Citat:
Ursprungligen postat av kriga
Har ju kommit upp lite fler rekar och det är ju positivt. Vi får de om det håller i sig.
Vad jag blir lite förvånad över är hur få som läser rekarna. Antal aktiva medlemmar på sajten kan ju maximalt röra sig om några hundratals.
Nu förstår jag att det inte går att dra in pengar på sidan.
Medlemmarna är ju väldigt få och framför allt inte aktiva.
Hr många exclusiva inloggningar har sajten per dag?
|
Det var väl ett himla gnäll på dig på saker som egentligen inte rör dig.
1. Vi förstår att du är missnöjd med precis allting och tror du kan göra saker bättre. Att du försöker sprida dålig stämning bidrar inte till något positivt.
2. Nej tack, vi vill inte ha din hjälp. Det låter inte som du har någon aning om vad du pratar om i de flesta fallen och vi litar hellre på vår expertis än din. Om du själv nu har så många framgångsrika projekt så förstår jag inte varför du spenderar så mycket tid på Sharps.
3. Sluta gå off-topic varje gång du får möjlighet. Vi har varit snälla nog att inte rensa dina tidigare orelelevanta inlägg för att slippa en drös med Nordkorea/R&K-anklagelser, men någon måtta får det vara och nu är den gränsen nådd.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."