Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-05, 23:54   #37
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Analys Visa inlägg
Jag vet inte vart jag ska börja, knappt ens vad jag ska tänka... Så jag börjar med det viktigaste:

En sån MÅSTE jag ha.

Seriöst? Vart får du 10 000 aktiva medlemmar ifrån? Hur vet du vad de älskar? Kapitalstarka?

Vad är det för annonsörer som skulle vara intresserade utav sharps.se?

För det första har så gott som samtliga spelbolag ett annonssystem för sidor liknande denna, att särskilt många skulle vara öppna för att gå ifrån detta just för sharps.se är föga troligt.

Varför Sharps inte kan annonsera likt R&K hoppas jag du förstår.

För övrigt tror/anser jag att Sharps har <20 aktiva medlemmar.

Genomsnitts Sharpen är måttligt intresserad utav sport och spel, däremot reser det sig lite när matematik används i syfte att tjäna pengar.

Att äta mat anser Sharpen gravt överskattat. Nudlar är gott, billigt och särskilt smidigt när det finns nya skandaler att läsa om på tokyohive.com

Kläder kan jag nog vara beredd att håla med om, Sharpen spenderar ganska många vakna timmar i bildtrådarna på Nihongogo - där förekommer ibland bilder på personer avgestaltade i kläder.

Källa? Din MAMA, men främst chatten.

Nemas problemas sickan!

"Tajmingen" perfekt? Oerhört lukrativt?

Något säger mig att du inte var i krokarna när Holms startade sin lilla verkstad.

Att du sen kallar hans sätt att "tjäna" pengar på lukrativt visar ju bara på att du skriver betydligt mer än du läser.

Nja, jag tror snarare det där handlar om moral och etik från regimens sida.

De är söta och gulliga människor som vill sitt folk väl - inte blåsa dem på pengar.

Särskilt Kim Un KP.

Ja, näe, nu vill jag fan inte mera

Eller jo, förresten: "Sharp kallas sportsspelaren som är den mest fruktade av spelbolagen och som inte spelar efter spontana idéer eller tankar. En Sharp gör grundliga analyser före h*n lägger sitt spel."

Tyckte mig se en fråga om vad ordet Sharp betydde någonstans här omkring
Frågan var ställd som vad Sharps står för? Inte vad Sharps betyder/är
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat