Citat:
Ursprungligen postat av kriga
Jag pratar inte om någon enskild Sharpströja.Eller någon simpel webshop. Jag pratar om att ta nästa steg och bli världens bästa spelsajt. Tex att leta samarbeten med starka rek namn inom udda sporter, volleyboll, badminton osv. Att göra något med sajten som är unikt och ger ett oerhört mervärde till medlemmarna.
Jag skiter väl egentligen fullständigt i om det finns merchandise eller inte.
Eftersom sidan drivs ideel så vet jag inte ens varför jag skriver detta
Jag var mera nyfiken på om det över huvudtaget finns högre ambitioner än att utveckla ett reksystem.
Finns ju ingen riktigt bra spelsajt idag. Kommer ju inte heller att göra fram till att någon tar tag i biten på allvar.
Finns ju så oerhört mkt att göra, men om inte viljan och ambitionen finns så kommer inget hända.
Men jag antar att jag tänker annorlunda än de flesta här inne.
Fina guldkorn finns, det vill jag påpeka
|
Jo, fick se att jag missat mycket av tråden.
Håller med dig i det du säger. Högre ambitioner måste det finnas, men det är väl ingen som kan gå in helhjärtat för det här. De som utvecklar sidan har jobb eller annat som tar upp mesta av tiden.
Finns säkert en del saker på listan, hur stor skillnad det kommer göra vete hundan. Rek-systemet kommer säkerligen vara ett lyft om det fungerar som planerat. Förhoppningsvis är det inte bara snack, utan att detta lanseras inom relativt snar framtid. Vet inte om idén är 100 % klar, men vi får hoppas även där att det fungerar.
Tyvärr finns det ingen optimal sida för oss spelare. Sharps får ändå klassas som riktigt bra, även om det skulle kunna vara oerhört mycket bättre. Känns som de flesta skickliga rekarna har stuckit vidare och kört andra projekt och sedan inte kommit tillbaka. Kanske kan vara så att de känner att de inte vill lägga tid på något där de inte får något tillbaka.
Om jag har fattat det rätt kommer nya rek-systemet ge tillbaka något till de som lägger ned tid och energi på att reka och dela med sig av bra spel. I så fall bör det locka fler rekare.