Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-15, 23:27   #28
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Kriga, du skulle nog göra dig själv en stor tjänst enbart genom att sluta prata om dig själv i tredje person, förhöja dig själv till skyarna och sluta fälla in tillägg som "(bollar med public)".

Svårt att sympatisera med någon som klagar över att man får emot skit när man samtidigt gör allt för att framstå som dryg.

Sen är det väl heller inte så konstigt att folk ifrågasätter informationen då du troligen inte är den enda med kontaktnät inom svensk hockey, du har dessutom beskrivit dig själv som en person med gravt spelberoende i historiken.

Detta är faktiskt ett försök till konstruktiv kritik. Ditt sätt att framföra saker och ting i skrift gör det väldigt svårt, för i alla fall mig, att ta dig seriös.

Visar sig dock ovan nämnde information stämma, om man nu kan verifiera det, alternativt om spelen hittar hem så kommer det ju ändras. Någon klok person sa ju "Tillit tar lång tid att bygga upp, men går snabbt att rasera."
Jadu Robin vad ska man säga.

Du fattar inte att det finns lite ironi i mina inlägg ibland?
Lite besviken på dig nu, trodde du var klipskare än så

Förövrigt så är jag inte särskilt angelägen om att bli en av många medlöpare på sajten. Nej, jag väljer att gå min egen väg. Om detta sedan leder till att jag inte blir populär skiter jag ärligt talat fullständigt i.
Mitt mål är att ständigt rapportera in intressanta saker som jag snappar upp utifrån mitt intressanta nätverk.

Jag förstår att min execptionella begåvning kan vara svår att hantera för gemene man. Så har det alltid varit och kommer alltid vara.

Sen att du tycker jag skriver på ett tråkigt sätt är ju inte så kul att höra.
Många brukar tycka det är kul att läsa mig, bla på min blogg.

Men smaken är ju olika givetvis.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)

Senast redigerad av kriga den 2013-02-15 klockan 23:28.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng