Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-11, 21:42   #46
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Jag har varit jävligt negativ mot Sharps och dess ledning på sistone (Med allt rätt dock).
Men jag kan även hylla och det väljer jag att göra här! Jag anser detta vara ett stort steg i rätt riktning och om ni nu kan hålla detta och inte låta massa troll och oneliners reka så tror jag detta kan bli jävligt bra. Cred!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 21:45   #47
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Jag har varit jävligt negativ mot Sharps och dess ledning på sistone (Med allt rätt dock).
Men jag kan även hylla och det väljer jag att göra här! Jag anser detta vara ett stort steg i rätt riktning och om ni nu kan hålla detta och inte låta massa troll och oneliners reka så tror jag detta kan bli jävligt bra. Cred!
Det är en väldigt viktig detalj om detta ska funka. Man vill inte ha massa skit. Sharps styrka har alltid varit kvalitet och detta systemet kan medföra att det blir mer kvantitet.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 21:48   #48
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Allt är relativt. Hur mycket trafik är det på respektive sida kan ju vara en intressant faktor när man jämför, eller?
Absolut inte. Däremot kanske man bör jämföra en sidas ekonomiska grund när man gör samma jämförelse. Den sida du syftar på är helt uppbyggd på affärsmässiga grunder (http://nipej.com) och trots detta erbjuder dom 50% utav vår prissumma.

Så jag ser faktiskt inte vad din kritik baseras på. Du klagar för att vi erbjuder 100% högre prispott än andra konkurrenter samt 50% högre än den redan högsta vi känner till?

Nä du, upplys mig varför du har en sådan negativ inställning till detta istället för att slänga in en massa meningslösa smileys?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 21:53   #49
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det förutsätter väl att tävlingen bidrar till att spelbolagens intäkter ökar?
Nu har ju personer (läs de som ignorerar spelskolan/tiltar/kass brm/mm) en tendens att spela på annat hemskt. Dessa kommer bolagen glädjas åt och inget vi kan styra över då var och en är ansvarig över sitt eget konto såklart. De som vinner kommer ändå kastas ut förr eller senare. Dessutom är det väldigt billig marknadsföring för ett spelbolag. Tänk dig själv att du är ett spelbolag som får ett annonserbjudande på ett nischat spelforum för endast 3000kr/månad eller vad nu summan kan tänkas landa på. Menar en tusendels promilles utgift för marknadsföringsavdelningen för en sådan annonstavla
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 21:56   #50
 
Serbens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 38
Sharp$: 692
Standard

Kommer det att kosta Sharp$ att läsa gamla rekar som folk har skrivit?
__________________
Kosovo is Serbia

Senast redigerad av Serben den 2013-02-11 klockan 22:00. Anledning: Analfabet :skamsen:
Serben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 21:57   #51
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Sedan får man ju hoppas på några bra och nya rekar också, inte bara folk som surfat runt på andra siter och kollat och skriver "rekar" om från backhoppning till speedway osv....
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:00   #52
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Kul att man försöker förbättra sidan.

Konstruktiv kritik och egna idéer i all ära men rent gnäll som det förekommit en hel del här förstår jag mig inte på alls.

Mig veterligen är det väl ingen som betalar för att hänga på sidan? Det är väl upp till var och en om man vill bidra eller inte? Hur kan man då börja gnälla att det är alldeles för lite pengar man får för att bidra? Det övergår mitt förstånd totalt. Man börjar ju fundera när folk verkar ha åsikten att de borde få mycket mer pengar för att bidra när de säkerligen fått massor med idéer och info härifrån helt gratis tidigare...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5), RobinD (+10)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:02   #53
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Sens när ödslar jag beröm över allt och alla? Skriver inte rekar jag har varit för lat helt enkelt. Sen kan rekarna säkert blivit bättre på Rok sedan jag varit inne där men av deras rekare så är det inte många som håller överdrivet bra kvalité. Och var är det för fel att använda gamla saker som fortfarande är relevanta? Du kriga varför är du och vissa andra då jävla anti till allt som har med sharps att göra? Det är mkt gnäll (inte enbart från dig nu kriga) över massa onödiga saker. Och varför stänger du ner din speldagbok för att folk inte vill prata om saker som inte är spelrelaterade? Det är inte FB utan ett nisschat forum med inriktning spel och dobbel, då är det inte så förvånande att vi kanske inte pratar om så mkt mer än just spel och dobbel. kriga vad bidrar du med då? Beklagar styckeindelningen, sitter på IPad så kan inte skriva ordentligt.
Du ställer dig frågande vad jag bidrar med till sajten?

Om du går igenom mina inägg hittar du ca 10 st regelrätta rekar. Utöver detta är det nog ca 50 rek- liknande inlägg där jag många gånger levererat unik information.
Hade du följt mina ca 50 rekar hade du legat på ett oerhört bra roi. Detta kan du kolla själv.

Senast idag bidiog jag med exlusive info ingen annan i sverige hade. Detta kan du läsa om i dagens tråd v4 uppsnack åby. Denna info gjorde att jag rekade Johnny Baffel som triosnurra och trion gav 4500 ggr. Vidare så varnade jag samtliga i travtråden att det fanns falsk information ute på marknaden.
Vilket oxå visade sig stämma.

Jag har förövrigt försökt starta en kul annorlunda speldagbok. Den stängde jag då jag inte fann sajten lämpad för min begåvning.

Så om du kollar mina inlägg så har du svaret på din fråga.

Vidare så bidrar jag med en jävligt kreativ hjärna.
Tillskillnad från dig är jag inte lat. Utan min målsättning är att hela tiden leverera bra info till sajtens medlemmar, vilket jag oxå gör.

Hade du ryggat mig idag hade du lätt kunnat vinna minst 50k med små insatser

Senast redigerad av kriga den 2013-02-11 klockan 22:05.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:04   #54
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Serben Visa inlägg
Kommer det att kosta Sharp$ att läsa gamla rekar som folk har skrivit?
Nej, gratis efter spelstopp.

https://www.sharps.se/forums/230875-post20.html
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:05   #55
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Serben Visa inlägg
Kommer det att kosta Sharp$ att läsa gamla rekar som folk har skrivit?
Nope! Så fort spelstopp inträffat öppnas reken för alla att se.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:11   #56
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Jag har varit jävligt negativ mot Sharps och dess ledning på sistone (Med allt rätt dock).
Men jag kan även hylla och det väljer jag att göra här! Jag anser detta vara ett stort steg i rätt riktning och om ni nu kan hålla detta och inte låta massa troll och oneliners reka så tror jag detta kan bli jävligt bra. Cred!
Var det inte så att man måste ha varit medlem i 3 månader för att kunna reka? Det hjälper till lite i alla fall!

Jag tycker det är kul att det händer något och det har ju verkligen inte blivit sämre! Förut kunde ju vem som helst ha lagt reken ändå. Samt att man kan ju faktiskt läsa reken och kolla upp lite info innan man ryggar som man brukar göra!
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:12   #57
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Du ställer dig frågande vad jag bidrar med till sajten?

Om du går igenom mina inägg hittar du ca 10 st regelrätta rekar. Utöver detta är det nog ca 50 rek- liknande inlägg där jag många gånger levererat unik information.
Hade du följt mina ca 50 rekar hade du legat på ett oerhört bra roi. Detta kan du kolla själv.

Senast idag bidiog jag med exlusive info ingen annan i sverige hade. Detta kan du läsa om i dagens tråd v4 uppsnack åby. Denna info gjorde att jag rekade Johnny Baffel som triosnurra och trion gav 4500 ggr. Vidare så varnade jag samtliga i travtråden att det fanns falsk information ute på marknaden.
Vilket oxå visade sig stämma.

Jag har förövrigt försökt starta en kul annorlunda speldagbok. Den stängde jag då jag inte fann sajten lämpad för min begåvning.

Så om du kollar mina inlägg så har du svaret på din fråga.

Vidare så bidrar jag med en jävligt kreativ hjärna.
Tillskillnad från dig är jag inte lat. Utan min målsättning är att hela tiden leverera bra info till sajtens medlemmar, vilket jag oxå gör.

Hade du ryggat mig idag hade du lätt kunnat vinna minst 50k med små insatser
Tack för svaret. Borde kanske ha läsa travdelen med av forumet så hade jag varit 50k rikare. Får titta efter din travtips i sådana fall. Men varför har du en negativ attityd i mkt av det som du skriver? Det gör inte direkt så att man vill följa dig.

Men kriga om sharps inte passar dig och vad du söker i ett spel community varför hänger du då kvar här? Det finns fler alternativ än sharps som riktar sig mot svenskar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)

Senast redigerad av kusagwa den 2013-02-11 klockan 22:15.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:15   #58
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Tack för svaret. Borde kanske ha läsa travdelen med av forumet så hade jag varit 50k rikare. För titta efter din travtips i sådana fall.

Men kriga om sharps inte passar dig och vad du söker i ett spel community varför hänger du då kvar här? Det finns fler alternativ än sharps som riktar sig mot svenskar.
Därför att Sharps trots allt är det bästa som finns på den svenska markanden idag. Detta kommer det dock att ändras på framöver
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:18   #59
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Tack för svaret. Borde kanske ha läsa travdelen med av forumet så hade jag varit 50k rikare. Får titta efter din travtips i sådana fall. Men varför har du en negativ attityd i mkt av det som du skriver? Det gör inte direkt så att man vill följa dig.

Men kriga om sharps inte passar dig och vad du söker i ett spel community varför hänger du då kvar här? Det finns fler alternativ än sharps som riktar sig mot svenskar.
Jag är inte som du Kusagwa. Jag har en identitet. Och jag vill något.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 22:19   #60
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Det enda jag har att ifrågasätta är väl att jag som inte varit medlem i tre månader (men som hängt här desto längre) måste punga ut med 10 sharps för varje rek, och då inte kunna få tillbaka de där 8. Det gör ju att mina sharps kommer att ta slut i rask takt, speciellt eftersom jag själv inte kan skriva rekar. Jag förstår att det görs för att undvika troll och liknande men det känns också som att det gör att det hindrar nya medlemmar att komma till sidan.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td