Dagens sammanfattning
Frankrike - Ligue 1
Lille HT+FT - Grenoble @ 2.00 2/10 Betfair LOSS!
Lille kom inte riktigt igenom i första halvlek, hade även tur då de va nära på att få ett mål i baken. Typiskt nog gick de ut i andra halvan och gjorde mål i 46:e minuten, citerar mig själv "Ibland vaknar inte vissa lag förräns i andra halvlek", tur man bara satte lillepengen här.
Danmark - SAS Ligan
FC Köpenhamn -1 AH - Bröndby @ 2.07 4/10 Betfair WIN!
Danskarna kirrade biffen, såg inte matchen och har inte läst någon matchrapport men det satt långt inne, 2-0 kom i 90:de minuten, men det går ju bra det med.
Holland - Eredivisie
Ajax -PSV @ 1.99 4/10 Betfair WIN!
Ajax krossade PSV med 4-1, målet de släppte in kom på straff. Här var det synd att man inte vågade sig på AH som tidigare men två gånger pengarna är ändå fint. Kommer fortsätta att rida på Ajax tills det att formen avtar (inget varar för evigt, right?).
Belgium Pro League
Kortrijk -1 AH - Lokeren @ 2.450 4/10 Pinnacle WIN!
Målkalas i första halvlek, 3-1 efter 45 minuters spel, sen var det stopp och det tackar jag för. Kul att tajma trendbrott (historiskt sett mellan lagen) och väldigt fint odds på detta spelet, tack Kortrijk!.
Anderlecht -1 AH - Racing Genk @ 1.800 6/10 Pinnacle WIN!
Anderlecht såg rätt svajjigt ut till en början och hade flyt, en kanonträff av Genk tog stolpe ut och då vaknade Anderlecht. 1-0 kom strax innan HT och 2-0 i 90de minuten, än en gång visar dom varför de är "The Might Anderlecht".
Kort och gott en väldigt bra speldag, kändes fint att spelen satt när jag steppade upp insatserna lite, känns som jag börjat hitta form och förhoppningsvis håller det i sig. Det som skiljer den här dagen mycket från senaste dagarna är att jag har haft marginalerna på min sida, det har det varit dåligt med senaste fyra dagarna. En skön grej är att trots att jag haft lite otur senaste dagarna så har jag inte förlorat speciellt mycket, stått kvar på plus minus noll, och en stor skillnad i mig som spelare jämfört med förr är att jag inte i ren vrede börjat lägga massa hörnspel på live:n bara för att försöka vinna. En del i den här dagboken är att utvecklas som spelare, vilket ibland känns oerhört mycket svårare än vad det låter imo.
Dagen slutar på +13 units, bästa plusdagen sedan dagboksstart, hoppas någon tog rygg.
Peace!