Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-13, 15:33   #139
kusagwa
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Tycker det ligger väldigt mycket i detta. Det gäller att vikta systemet noggrant och inte bara se till betyg.

Nu har jag inte varit aktiv här länge, men ser man till hur jag spelar så skulle jag personligen förmodligen inte få speciellt höga/många betyg eftersom jag ofta rekar dogs. Min egen känsla är att folk i allmänhet drar sig för att rygga dessa drag då man tycker de känns för osäkra, samtidigt som jag tror att jag står mig ganska bra sett till roi i långa loppet (jag är medveten om att urvalet i mitt sheet är för litet för att egentligen säga något).

Jag kan ha fel
Tror inte det stämmer så bra. Brukar kolla och följa ditt sheet ofta. Kul med nån som spelar underdogs och som i en del matcher verkar tänka som jag gör (speciellt i de lägre engelska divisonerna där jag tycker att vi brukar tänka lika ganska ofta). Skillnaden är väl ta du spelar en del specialspel som win to nil och spelar det raka på doggen spelet med jag spelar AH varianten. Så av mig hade du inte fått dåliga betyg bara för att du spelar på doggen när Man U tar emot Reading eller när Barca åker och möter Granada borta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat