Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-13, 15:56   #136
boored
i hate bunnies

booreds avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Boone belyser att det bör ske en uppföljning av rekar och detta håller jag med om. Det kan inte vara så svårt att per automatik skapa och koppla ett spreadsheet till rekförfattaren där alla rekar läggs in, förutsatt att man måste ange odds samt ev spelbolag. Jag tycker definitivt det ska finnas ett separat spreadsheet innehållandes bara publicerade rekar och inte alla spel, då det bara är dessa som är intressant om man ska göra en uppföljning på publicerade rekar.
Precis, sheet där spelen blir låsta automatiskt, måste läggas tex 60min innan kickoff så folk hinner läsa samt att oddsen skall endast vara från godkänd lista där majoriteten kan spela.

Tids gräns och krav på godkända bolag kan ju diskuteras men iaf få bort dom största bovarna. Använda enbart pinnens odds skulle ju vara enkel lösning som i tävlingarna förut.

Känns som allt redan finns, bara adda länken till sheetet i rekarna

Edit:
Självklart kan man ju nämna att där och där finns det bättre odds men tror ju nog alla kan hitta högre odds bland sina egna bolag själv. Det som registrerars i uppföljingen måste dock självklart vara nåt andra kan använda sig av.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2013-02-13 klockan 16:04.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat