Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-05, 23:52   #36
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Det är ju en spelsida, så det är klart fokuset ska ligga på spel.
Har helt klart full förståelse för att de försöker utveckla ett rek-system. Visst vore det kul om de ordnar en shop, men samtidigt kanske någon vanlig medlem kan ta initiativ om man är så pass intresserad av merchandise. Det är trots allt inte allt för svårt att fixa en sharps-tröja.
Skulle jag få välja mellan rek-system och shop hade jag tagit förstnämnda i alla fall, det tror jag de flesta hade gjort.
Jag pratar inte om någon enskild Sharpströja.Eller någon simpel webshop. Jag pratar om att ta nästa steg och bli världens bästa spelsajt. Tex att leta samarbeten med starka rek namn inom udda sporter, volleyboll, badminton osv. Att göra något med sajten som är unikt och ger ett oerhört mervärde till medlemmarna.

Jag skiter väl egentligen fullständigt i om det finns merchandise eller inte.
Eftersom sidan drivs ideel så vet jag inte ens varför jag skriver detta
Jag var mera nyfiken på om det över huvudtaget finns högre ambitioner än att utveckla ett reksystem.

Finns ju ingen riktigt bra spelsajt idag. Kommer ju inte heller att göra fram till att någon tar tag i biten på allvar.

Finns ju så oerhört mkt att göra, men om inte viljan och ambitionen finns så kommer inget hända.

Men jag antar att jag tänker annorlunda än de flesta här inne.

Fina guldkorn finns, det vill jag påpeka
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat