrativa.

Här tror jag Sharps har ett fundamentalt problem. Sharp har ju inte alls särskilt mkt intäkter av det slaget, då Sharps tajming var lite sen.

En möjlighet att råda bot på detta är följande enligt mig.

Till och börja kan vi konstatera att Sharps kundregister är klart intressa´nt även om bolagen givetvis hellre tar ROK kunder.
Men vi ska nog komma ihåg att de flesta även här på Sharps är förlorande spelare.

Det jag tycker kan vara intressant är att hitta samarbet med stora bolag som inte hunnit etablera sig i Sverige men vill. Bolaget kan då via Sharps erbjudas en stor massa av kunder.

Sharps ordnar då en enastende startuppbonus för detta bolag som bara Sharps har. Här har vi mervärde för oss medlemmar.
Vidare så jobbar Sharps löpande med Bolaget med tex återkommande reloadbonusar, rakeback osv. oxå här mervärde för oss medlemmar.

Via detta bolag kommer Sharps in i ett första läge och kan förhandla till sig mkt lönsamma villkor mot bolaget.

Det är ju precis så Holms lagt upp det då han nu bombar med WilleHill.

Grejen är att verkligen skapa värden till oss medlemmar.
Värden åt Sharps.se
Värden åt spelbolaget
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat