Då var det dags.
Den store Kriga är i farten igen. Ni vet han som(bollar med public).
Eftersom att Kriga precis lyckats undvika att få en iskooka i huvudet (50 cm från att dö) och känner mig på ett alldeles utomordentligt gott humör. Väljer jag trots allt skit jag får utstå på denna sajt att återigen leverera unik info.
Denna info hittar ni ingen annanstans. Iallafall inte ännu.
Fick precis SMS från en bekant med synnerligen bra insyn i Almtuna. Vi snackar första parkett. Inget annat.
Det har under en längre period varit dålig stämning i laget. Flera spelare som inte alls drar jämt. Speciellt 2 st tongivande spelare gillar verkligen inte varann. Numera har det övergått till rent hat.
Inför dagens samling och avresa för mötet med Tingsryd spårade saker och ting ur fullständigt.
Den ena av kombattanterna har under längre period ifrågasatt den andres vilja att överhuvudtaget spela för Almtuna. När han idag fick kommentaren, något i stil med. Jag skiter väl fullständigt hur det går ikväll och för Almtuna i framtiden. Jag spelar bara av säsongen, din lilla fi...
Då brann det i huvudet och fullt slagsmål utbröt

. Dom slogs i ca 2 min och båda fick in feta smällar innan det avbröts.
Senare när dettta skulle ventileras så eskalerade det ytterligare då dom vägrade be varandra om ursäkt.En av dom kallade tränarn "din lilla Fi... Det finns sedan tidigare grupperingar i laget och detta förvärrar läget ytterligare givetvis.
Med dessa förutsättningar så är jag inne på linjen att Almtuna kommer vika totalt ikväll.
Vi ska dessutom ha i åtanke att Almuna i princip är avhängt även om dom teoretisk har chansen om dom vinner idag.
Vidare skall vi ha väldigt klart för oss att det inte direkt lyser av Almtuna hjärtan i klubben. Inför nästa säsong är endast 5 st spelare kontrakterade!!
Ni hörde rätt! 5st.
Tycker Almtuna sett omotiverat ut på slutet och den lite oturliga förlusten senast mot Asplöven.
Ultimat hade väl varit med den infon jag har att möta en högmotiverad moståndare och ta ett lite lägre odds. Nu är det Tingsryd och dom är väl inte tokmotiverade direkt.
Spelet tycker jag ändå har ett bra värde och väljer spelet Tingsryd-1.5
Som sagt. Jag ger er denna info från en 7eleven affär. Är inte ens hemma.
Så en massa skitsnack undanbedes.
Mvh Den store Kriga

(bollar med public)