Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-09, 03:14   #2281
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
En sak som slog mig för en tid sedan, är det ens bekräftat att holms bedriver RoK under bolaget Mediatippen AB?

Han är ju även frilansjournalist och det kan vara enbart ifrån sådana uppdrag han får in pengar till Mediatippen. Intäkterna från RoK kanske han deklarerar för på annat håll, om de ens deklareras.

Inget påstående detta, enbart en tanke.
Ja du, vad jag kan hitta så är ju inte herr Holm aktiv i något annat företag än Mediatippas.

Som redan nämnts så anges två hästar (s.s. antagligen Rekatochklart och Miss rekatochklart) som materiella anläggningstillgångar. Kan även se att bolaget registrerat två varumärken, "rekatochklart" (givetvis utan versal ) och "R&K".

Däremot borde väl domänen/hemsidan stå under immateriella anläggningstillgångar?

Fast det kanske står med i 2010 å andra sidan, inte riktigt pigg nog för FE klockan 4 på morgonkvisten

En annan intressant detalj kan ju vara att ett no-name Ltd. utanför London (RADUCIOIU MEDIA LIMITED) står som registrant på domänen, som övernattar på webhotell i DK



Skål!
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 08:40   #2282
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Av ren nyfikenhet;vadan denna avsky mot sidan och personerna bakom?

Ligger det meningsskiljaktigheter ang.något eller är det en personlig beef mellan ägarna? Jag har inte följt den här debatten speciellt men har inte kunnat undgå se all galla som kastas mot just Rekat o klart och vissa personer där.

Att de på nåt sett får en viss andel av några bolag har jag förstått men det kan väl inte bara grunda sig i det!?

Sidor som vill tjäna pengar på användarna kryllar väl hela internet av?

Jag är inte medlem där eller har nåt som helst med den att göra(mer än att jag var tvungen att kolla sidan som hastigast nu),men mest nyfiken vad som är så specifikt med just den bland alla andra bettingsiter.

Har de gjort några allmänna uttalanden mot denna sida eller likn?

Ska inte förneka att vissa saker här var rätt underhållande att läsa men samma där;finns ju lite över allt.
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 18:58   #2283
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SlimCharles Visa inlägg
Av ren nyfikenhet;vadan denna avsky mot sidan och personerna bakom?

Ligger det meningsskiljaktigheter ang.något eller är det en personlig beef mellan ägarna? Jag har inte följt den här debatten speciellt men har inte kunnat undgå se all galla som kastas mot just Rekat o klart och vissa personer där.

Att de på nåt sett får en viss andel av några bolag har jag förstått men det kan väl inte bara grunda sig i det!?

Sidor som vill tjäna pengar på användarna kryllar väl hela internet av?

Jag är inte medlem där eller har nåt som helst med den att göra(mer än att jag var tvungen att kolla sidan som hastigast nu),men mest nyfiken vad som är så specifikt med just den bland alla andra bettingsiter.

Har de gjort några allmänna uttalanden mot denna sida eller likn?

Ska inte förneka att vissa saker här var rätt underhållande att läsa men samma där;finns ju lite över allt.
Holms och Nordkoreas ledning skulle kunna utbyta idéer och utveckla varandras strategier. All kritik mot sidan och alla länkar till seriösa spelforum - t ex sidan vi är inne på just nu - censureras. (Den enda gången jag har blivit censurerad här på sharps är när jag har gått långt över gränsen med något omoget utspel.)

Holms är ett fitthuvud som fortsätter att lägga reka spel han vet är förlorande för att dra in stålar när läsarna förlorar pengar på bolag som de har registrerat sig på genom RoKs affiliate-länkar.

Sidans klientel utgörs i princip uteslutande av oseriösa spelare, mytomaner och diverse psykopater. Alla seriösa individer har förr eller senare lämnat sidan. Jämför nivån på planket på RoK och chatten här på Sharps, det säger det mesta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SlimCharles (+5)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 17:49   #2284
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 100
Sharp$: 1779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Holms och Nordkoreas ledning skulle kunna utbyta idéer och utveckla varandras strategier. All kritik mot sidan och alla länkar till seriösa spelforum - t ex sidan vi är inne på just nu - censureras. (Den enda gången jag har blivit censurerad här på sharps är när jag har gått långt över gränsen med något omoget utspel.)

Holms är ett fitthuvud som fortsätter att lägga reka spel han vet är förlorande för att dra in stålar när läsarna förlorar pengar på bolag som de har registrerat sig på genom RoKs affiliate-länkar.

Sidans klientel utgörs i princip uteslutande av oseriösa spelare, mytomaner och diverse psykopater. Alla seriösa individer har förr eller senare lämnat sidan. Jämför nivån på planket på RoK och chatten här på Sharps, det säger det mesta.
Hahaha skön vinkel, men jag tycker den sidan är bättre, fler vinstgivande rekar än på sharps som mest innehåller viktigpettrar och jakt på status och ryggdunk
Luvan14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 23:23   #2285
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luvan14 Visa inlägg
Hahaha skön vinkel, men jag tycker den sidan är bättre, fler vinstgivande rekar än på sharps som mest innehåller viktigpettrar och jakt på status och ryggdunk
Yeah sure, run along now..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-02, 00:57   #2286
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Luvan14 länka gärna till den/de RoK användare som har flertalet vinstgivande rekar och en statistik som man kan lita på med. Du har aldrig undrat varför Holms ej har något offentligt sheet och i princip aldrig rekar oddshögsta?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-02, 01:29   #2287
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Luvan14 kan nog ha rätt i att RoK har fler vinstgivande rekar än Sharps, frågan är bara: Hur många fler förlust-rekar har de?..

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jämför nivån på planket på RoK och chatten här på Sharps, det säger det mesta.
Haha, kan garantera att det är mycket högre nivå i våran chatt Behövs dock en liten rensning från troll som dgothe, Boden och KP...
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dgothe (+20), Boden (+19)

Senast redigerad av Grnvit den 2013-03-02 klockan 01:38.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-18, 14:22   #2288
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Spoiler:
Ursprungligen postat av Slurf
Holms och Nordkoreas ledning skulle kunna utbyta idéer och utveckla varandras strategier. All kritik mot sidan och alla länkar till seriösa spelforum - t ex sidan vi är inne på just nu - censureras. (Den enda gången jag har blivit censurerad här på sharps är när jag har gått långt över gränsen med något omoget utspel.)

Holms är ett fitthuvud som fortsätter att lägga reka spel han vet är förlorande för att dra in stålar när läsarna förlorar pengar på bolag som de har registrerat sig på genom RoKs affiliate-länkar.

Sidans klientel utgörs i princip uteslutande av oseriösa spelare, mytomaner och diverse psykopater. Alla seriösa individer har förr eller senare lämnat sidan. Jämför nivån på planket på RoK och chatten här på Sharps, det säger det mesta.




Ok,nån chatt eller plank har jag ingen koll på och inget intresse av heller.

Men oseriösa/amatörer/speltorskar samlade på andra lika oseriösa sidor och forum borde väl snarare hyllas och hejas på ...!?

Eller vill du/ni att alla ska omvändas till "sharps" istället?

I min värld är det lite som att skjuta sig själv i foten.
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-28, 18:16   #2289
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Chamakh - 2013-04-28 19:14:45 -
Lystring alla: Unibet HAR SPELSTOPP 19:35 på Boston-New york Knicks NBA spelarprestationer. Matchen startade redan 19:05. Spela snabbt nu på tex Paul Pierce över 20.5 P
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 13:26   #2290
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
torsken_nr1 - 2013-05-11 13:58:52

någon som vet hur många matcher de spelas totalt i premier leuge ?
Avdelning svårfunnen information alternativt svår matematik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-15, 21:58   #2291
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Är det någon som har koll på den här RalleArvid? Finns det någon som fört statistik för killen? Följt han på twitter ett tag nu och kollat hans spel. Aldrig några insatser men ändå skriver han:

"Då var alla som ryggat mina spel på @rekatochklart redan på plus. Huvudspelet Torres att göra mål sitter till 3.33x. Två spel till lever!"

Svaret jag fick var: "Antingen får man väl utgå från samma insats på alla spel alternativt logiskt nog tyngre på de jag boostar som huvudspel? Eller?"


Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-16, 08:50   #2292
 
K_UGERs avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 4147
Standard

De gånger jag sett hans rekar ligger oddset 10-20 punkter under marknadshögsta. Bet365 såklart.

Min gissning är att du inte förlorar något på att trycka på avfölj-knappen, men du gör såklart som du vill.
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-16, 11:37   #2293
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av K_UGER Visa inlägg
De gånger jag sett hans rekar ligger oddset 10-20 punkter under marknadshögsta. Bet365 såklart.

Min gissning är att du inte förlorar något på att trycka på avfölj-knappen, men du gör såklart som du vill.
Jag ryggar såklart inte hans spel. Tycker det mest är intressant att se hur han fungerar när han bettar. Att folk som rekar offentligt inte kan backa upp det med statistik är bara sorgligt.

Större skojjarsida får man leta efter. Finns väl en vettig person på hela sidan ungefär.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 12:58   #2294
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Jag ryggar såklart inte hans spel. Tycker det mest är intressant att se hur han fungerar när han bettar. Att folk som rekar offentligt inte kan backa upp det med statistik är bara sorgligt.

Större skojjarsida får man leta efter. Finns väl en vettig person på hela sidan ungefär.
Jo alltså för något år sedan fanns det en hel del att hitta på rekatochklart men dom som iaf jag ansåg var skapligt vassa försvann till Lihagen och Bolts sida, sedan hänger dom som blev kvar på rekat eller i NHL-Gamblers chat där det är 10kr som maxinsats på en tioling över nattens matcher, rent av skrämmande vilken usel nivå det är, folk skäller och har dödsångest efter en förlorad 20-lapp.

Skillnaden på NHL-Gambler och Holms på rekat är nog att Gambler får pengar rakt av från betsson på folk som han värvar via länkar, vet inte vad summorna ligger på men det verkar vara den enda sidan han i princip gör reklam för överallt i sin blogg.

Holms däremot misstänker jag har någon typ av liknande deal som Lihagen och Bolt fick med Unibet när dom skapade sin sida, ca 40% tillbaka på ALLA förlorade spel som spelare som gick med VIA deras länkar gjorde, underbar deal dom fick igenom på den sidan via fina kontaker.

Tror Holms deals fungerar liknande och därför trycker han stenhårt i sin blogg på usla tips som inte har en chans att gå in, folk som har värvat sig via hans länkar på rekat trycker in pengarna och han får % på det och när oddset på dessa låg div matcher i sverige är nedtryckt från 3 ggr till 1.40 på laget han rekar så kliver han själv in på dom som var favoriter innan och får skyhögt värde på det.

Ingen kan vara så usel som Holms verkar utåt på att tippa, måste ligga något liknande bakom som jag beskrev nu där han rent av sjöar i folks förluster.

Hans historier om att han drar hem tjejer som spelar i damallsvenskan från krogen på helgerna, ligger med dom och får tips av dom vilka lag som är stenklara är ju bara massa tomt snack för att skoja bort hans usla motiveringar i bloggen och en helt vriden kvinnosyn.


Hade ju också den där killen på rekat som var kung på basket och div 1 hockey, han hittade ständigt matcher till extrema odds som satt (minns inte hans namn nu) men nu i efterhand när det kom upp att det var uppgjorda matcher i basketligan så kanske ni förstår varför han var så "vass".


Och NEJ jag skapade inte detta kontot hos sharps bara för att skriva i den här tråden, tycker at tdet finns bra mycket vassare personer här inne än på någon annan sida, kanske inte travdelen men annars så
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+25), Rojiblanco (+5)

Senast redigerad av sandro den 2013-05-18 klockan 17:22.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-18, 16:26   #2295
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

En liten fågel skvallrade om att Holms hade en taxerad årsinkomst på runt 547 000 kr (45 583 kr per månad). Kan inte bekräfta om detta var 2011 eller 2012. Om det enbart kommer från Mediatippen AB (RoK) eller inte låter jag vara osagt. Han har kanske fått aktieutdelning från andra bolag eller sålt bostäder med vinst.

Trevlig sommar!

PS. Det var ingen fågel. Informationen är baserad på ratsits sverigeranking. Otroligt nog känner jag en vars ranking ligger väldigt nära holms ranking (402023/8120000). Han har berättat att hans årsinkomst (baserad på deklarationen) var runt 547 000kr och därav bör holms ha ungefär lika mycket.

Senast redigerad av Persa den 2013-07-18 klockan 16:37.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td