Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
En sak som slog mig för en tid sedan, är det ens bekräftat att holms bedriver RoK under bolaget Mediatippen AB?
Han är ju även frilansjournalist och det kan vara enbart ifrån sådana uppdrag han får in pengar till Mediatippen. Intäkterna från RoK kanske han deklarerar för på annat håll, om de ens deklareras.
Inget påstående detta, enbart en tanke.
|
Ja du, vad jag kan hitta så är ju inte herr Holm aktiv i något annat företag än Mediatippas.
Som redan nämnts så anges två hästar (s.s. antagligen Rekatochklart och Miss rekatochklart) som materiella anläggningstillgångar. Kan även se att bolaget registrerat två varumärken, "rekatochklart" (givetvis utan versal

) och "R&K".
Däremot borde väl domänen/hemsidan stå under immateriella anläggningstillgångar?
Fast det kanske står med i 2010 å andra sidan, inte riktigt pigg nog för FE klockan 4 på morgonkvisten
En annan intressant detalj kan ju vara att ett no-name Ltd. utanför London (RADUCIOIU MEDIA LIMITED) står som registrant på domänen, som övernattar på webhotell i DK
Skål!