Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-14, 11:49   #61
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Du är och nosar på Anderlecht alltså, tycker alltid att det är farligt att lira på lag som är "safe" i ligan, har fokus på EL och som har många matcher i ryggen. Visserligen hemma och man vinner normalt sett här.

Lukaku har spelats sparsamt i ligan sista tiden men de Sutter har ju hittat målet igen och det finns ju fler målskyttar.

Kanske hakar på denna.
Jo visst har de matchats hårt och har fokus på annat, man får dock se till klasskillnaden ibland. Jag får ofta kritik för jag lirar favs, men jag ser det ofta som fördelaktigt i fotboll, till en viss gräns.

Titta på Doko etc, hur många matcher till 1.40 spelar inte han

Jag försöker alltid ligga ovanför 1.50+, men 1.80 och pengarna tillbaka vid uddamålsvinst idag tycker jag absolut inte är dåligt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-14, 12:02   #62
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Absolut ingen kritik, jag lirar favs till och från jag med. Ibland känns allt snack om att spela på värdespel lite överskattat.

Kolla proff tipster, han påstås ju gå väldigt bra och träffa dryga 70% av sina spel. De spelar enbart på favs, i mångt och mycket i stora ligor och om det skulle finnas spelvärde kvar på ett Valencia på hemmaplan ett par timmar innan spelstopp ställer jag mig väldigt tveksam till.

Ett tips för ikväll i Belgien om du inte redan hakat är Kortrijk-0,5 och Cercle+0, postade av jcgros.

Själv är jag inne på Standard Liege +0 @ 2.00 och kanske rak tvåa till nästan 2.90.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-14, 13:17   #63
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Absolut ingen kritik, jag lirar favs till och från jag med. Ibland känns allt snack om att spela på värdespel lite överskattat.

Kolla proff tipster, han påstås ju gå väldigt bra och träffa dryga 70% av sina spel. De spelar enbart på favs, i mångt och mycket i stora ligor och om det skulle finnas spelvärde kvar på ett Valencia på hemmaplan ett par timmar innan spelstopp ställer jag mig väldigt tveksam till.

Ett tips för ikväll i Belgien om du inte redan hakat är Kortrijk-0,5 och Cercle+0, postade av jcgros.

Själv är jag inne på Standard Liege +0 @ 2.00 och kanske rak tvåa till nästan 2.90.
Jag håller med dig helt!
Kortjik är taget sedan innan, fint odds på hemmavinst mot ett värdelöst bortalag!



Sammanställer dagens spel, ska börja lägga de inom SPOILER-taggar blir så sjukt mycket text annars....
Jag kommer börja höja insatserna lite nu, jag har bra feeling och har gått stabilt på mina egna rekar, de är inte bra att fega för länge.


Dagens spel 14/3


Belgium Pro League
Anderlecht -1 AH - Racing Genk @ 1.800 6/10 Pinnacle

Spoiler:
Spelar för att Anderlecht vinner med två mål, vid vinst med ett mål pengarna tillbaka.

Anderlecht
Drog en kort resume om detta laget i förra ligamatchen (som också rekades).
Kallas för "The Mighty Anderlecht" och vad passar bättre?, efter 26 matcher ligger man etta på 63 poäng, 12 poängs marginal ner till tvåan Club Brugge.

Anderlecht facit overall: 20-3-3 (W-L-D)
Anderlecht facit hemma: 10-1-2

Idag saknas definitivt en men förmodligen två spelare från Anderlecht, det handlar om försvararen Jelle van Damme som är avstängd pga gula kort, Mbark Boussoufa (anfallare) listas som osäker pga knäskada.

Anderlecht har nu ett tufft spelschema med både ligan och Europa League, de fick dessvärre stryk i veckan på bortaplan mot Hamburger (3-1) och möjligheten att returmötet snurrar i huvudet på hemmaplan finns.

Men idag ska Anderlecht vinna, som tränaren säger :

"We can’t afford to speculate with respect to the play-offs. We have to show as much efficiency as possible and have to take as many points as we can before the start of the play-offs."


Anderlechts Officiella Pre-view

Racing Genk
Ligger på elfte plats efter 26 matcher, är säkra från att åka ner men kommer få svårt att nå playoff-plats.

Facit senaste fem overall: 2-2-1 (W-L-D)
Facit senaste fem borta: 1-3-1
Facit för bortamatcherna hela säsongen: 4-6-3

Racing Genk är ett bra hemmalag, det stora problemet ligger i bortaspelet.
I början på 2010 hade man en fin period med fyra raka vinster, man mäktade med att slå både Club Brugge och Standard Liege. De tre senaste matcherna är bortamatcher, det har blivit ett kryss och två förluster. Nu väntar en sista bortamatch (på ett tag) och då mot övermäktiga Anderlecht.

Sammanfattning
Att Racing Genk skulle bryta sin bortatrend idag mot Anderlecht tror jag inte, visst har Anderlecht matchats tufft med EL men de är professionella nog att hålla fokus ändå. På hemmaplan är de urstarka och Genk kommer få det oerhört tufft!

Inbördes möten ger 7/10 vinster till Anderlecht varav de senaste 3 med tvåmålsseger.



Kortrijk -1 AH - Lokeren @ 2.450 4/10 Pinnacle

Spoiler:
Här spelar jag A-hcp på Kortrijk trots att de historiskt har väldigt svårt för Lokeren.

Kortrijk
Kortrijk jagar en playoff plats och tre pinnar idag knyter åt säcken.
Det kommer matchas bästa möjliga lag, endast en spelare saknas (Reina, försvarare, opererad) men det är inget större avbräck, Kortrijk kommer gå hårt framåt idag.

Facit senaste fem overall: 3-1-1 (W-L-D)
Facit senaste fem hemma: 3-1-1 (Endast tre av matcherna har spelats detta året och samtliga är vinst)
Facit hemma över hela säsongen: 8-4-1

Lokeren
Ligger tredje sist med Roeslare en poäng bakom, i dagsläget säkra men går Roeslare om blir det kval för att stanna kvar.
Lär vara taggade att ta pinnar idag.

Form senaste fem: 2-3-0 (W-L-D)
Form senaste fem borta: 0-5-0 (faktum är att 9 senaste borta är förlust!)
Form samtliga bortamatcher den här säsongen: 1-12-0

Sammanfattning
Kortjik är ett starkt lag som har imponerat senaste tiden och har en bra formkruva, Lokeren är värdelösa på bortaplan och har förlorat med två mål eller mer de senaste tre matcherna, jag tror starkt på handikappsspelet och tycker att oddset är väldigt generöst, pengarna tillbaka vid uddamålsvinst gäller. Ända orosmomentet är att Kortjik historiskt sett har svårt för Lokeren men ska den trenden brytas så är det idag!


Holland - Eredivisie
Ajax -PSV @ 1.99 4/10 Betfair

Spoiler:
Jag tänker rida Ajax-formen till den brister, och idag erbjuds två gånger pengarna, jag tar det direkt.

Ajax
Är inne i en sjuk form, åkte i och för sig ur EL mot Juventus trots en bra insats, något som fick laget att fokusera till 100% på ligan och vilka resultat.
Ajax fem senaste matcher...

Ajax - Twente 3-0
Hereenveen - Ajax 0-2
Ajax - Vitesse 4-0
Ajax - Utrecht 4-0
Sparta Rotterdam - Ajax 0-3

Lagets facit overall den här säsongen: 19-3-4 (W-L-D)
Lagets hemmafacit den här säsongen: 12-0-1

Idag får man även tillbaka lagets målkung L. Suarez (25 matcher, 26 mål).

Ajax måste vinna idag, det är ända möjligheten att haka på PSV som ligger 4 poäng före, detta är alltså en klassisk sexpoängsmatch.

PSV
Ett jäkligt bra lag som idag ligger tvåa (en placering för Ajax) med fyra poängs marginal.

Lagets facit overall den här säsongen: 20-1-5
Lagets facit senaste fem: 3-1-1
Lagets facit senaste fem borta: 3-1-1

PSV har varit lite skakigt sista tiden, likt Ajax åkte man ur EL trots att man vann hemma, bortamålen gav fördel Hamburg och PSV har nu bara ligan att tänka på.
Första matchen gick bra, 5-1 hemma mot RKC Waljawiik, en bra bedrift målmässigt men RKC ligger trots allt sist i ligan.

Förra matchen spelade PSV på bortaplan mot mittenlaget NAC Breda och det blev förlust med 2-1.

Sammanfattning
Detta är ett riktigt toppmöte, jag spelar på Ajax för att de är inne i en riktigt bra form, de är hungriga och måste vinna för att haka på topplagen, samtidigt får de tillbaka lagets bästa målgörare och de spelar på hemmaplan. Till 2.00 är det helt klart värt att testa med lite under medelinsats.



Danmark - SAS Ligan
FC Köpenhamn -1 AH - Bröndby @ 2.07 4/10 Betfair

Spoiler:
Lite farligt spel nu när ligan precis dragit igång, jag ser dock stor fördel Köpenhamn och testar handikappsspelet.

Köpenhamn
Ligger etta i ligan på 40 pinnar och +25 i målskillnad.

Idag spelar man med full trupp och kommer matcha bästa möjliga lag, matcherna mot Bröndby är lite utav hatmatcher och båda lagen kommer göra allt för att vinna.

Köpenhamn gjorde i förra omgången (årets första match) en sjukt bra insats hemma mot AGF (som ligger precis under Bröndby), slutresultatet blev 5-1 och lagets superstriker Cesar Santing stod för tre baljor, stabil premiär eller vad!

Truppen;
1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
19. Bryan Oviedo
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka Jørgensen
27. Thomas Delaney

Bröndby
Är en stor besvikelse så här långt i säsongen, ska egentligen ligga i topp 3 men ligger atm på 6:e plats.
Seriepremiären var ingen hit den heller, 1-1 hemma mot SønderjyskE, egentligen borde man förlorat men man fick med sig en straff i den 86:e minuten som gav kvittering.

Truppen;
01 Michael Tørnes
16 Stephan Andersen
02 Anders Randrup
04 Remco van der Schaaf
08 Mikael Nilsson
09 Alexander Farnerud
10 Martin Bernburg
13 Peter Madsen
15 Jon Jönsson
21 Thomas Rasmussen
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
24 Mikkel Bischoff
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen
29 Daniel Wass
28 Paul Jatta
33 Daniel Stenderup
39 Jens Larsen

Bröndby saknar Samuel Holmen och Max von Schlebrugge, två pjäser på mittfältet vilket är ett relativt stort avbräck.

Sammanfattning
Köpenhamn har gjort en mycket bättre säsong, en imponerande premiär och har hemmaplansfördel samt stort självförtroende.
Bröndby gör en dålig säsong, öppnade sjukt svagt i premiären och saknar några pjäser idag.
Jag tror starkt på FCK, kanske blir det inte tvåmålsvinst men vi får ju som tur är tillbaka degen vid uddamålsvinst också!



Frankrike - Ligue 1
Lille HT+FT - Grenoble @ 2.00 2/10 Betfair

Spoiler:
Lille har gått lite knackigt sista tiden, lyckades dock vinna över Liverpool i veckan (EL) vilket nog har stärkt självförtroendet.
Lille såg pigga ut matchen igenom och var nära att göra mål flera gånger.

Lille
Har rasat lite då vinterformen avtagit, ligger idag på en sjätteplats.

Senaste fem matcherna overall: 2-1-2 (W-L-D)
Senaste fem hemmamatcherna: 4-1-0
Hemmafacit över hela säsongen: 9-2-3

Lille saknar fortfarande målkungen Gervinho men han har varit borta en längre tid och det ska inte hämma målproduktionen allt för mycket.

De senaste fem hemmamatcherna har Lille gjort mål innan halvtid i 4/5 matcher, de är glada för att gå framåt direkt och de tror jag de gör även idag!

Grenoble
Sist i ligan, -25 i målskillnad och 14 poäng på 27 matcher, inte bra alls!.

Senaste fem matcherna overall: 2-2-1 (W-L-D)
Senaste fem matcherna borta: 1-4-0
Facit sett över hela säsongen borta: 1-10-2

Nu vann i och för sig Grenoble överraskande nog förra matchen mot Nancy, men jag tror de åker på stryk idag.
De senaste fem matcherna har Grenoble släppt in 7 mål innan halvtid, i snitt så släpper Grenoble in sitt första mål i 34:de matchminuten.

Sammanfattning
Det här är en match som Lille SKA vinna, tre pinnar behövs för att få topphäng och de vet att inget annat är acceptabelt idag, jag tror att Lille går ut stenhårt och när Lille kör på så blir det oftast mål inom kort. Kommer 1-0 innan HT så kan nog fler mål komma, linan på matchen ligger -1.5, jag behöver dock bara ett mål och det innan halvtid. Testas med liten insats då HT-spel kan vara luriga, ibland vaknar inte lag förräns i andra halvlek...



20Units in play med ett snittodds över 2.00, idag kör vi hårt, BOL till er alla!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-03-14 klockan 13:31.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-14, 21:02   #64
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens sammanfattning

Frankrike - Ligue 1
Lille HT+FT - Grenoble @ 2.00 2/10 Betfair LOSS!

Lille kom inte riktigt igenom i första halvlek, hade även tur då de va nära på att få ett mål i baken. Typiskt nog gick de ut i andra halvan och gjorde mål i 46:e minuten, citerar mig själv "Ibland vaknar inte vissa lag förräns i andra halvlek", tur man bara satte lillepengen här.

Danmark - SAS Ligan
FC Köpenhamn -1 AH - Bröndby @ 2.07 4/10 Betfair WIN!

Danskarna kirrade biffen, såg inte matchen och har inte läst någon matchrapport men det satt långt inne, 2-0 kom i 90:de minuten, men det går ju bra det med.

Holland - Eredivisie
Ajax -PSV @ 1.99 4/10 Betfair WIN!

Ajax krossade PSV med 4-1, målet de släppte in kom på straff. Här var det synd att man inte vågade sig på AH som tidigare men två gånger pengarna är ändå fint. Kommer fortsätta att rida på Ajax tills det att formen avtar (inget varar för evigt, right?).

Belgium Pro League
Kortrijk -1 AH - Lokeren @ 2.450 4/10 Pinnacle WIN!

Målkalas i första halvlek, 3-1 efter 45 minuters spel, sen var det stopp och det tackar jag för. Kul att tajma trendbrott (historiskt sett mellan lagen) och väldigt fint odds på detta spelet, tack Kortrijk!.

Anderlecht -1 AH - Racing Genk @ 1.800 6/10 Pinnacle WIN!

Anderlecht såg rätt svajjigt ut till en början och hade flyt, en kanonträff av Genk tog stolpe ut och då vaknade Anderlecht. 1-0 kom strax innan HT och 2-0 i 90de minuten, än en gång visar dom varför de är "The Might Anderlecht".



Kort och gott en väldigt bra speldag, kändes fint att spelen satt när jag steppade upp insatserna lite, känns som jag börjat hitta form och förhoppningsvis håller det i sig. Det som skiljer den här dagen mycket från senaste dagarna är att jag har haft marginalerna på min sida, det har det varit dåligt med senaste fyra dagarna. En skön grej är att trots att jag haft lite otur senaste dagarna så har jag inte förlorat speciellt mycket, stått kvar på plus minus noll, och en stor skillnad i mig som spelare jämfört med förr är att jag inte i ren vrede börjat lägga massa hörnspel på live:n bara för att försöka vinna. En del i den här dagboken är att utvecklas som spelare, vilket ibland känns oerhört mycket svårare än vad det låter imo.

Dagen slutar på +13 units, bästa plusdagen sedan dagboksstart, hoppas någon tog rygg.

Peace!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-14, 21:10   #65
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

dNa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-15, 13:57   #66
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Måndag idag då... som vanligt rätt krassligt utbud, jag har bara två spel idag och då båda på samma match..

Frankrike - Ligue 2
Metz - Nantes @ 1.80 2/10 Betfair
Metz - Nantes / Nantes under 0.5 mål @ 2.40 2/10 NordicBet


Metz
Metz är seriens starkaste hemmalag och de är i dagsläget parkerade på en tredjeplats.
Ligger idag relativt bra till då de i nuläget har kvalplats, fyra poäng ner till närmsta lag samt en mindre spelad, idag har de en möjlighet att dryga ut försprånget ännu mer och Metz kommer nog vara motiverade att gå för tre pinnar!

Hemmafacit so far: 9-1-3 (W-L-D)
Facit senaste fem: 3-0-2
Facit senaste fem hemma: 3-1-1

Nantes
Ligger på trettonde plats, dvs på den undre halvan.
Ligger relativt säkert till från att åka ut, med en mindre spelad ligger de sex poäng från kvalstrecket.

Nantes är ett bedrövligt bortalag.
Facit borta sett över hela säsongen: 2-8-3 (W-L-D)
Senaste sju matcherna borta: 0-7-0

Senaste sju bortamatcherna har man lyckats göra två mål, tungt värre.

Sammanfattning
Metz ligger i topp 3 av den enkla anledningen att de är bra, de har ett väldigt stabilt hemmaspel och vid vinst idag har de ett riktigt fint försprång till fyran i serien. Mets släpper inte in mycket mål hemma, i snitt 0.62 mål/match. Även om Nantes lär jobba som hästar för att i alla fall få med sig en poäng idag så bör de få det alldeles för svårt på bortaplan mot ett av topplagen, det faktum att de har stora problem med målproduktionen gör inte det hela bättre, Nantes snittar 0.69 mål/match på bortaplan och 1.62 mål/match insläppta. I och med att de endast gjort två mål senaste sju matcherna gör att jag tycker 2.40 är PÅ TOK för högt för spel på under 0.5 mål och jag provar även det med liten insats.

Värt att tänka på att detta är Ligue 2, det är inte Primera Division och ibland vinner underdogs helt otippat med 5-0, håll därför ner insatserna!

BOL!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-15, 14:00   #67
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Tycker du har gått bra varje gång jag kikat in i din speldagbok, både här och på FB. Vad ligger din ROI% på nu?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-15, 14:06   #68
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Tycker du har gått bra varje gång jag kikat in i din speldagbok, både här och på FB. Vad ligger din ROI% på nu?
Stats ordentligt bra nu, kommer dock sjunka, det är oundvikligt

ROI på samtliga spel (egna + ryggningar totalt 64 spel) = 121.19%
ROI på samtliga spel som är egna rekar (totalt 32 spel) = 133.6%

Stats samtliga spel (egna + ryggar)
Antal spel: 64
Vinster: 34
Förluster: 26
Push: 4
Träff: 57%

Stats samtliga spel som är egna rekar
Antal spel: 32
Vinster: 20
Förluster: 10
Push: 2
Träff: 67%
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-15, 14:16   #69
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Imponerande ROI må jag säga, min egen är högre men det beror på att jag kört megaspel med stor insats som turligt nog gått in. Fortsätter du som du gör så lär jag prova en rygg i alla fall. Dessutom talar väl din statistik ett phett!! tydligt språk, skippa ryggningarna - du är väl statistikhora som gräver djupt i varje match och det verkar ju funka.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-15, 14:22   #70
 
PelGs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 151
Standard

Tack för gårdagens spel, blir nog att rygga idag igen.
PelG är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-15, 14:43   #71
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Imponerande ROI må jag säga, min egen är högre men det beror på att jag kört megaspel med stor insats som turligt nog gått in. Fortsätter du som du gör så lär jag prova en rygg i alla fall. Dessutom talar väl din statistik ett phett!! tydligt språk, skippa ryggningarna - du är väl statistikhora som gräver djupt i varje match och det verkar ju funka.
Statistikhora kan man ju också kalla det, kallar mig dock hellre för analytiker.

Det bara marginellt minus på ryggningar och det är egentligen mitt eget fel, har inte ryggat varje dag och ligger cirka 2U minus så jag kommer i viss mån fortsätta men kanske med andra cappers.

Att bibehålla en ROI på 130% under en längreperiod är i det närmaste omöjligt, att rygga mig en dag för att sedan lägga av är därför inget jag rekommenderar. Faktum är att jag inte rekommenderar någon alls att rygga mig, men då jag lägger upp mina spel innan matchstart så kan jag ju inte stoppa någon från att göra det heller.

Tycker det är kul att folk visar intresse för dagboken men poängen med detta ligger inte i att presentera monsterhög ROI för att få massa followers, som jag skrev i dagboksstart så är dagboken endast till för att jag ska skriva ner mina analyser för att ge mig möjligheten att gå tillbaka och se vad som gick fel men även för att se hur pass mycket jag träffade rätt ang. matchbild vid vinster. Kortfattat kan man se dagboken som en spreadsheet över mina tankar kring matcherna jag spelar
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-15, 19:35   #72
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Keep up the good work!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-15, 21:42   #73
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Keep up the good work!
Gonna do my best


Dagens Sammanfattning

Frankrike - Ligue 2

Metz - Nantes @ 1.80 2/10 Betfair LOSS!
Metz - Nantes / Nantes under 0.5 mål @ 2.40 2/10 NordicBet WIN!

Felbedömning av mig här, förväntade mig en tight match men detta var rena rama karusellen. Kunde slutat precis hur som helst, Nantes var dock det bättre laget sett från den 30de minuten och framåt. Hade de spelat så här hela säsongen hade de inte legat där de gör idag. Besviken på Metz, men jag hade också missat info om att deras bästa anfallare var borta och det syntes när de kom in i straffområdet, såg helt osäkra ut och blev ingen stuns i avsluten.

Blev i alla fall plus ~1U i och med vinsten på underspelet, för min egen del blev det dock -0.2U då jag säkrade tidigt när jag såg hur svajjigt det såg ut. Spelade "Nantes next goal @ 4.00 1U" för att säkra, onödigt visade det sig i slutändan men Nantes var sjukt nära mål flera gånger.

Nya tag imorgon.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-16, 07:34   #74
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens spel

Jag rör inte CL i första hand som ni kanske vet, förmodligen inte idag heller, finns dock annat trevligt på schemat, rekar kommer ikväll, efter arbetstid

England - Premier League
Wigan - Aston Villa -0.25 @ 1.90 4/10 Betfair

Såg förra matchen Aston spelade (mot Stoke) och de var nära, väldigt nära.
Idag möter de ett ännu sämre lag, anledningen till att oddset högt är för att Wigan slog Liverpool. Liverpool är dock ett ostabilt grötgäng som hoppas att bli frälsta av Torres den här säsongen. Jag tror på Aston idag men kryssrisken finns, spelar därför lite under medelinsats till strax under två gånger pengarna... som sagt, utförligare rek kommer sen.

EDIT: Droppat till 1.85 på Betfair och 1.83 på Pinnen lär gå ner mer...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-03-16 klockan 13:02.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-16, 21:48   #75
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens Sammanfattning

England - Premier League
Wigan - Aston Villa -0.25 @ 1.90 4/10 Betfair WIN!

Har varken sett eller läst matchrapport ännu men kul den gick in, villa var nog revanschsugna efter sista tidens resultat.
Han aldrig skriva reken, blev övertid på jobb ...


Livespelade lite på CL, ska ju enligt planerna försöka hålla mig borta från både livespel och just CL men det sket sig lite idag. Tänkte att det kunde agressivare spel i andra halvlek England om inte Chelsea lyckades göra mål tidigt i andra så körde;

Chelsea - Inter Red Card YES @ 3.20 1/10 NordicBet WIN

Chelsea - Inter Penalty YES @ 4.40 1/10 NordicBet LOSS!



Ryggade även Doko på ett tyskland lir men det blev push...
Totalt +5U idag så får summera det som en lyckad dag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td