Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-15, 13:06   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Slagsmål i Almtuna Hockey!!


Då var det dags.

Den store Kriga är i farten igen. Ni vet han som(bollar med public).

Eftersom att Kriga precis lyckats undvika att få en iskooka i huvudet (50 cm från att dö) och känner mig på ett alldeles utomordentligt gott humör. Väljer jag trots allt skit jag får utstå på denna sajt att återigen leverera unik info.

Denna info hittar ni ingen annanstans. Iallafall inte ännu.

Fick precis SMS från en bekant med synnerligen bra insyn i Almtuna. Vi snackar första parkett. Inget annat.

Det har under en längre period varit dålig stämning i laget. Flera spelare som inte alls drar jämt. Speciellt 2 st tongivande spelare gillar verkligen inte varann. Numera har det övergått till rent hat.

Inför dagens samling och avresa för mötet med Tingsryd spårade saker och ting ur fullständigt.

Den ena av kombattanterna har under längre period ifrågasatt den andres vilja att överhuvudtaget spela för Almtuna. När han idag fick kommentaren, något i stil med. Jag skiter väl fullständigt hur det går ikväll och för Almtuna i framtiden. Jag spelar bara av säsongen, din lilla fi...

Då brann det i huvudet och fullt slagsmål utbröt. Dom slogs i ca 2 min och båda fick in feta smällar innan det avbröts.

Senare när dettta skulle ventileras så eskalerade det ytterligare då dom vägrade be varandra om ursäkt.En av dom kallade tränarn "din lilla Fi... Det finns sedan tidigare grupperingar i laget och detta förvärrar läget ytterligare givetvis.

Med dessa förutsättningar så är jag inne på linjen att Almtuna kommer vika totalt ikväll.

Vi ska dessutom ha i åtanke att Almuna i princip är avhängt även om dom teoretisk har chansen om dom vinner idag.

Vidare skall vi ha väldigt klart för oss att det inte direkt lyser av Almtuna hjärtan i klubben. Inför nästa säsong är endast 5 st spelare kontrakterade!!
Ni hörde rätt! 5st.

Tycker Almtuna sett omotiverat ut på slutet och den lite oturliga förlusten senast mot Asplöven.

Ultimat hade väl varit med den infon jag har att möta en högmotiverad moståndare och ta ett lite lägre odds. Nu är det Tingsryd och dom är väl inte tokmotiverade direkt.

Spelet tycker jag ändå har ett bra värde och väljer spelet Tingsryd-1.5


Som sagt. Jag ger er denna info från en 7eleven affär. Är inte ens hemma.
Så en massa skitsnack undanbedes.

Mvh Den store Kriga(bollar med public)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
roaben (+10), DamageINC (+2)

Senast redigerad av kriga den 2013-02-15 klockan 13:08.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 13:19   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Detta är ingen rek, därför är prefixet ändrat. /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 13:23   #3
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Man funderar ju på hur mycket som är påhittat i och med att du är så förbannat kreativ som du säger hela tiden.
Ska ni rygga så kan ni ju tänka en extra sekund på om ni tror all info som kriga sitter på är sann. Upp till er.
Sitter du och hittar på en hel rek som denna är det bara att lyfta på hatten, för du kommer säkert lura många i så fall.
Om inte - tack för bra info och fin rek.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3), fredrikjoh (+10)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 13:32   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3814
Standard

+1 på vad Grnvit säger.

kriga var väldigt aktivt i en tråd i måndags där han total såga folk som ryggade användare Skubb14, som kom med väldigt intressant information direkt från stall Fleming, och sa att folk kan vara väldigt påhittiga med en stor fantasti och hitta på massa falsk information. Nu förlorade hästen så vi får väl ge honom rätt där. Men efter detta har han själv lagt upp ett gäng inlägg/rekar med väldigt kreativ information som låter "super" och säger sig ha insideinformation som inte marknaden känner till.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 13:42   #5
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 22
Sharp$: 4
Standard

om informationen stämmer så är det onekligen bra info, hoppas på det bästa å lägger ett spel på tingsryd
zandmark är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 14:01   #6
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Trist med alla negativa kommentarer. Tillskillnad från er andra så skaffar jag infon innan marknaden diskonterat detta. Det finns faktiskt folk med stort kontaktnät.
Kriga är en sådan.

Håll till godo kära vänner!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 14:28   #7
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

"Trist med alla negativa kommentarer"
Alla negativa kommentarer? Jag höjde bara ett varningens finger. När man rekar något som mestadels grundas på rykten och rekas från 7-eleven tycker jag man ska ta det med en rejäl näve salt. Tyvärr gör detta att det mest lutar åt ett inlägg där du bara vill få utlopp för din goda kreativitet.
Skrev även att om det nu inte är påhittat så tackar jag för infon och för en bra skriven rek.

Lycka till med spelet!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 14:31   #8
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 113
Sharp$: 2137
Standard

Frisk fläkt


Hej all.Jag tycker Kriga är en frisk fläkt på denna sajt
Om ni ryggar eller inte är ju upp till var och en
Tycker det behövs en person som Kriga här som rör om lite här och där
Så jag säger tack till dig Kriga för din instick och funderingar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
solum är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 14:39   #9
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av solum Visa inlägg
Hej all.Jag tycker Kriga är en frisk fläkt på denna sajt
Om ni ryggar eller inte är ju upp till var och en
Tycker det behövs en person som Kriga här som rör om lite här och där
Så jag säger tack till dig Kriga för din instick och funderingar
Precis. Just det jag skrev - det är upp till var och en.
Jag håller med, alla forum behöver sin profiler och kriga har definitivt blivit en profil här på sharps. Han har dessutom fått igång många diskussioner, det är välkommet.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 15:43   #10
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 26
Sharp$: 1737
Standard

kriga:

Jag säger att du ljuger eller har blivit lurad.

Du kan ju börja med att namnge personerna i slagsmålet. Om det är sant så är det ju inte förtal. Visst?
MackeE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 15:57   #11
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Kriga, du skulle nog göra dig själv en stor tjänst enbart genom att sluta prata om dig själv i tredje person, förhöja dig själv till skyarna och sluta fälla in tillägg som "(bollar med public)".

Svårt att sympatisera med någon som klagar över att man får emot skit när man samtidigt gör allt för att framstå som dryg.

Sen är det väl heller inte så konstigt att folk ifrågasätter informationen då du troligen inte är den enda med kontaktnät inom svensk hockey, du har dessutom beskrivit dig själv som en person med gravt spelberoende i historiken.

Detta är faktiskt ett försök till konstruktiv kritik. Ditt sätt att framföra saker och ting i skrift gör det väldigt svårt, för i alla fall mig, att ta dig seriös.

Visar sig dock ovan nämnde information stämma, om man nu kan verifiera det, alternativt om spelen hittar hem så kommer det ju ändras. Någon klok person sa ju "Tillit tar lång tid att bygga upp, men går snabbt att rasera."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+10), kusagwa (+20), martinsson (+10), performance (+5), befriamig (+5)

Senast redigerad av RobinD den 2013-02-15 klockan 16:02. Anledning: stavfel
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 18:37   #12
BHF
 
BHFs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 2030
Standard

http://stats.swehockey.se/Game/LineUps/123131

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 18:40   #13
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Någon som ser på matchen hur ser det ut? Lite sugen på ett live spel.

Statistiken kan ju ljuga lite ibland, men inte ofta.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."

Senast redigerad av Grovbenstomme den 2013-02-15 klockan 18:43. Anledning: Typo
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 18:44   #14
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Någon som ser på matchen hur ser det ut? Lite sugen på ett live spel.

Statistiken kan ju ljuga lite ibland, men inte ofta.
Kollar med ett halvt öga. Litet spelmässigt övertag för Tingsryd skulle jag säga. Tingsryd har också haft två helt ofarliga powerplay. Svårt att säga hur det går just nu. Hoppas på Tingsryd (spelade på krigas info).
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 18:47   #15
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Tycker Almtuna ser oerhört bleka ut. Kan bara Tingsryd få det första kan det rinna iväg
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td