Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-11, 23:02   #53
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Sens när ödslar jag beröm över allt och alla? Skriver inte rekar jag har varit för lat helt enkelt. Sen kan rekarna säkert blivit bättre på Rok sedan jag varit inne där men av deras rekare så är det inte många som håller överdrivet bra kvalité. Och var är det för fel att använda gamla saker som fortfarande är relevanta? Du kriga varför är du och vissa andra då jävla anti till allt som har med sharps att göra? Det är mkt gnäll (inte enbart från dig nu kriga) över massa onödiga saker. Och varför stänger du ner din speldagbok för att folk inte vill prata om saker som inte är spelrelaterade? Det är inte FB utan ett nisschat forum med inriktning spel och dobbel, då är det inte så förvånande att vi kanske inte pratar om så mkt mer än just spel och dobbel. kriga vad bidrar du med då? Beklagar styckeindelningen, sitter på IPad så kan inte skriva ordentligt.
Du ställer dig frågande vad jag bidrar med till sajten?

Om du går igenom mina inägg hittar du ca 10 st regelrätta rekar. Utöver detta är det nog ca 50 rek- liknande inlägg där jag många gånger levererat unik information.
Hade du följt mina ca 50 rekar hade du legat på ett oerhört bra roi. Detta kan du kolla själv.

Senast idag bidiog jag med exlusive info ingen annan i sverige hade. Detta kan du läsa om i dagens tråd v4 uppsnack åby. Denna info gjorde att jag rekade Johnny Baffel som triosnurra och trion gav 4500 ggr. Vidare så varnade jag samtliga i travtråden att det fanns falsk information ute på marknaden.
Vilket oxå visade sig stämma.

Jag har förövrigt försökt starta en kul annorlunda speldagbok. Den stängde jag då jag inte fann sajten lämpad för min begåvning.

Så om du kollar mina inlägg så har du svaret på din fråga.

Vidare så bidrar jag med en jävligt kreativ hjärna.
Tillskillnad från dig är jag inte lat. Utan min målsättning är att hela tiden leverera bra info till sajtens medlemmar, vilket jag oxå gör.

Hade du ryggat mig idag hade du lätt kunnat vinna minst 50k med små insatser

Senast redigerad av kriga den 2013-02-11 klockan 23:05.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat