Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-15, 19:41   #86
Espo

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
En snabbanalys efter genomgång av lopparkivet

V75:1 MrPicolit håller Svanen som kommande elitloppshäst. 3 lopp i kroppen borde innebära toppform. Ingen svarar, enkelt till spets. Bara köpa denna storfavorit och gå vidare.

V75:2 Öppet lopp! Tveksam form eller dåligt läge på många betrodda. Är det så enkelt att Örjan styr hem loppet från dödens?

V75:3 Svårt att se hur Strongboy ska kunna förlora detta när han får sitta i fred i spets!

V75:4 Öppet igen, bör stå mellan 5-6 hästar på framspår. Förstår dock inte hur Öjjas kan vara tidig favorit?

V75:5 Oolong visade verkligen toppform senast. MrFitch borde besitta ungefär samma kapacitet, men klar fördel Oolong på läge!

V75:6 Polly Frontline verkar vara en klass häst. Beatasine 4 raka i Frankrike, men vad har hon mött? Någon som har koll på Betaasines startsnabbhet? kan hon komma till ledning? Om Polly Frontline kommer till spets ska hon va klar!

V75:7 Uno De Joflo travade inte senast och är osäker. Näst senast var Oolong chanslös, gör hästen om den prestationen vinner den! Där bakom finns det väl 5-6 hästar. Nike di girifalco imponerade i Sverig senast, men står väl ganska hårt inne...
Ett antal timmar nerlagt har fått mig att ändra.

V75:3 Goop säger att han tror han kan hålla upp med Globalen och då bli givetvis Strong Boy sårbar. Kan tänka mig att plocka med även Adielsson då det kan bli lite startkörning.

V75:4 Vidöppet, men låter ju påställt på What love can do. Spikar nog denna på spelvärde om den inte stiger allt för mycket på strecken imorgon.

V75:5 Oolong har blivit favorit och frågan vart Örjan sätter sig. Ledning och mindre streck på Qangaroo. Spikar kanske Qangaroo på att han får bestämma i ledning, men skulle villa ha med Oolong då jag inte varit så imponerad av Qangaroo.

V75:6 Många sugna på ledning här, så blir ingen ledning för Polly tyvärr och från dödens blir det nog för svårt? Tar med 4-5 hästar med chans.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat