Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-05, 22:18   #31
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag kan nog själv säga att jag inte heller hade gjort det Eventuellt en med kanske 5cm stor text på armen som är lite diskret och då på min fritid (läs lör kväll/söndag när man kanske är hos någon vän).

Men visst en Kaffemugg till fikarummet kan man ha, samt annat mellan sina 4 väggar. Men att vandra runt med det, njae inte min grej. Samt så är jag väl äldre än de flesta här med

Som svar på frågan, vi har annat som är mer prioriterad än denna shop för närvarande. Det är ett reksystem. Vi föredrar hellre att lägga ned vår kodares tid på att utveckla sidan med bättre funktioner som gör det bättre för oss alla än en shop med lite merchandise på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-05, 22:22   #32
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
No offence men jag skulle aldrig i hela mitt liv betala för en hoodie med sharps.se logga och nån sponsor. och då menar jag verkligen aldrig. Kanske om sharps gav mig pengar men det är fan tveksamt iaf.
Haha, sant. Jag hade inte kunnat tänka mig en hoodie i alla fall.
En clean keps, typ vit med en liten logga någonstans hade jag dock kunnat betala för.
Sen går det säkert få till en okej piké. Inte någon jävla RoK-piké bara.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-05, 22:27   #33
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Är väl lika bra att låsa den här tråden.

Man kan ju iallafall inte beskylla Sharps medlemmar för att ha några som helst visioner.
Är det bara spel i huvudet på folk, finns det inget annat tänk?

Oerhört trist, på gränsen till tragiskt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)

Senast redigerad av kriga den 2013-02-05 klockan 22:30.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-05, 22:43   #34
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Är väl lika bra att låsa den här tråden.

Man kan ju iallafall inte beskylla Sharps medlemmar för att ha några som helst visioner.
Är det bara spel i huvudet på folk, finns det inget annat tänk?

Oerhört trist, på gränsen till tragiskt
Det är ju en spelsida, så det är klart fokuset ska ligga på spel.
Har helt klart full förståelse för att de försöker utveckla ett rek-system. Visst vore det kul om de ordnar en shop, men samtidigt kanske någon vanlig medlem kan ta initiativ om man är så pass intresserad av merchandise. Det är trots allt inte allt för svårt att fixa en sharps-tröja.
Skulle jag få välja mellan rek-system och shop hade jag tagit förstnämnda i alla fall, det tror jag de flesta hade gjort.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-05, 22:48   #35
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Jag vet inte vart jag ska börja, knappt ens vad jag ska tänka... Så jag börjar med det viktigaste:

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Spoiler:
En sån MÅSTE jag ha.

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Du kan ju inte mena allvar. Vadå litet antal?
Tanken är ju inte som du säger att trycka upp 20 tröjor.
Nej, givetvis ska detta göras i större skala.

När man sammanstrålar med intressaenterna får man ju sälja in konceptet.
10.000 aktiva medlemmar som älskar sport, spel, mat, kläder osv.
Dessutom ät många av oss relativt kapitalstarka vilket inte direkt är något minus. Det är ju inte jättesummor vi pratar om utan kanske 20-30k per annonsör. Givevis får man ju baka in lite andra schyssta dealar.

Dealar som för den delen skulle kunna ge oss medlemmar ett mervärde.
Tex 10% rabatt på Olearys. Rabatt på idrottsresor osv.

Win win där.

Allvarligt, kan man inte sälja in denna deal så är man ju helt oduglig.
Seriöst? Vart får du 10 000 aktiva medlemmar ifrån? Hur vet du vad de älskar? Kapitalstarka?

Vad är det för annonsörer som skulle vara intresserade utav sharps.se?

För det första har så gott som samtliga spelbolag ett annonssystem för sidor liknande denna, att särskilt många skulle vara öppna för att gå ifrån detta just för sharps.se är föga troligt.

Varför Sharps inte kan annonsera likt R&K hoppas jag du förstår.

För övrigt tror/anser jag att Sharps har <20 aktiva medlemmar.

Genomsnitts Sharpen är måttligt intresserad utav sport och spel, däremot reser det sig lite när matematik används i syfte att tjäna pengar.

Att äta mat anser Sharpen gravt överskattat. Nudlar är gott, billigt och särskilt smidigt när det finns nya skandaler att läsa om på tokyohive.com

Kläder kan jag nog vara beredd att håla med om, Sharpen spenderar ganska många vakna timmar i bildtrådarna på Nihongogo - där förekommer ibland bilder på personer avgestaltade i kläder.

Källa? Din MAMA, men främst chatten.

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Förlåt mig, fan vad jag mässar på. Men jag älskar att prata ideer, och affärsmöjligheter.
Nemas problemas sickan!

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
En annan sak som jag tänkt mkt på.

Holms hade mkt tur när han startade ROK. Tajmingen var perfekt.
Jag menar anledningen till att han drar in pengar idag är ju att många kunder skapade sina konton via hans sajt. När han började hade ju inte alla konton överallt. Vilket ju gjorde hans dealar på sikt oerhört lukrativa.
"Tajmingen" perfekt? Oerhört lukrativt?

Något säger mig att du inte var i krokarna när Holms startade sin lilla verkstad.

Att du sen kallar hans sätt att "tjäna" pengar på lukrativt visar ju bara på att du skriver betydligt mer än du läser.

Citat:
Här tror jag Sharps har ett fundamentalt problem. Sharp har ju inte alls särskilt mkt intäkter av det slaget, då Sharps tajming var lite sen.
Nja, jag tror snarare det där handlar om moral och etik från regimens sida.

De är söta och gulliga människor som vill sitt folk väl - inte blåsa dem på pengar.

Särskilt Kim Un KP.

Citat:
En möjlighet att råda bot på detta är följande enligt mig.

Till och börja kan vi konstatera att Sharps kundregister är klart intressa´nt även om bolagen givetvis hellre tar ROK kunder.
Men vi ska nog komma ihåg att de flesta även här på Sharps är förlorande spelare.

Det jag tycker kan vara intressant är att hitta samarbet med stora bolag som inte hunnit etablera sig i Sverige men vill. Bolaget kan då via Sharps erbjudas en stor massa av kunder.

Sharps ordnar då en enastende startuppbonus för detta bolag som bara Sharps har. Här har vi mervärde för oss medlemmar.
Vidare så jobbar Sharps löpande med Bolaget med tex återkommande reloadbonusar, rakeback osv. oxå här mervärde för oss medlemmar.

Via detta bolag kommer Sharps in i ett första läge och kan förhandla till sig mkt lönsamma villkor mot bolaget.

Det är ju precis så Holms lagt upp det då han nu bombar med WilleHill.

Grejen är att verkligen skapa värden till oss medlemmar.
Värden åt Sharps.se
Värden åt spelbolaget
Ja, näe, nu vill jag fan inte mera


Eller jo, förresten: "Sharp kallas sportsspelaren som är den mest fruktade av spelbolagen och som inte spelar efter spontana idéer eller tankar. En Sharp gör grundliga analyser före h*n lägger sitt spel."

Tyckte mig se en fråga om vad ordet Sharp betydde någonstans här omkring
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10)
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-05, 22:52   #36
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Det är ju en spelsida, så det är klart fokuset ska ligga på spel.
Har helt klart full förståelse för att de försöker utveckla ett rek-system. Visst vore det kul om de ordnar en shop, men samtidigt kanske någon vanlig medlem kan ta initiativ om man är så pass intresserad av merchandise. Det är trots allt inte allt för svårt att fixa en sharps-tröja.
Skulle jag få välja mellan rek-system och shop hade jag tagit förstnämnda i alla fall, det tror jag de flesta hade gjort.
Jag pratar inte om någon enskild Sharpströja.Eller någon simpel webshop. Jag pratar om att ta nästa steg och bli världens bästa spelsajt. Tex att leta samarbeten med starka rek namn inom udda sporter, volleyboll, badminton osv. Att göra något med sajten som är unikt och ger ett oerhört mervärde till medlemmarna.

Jag skiter väl egentligen fullständigt i om det finns merchandise eller inte.
Eftersom sidan drivs ideel så vet jag inte ens varför jag skriver detta
Jag var mera nyfiken på om det över huvudtaget finns högre ambitioner än att utveckla ett reksystem.

Finns ju ingen riktigt bra spelsajt idag. Kommer ju inte heller att göra fram till att någon tar tag i biten på allvar.

Finns ju så oerhört mkt att göra, men om inte viljan och ambitionen finns så kommer inget hända.

Men jag antar att jag tänker annorlunda än de flesta här inne.

Fina guldkorn finns, det vill jag påpeka
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-05, 22:54   #37
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Analys Visa inlägg
Jag vet inte vart jag ska börja, knappt ens vad jag ska tänka... Så jag börjar med det viktigaste:



En sån MÅSTE jag ha.



Seriöst? Vart får du 10 000 aktiva medlemmar ifrån? Hur vet du vad de älskar? Kapitalstarka?

Vad är det för annonsörer som skulle vara intresserade utav sharps.se?

För det första har så gott som samtliga spelbolag ett annonssystem för sidor liknande denna, att särskilt många skulle vara öppna för att gå ifrån detta just för sharps.se är föga troligt.

Varför Sharps inte kan annonsera likt R&K hoppas jag du förstår.

För övrigt tror/anser jag att Sharps har <20 aktiva medlemmar.

Genomsnitts Sharpen är måttligt intresserad utav sport och spel, däremot reser det sig lite när matematik används i syfte att tjäna pengar.

Att äta mat anser Sharpen gravt överskattat. Nudlar är gott, billigt och särskilt smidigt när det finns nya skandaler att läsa om på tokyohive.com

Kläder kan jag nog vara beredd att håla med om, Sharpen spenderar ganska många vakna timmar i bildtrådarna på Nihongogo - där förekommer ibland bilder på personer avgestaltade i kläder.

Källa? Din MAMA, men främst chatten.



Nemas problemas sickan!



"Tajmingen" perfekt? Oerhört lukrativt?

Något säger mig att du inte var i krokarna när Holms startade sin lilla verkstad.

Att du sen kallar hans sätt att "tjäna" pengar på lukrativt visar ju bara på att du skriver betydligt mer än du läser.



Nja, jag tror snarare det där handlar om moral och etik från regimens sida.

De är söta och gulliga människor som vill sitt folk väl - inte blåsa dem på pengar.

Särskilt Kim Un KP.



Ja, näe, nu vill jag fan inte mera


Eller jo, förresten: "Sharp kallas sportsspelaren som är den mest fruktade av spelbolagen och som inte spelar efter spontana idéer eller tankar. En Sharp gör grundliga analyser före h*n lägger sitt spel."

Tyckte mig se en fråga om vad ordet Sharp betydde någonstans här omkring
Frågan var ställd som vad Sharps står för? Inte vad Sharps betyder/är
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-05, 23:06   #38
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Jag pratar inte om någon enskild Sharpströja.Eller någon simpel webshop. Jag pratar om att ta nästa steg och bli världens bästa spelsajt. Tex att leta samarbeten med starka rek namn inom udda sporter, volleyboll, badminton osv. Att göra något med sajten som är unikt och ger ett oerhört mervärde till medlemmarna.

Jag skiter väl egentligen fullständigt i om det finns merchandise eller inte.
Eftersom sidan drivs ideel så vet jag inte ens varför jag skriver detta
Jag var mera nyfiken på om det över huvudtaget finns högre ambitioner än att utveckla ett reksystem.

Finns ju ingen riktigt bra spelsajt idag. Kommer ju inte heller att göra fram till att någon tar tag i biten på allvar.

Finns ju så oerhört mkt att göra, men om inte viljan och ambitionen finns så kommer inget hända.

Men jag antar att jag tänker annorlunda än de flesta här inne.

Fina guldkorn finns, det vill jag påpeka
Jo, fick se att jag missat mycket av tråden.

Håller med dig i det du säger. Högre ambitioner måste det finnas, men det är väl ingen som kan gå in helhjärtat för det här. De som utvecklar sidan har jobb eller annat som tar upp mesta av tiden.
Finns säkert en del saker på listan, hur stor skillnad det kommer göra vete hundan. Rek-systemet kommer säkerligen vara ett lyft om det fungerar som planerat. Förhoppningsvis är det inte bara snack, utan att detta lanseras inom relativt snar framtid. Vet inte om idén är 100 % klar, men vi får hoppas även där att det fungerar.

Tyvärr finns det ingen optimal sida för oss spelare. Sharps får ändå klassas som riktigt bra, även om det skulle kunna vara oerhört mycket bättre. Känns som de flesta skickliga rekarna har stuckit vidare och kört andra projekt och sedan inte kommit tillbaka. Kanske kan vara så att de känner att de inte vill lägga tid på något där de inte får något tillbaka.
Om jag har fattat det rätt kommer nya rek-systemet ge tillbaka något till de som lägger ned tid och energi på att reka och dela med sig av bra spel. I så fall bör det locka fler rekare.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)

Senast redigerad av Grnvit den 2013-02-05 klockan 23:08.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td