Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-15, 19:17   #16
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Personangrepp undanbedes, man behöver inte vara överens, men vi uppför oss trots detta. Inlägg raderade. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 19:25   #17
 
Vladswes avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 49
Sharp$: 1213
Standard

Tingsryd dominerar totalt, Almtuna kommer knappt ur zon. Målvakten storspelar. Rak seger på Tingsryd är nog lugn, handicap ser jäävligt tung ut.
Vladswe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 19:54   #18
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 189
Sharp$: 1394
Standard

Almtuna åkte på ett matchstraff, 5 min pp för tingsryd alltså,ca 12 min kvar
Fatpipe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 19:54   #19
 
Vladswes avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 49
Sharp$: 1213
Standard

Tingsryd varit en katastrof i powerplay, hoppas det blir bättre nu!!
Vladswe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 19:59   #20
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 189
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vladswe Visa inlägg
Tingsryd varit en katastrof i powerplay, hoppas det blir bättre nu!!
lika illa nu...
Fatpipe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 20:09   #21
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Almtuna är ju usla. Men Tingsryd är fan helt jävla odugliga
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 20:16   #22
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

1 mål på 36 skott, står Hasek i mål för Almtuna?
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 20:16   #23
 
Vladswes avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 49
Sharp$: 1213
Standard

36-15 i skott, men saaatan va dåliga de är! Kostade bra med pengar att se den sorgliga föreställningen.
Vladswe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 20:26   #24
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Jävligt trist att se hur jävla dåliga Almtuna var men Tingsryd är ju inte mkt hänga i granen.

Nu gick ju spelet åt helvete och det suger för oss som klev på.

Men bara så ni vet så var informationen riktig. Och det står jag upp för som en man.

Men vi jagar vidare mot det passiva spelkollektivet(aka public)

Jag nämde i tråden att vi hellre hade uttnyttjat infon mot en mer motiverat lag än Tingsryd.

Tyvärr förlorade den Store Kriga pengar idag. Och idag måste jag erkänna att public åt MIG till frukost.

Men jag viker inte ner mig utan nya drag är att vänta framöver
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), Maijadona (+10)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 21:27   #25
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 26
Sharp$: 1737
Standard

Vilka spelare slogs? Om du nu ska stå för infon..
MackeE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 21:46   #26
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MackeE Visa inlägg
Vilka spelare slogs? Om du nu ska stå för infon..
Det får du nog se i nyheterna snart, tror inte "kriga" vill läcka den informationen, brukar vara känsligt. Men förr eller senare brukar ju sånt komma ut på något vis.
Man kommer inte undan obestraffad om man kallar sin tränare för "din lilla fitta" samt har gett ut feta smällar under ett slagsmål i två minuter. Tycker även att båda borde varit frånvarande från matchen, det är väl det minsta man skulle göra i en sådan här situaton, men Almtuna har väl sina sätt att utreda konflikter.

Angående matchen så är ju sport väldigt ofta ologisk, med lite tur hade den förmodligen gått in. Får hoppas på nästa match istället! Lycka till!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 22:18   #27
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Finns väl inget mer att kommentera för min del. Givetvis kommer min källa förbli oomnämd. Jag kan möjligen ta den diskussionen när ni börjat leverera info på den nivån jag gör.

Ta ett ex. Jag meddelade Sharps före alla andra att det var ett helt nytt stämningsläge i Vänersborgs Bandy. Detta när den nya träänaren Stefan Karlsson tillträtt. Jag kunde rapportera direkt ifrån omklädningsrummet. Detta tack vare att jag har goda kontakter i klubben. Jag rekade även spel på dom till fina odds flera gånger.
Den infon var mkt värdefull. Vänersborg har gått som tåget sedan dess. Och vunnit till mkt fina odds.

Ganska tröttsamt höra er som endast har statistiksajter som källor och inga kontakter irl. Gnäll, gnäll hela tiden.

Det är helt ok, men ni bör ge fan i att ifrågasätta den store Kriga.
Åtminstone till ni bidrar med något unikt själva.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), Overcome (+2)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 22:27   #28
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Kriga, du skulle nog göra dig själv en stor tjänst enbart genom att sluta prata om dig själv i tredje person, förhöja dig själv till skyarna och sluta fälla in tillägg som "(bollar med public)".

Svårt att sympatisera med någon som klagar över att man får emot skit när man samtidigt gör allt för att framstå som dryg.

Sen är det väl heller inte så konstigt att folk ifrågasätter informationen då du troligen inte är den enda med kontaktnät inom svensk hockey, du har dessutom beskrivit dig själv som en person med gravt spelberoende i historiken.

Detta är faktiskt ett försök till konstruktiv kritik. Ditt sätt att framföra saker och ting i skrift gör det väldigt svårt, för i alla fall mig, att ta dig seriös.

Visar sig dock ovan nämnde information stämma, om man nu kan verifiera det, alternativt om spelen hittar hem så kommer det ju ändras. Någon klok person sa ju "Tillit tar lång tid att bygga upp, men går snabbt att rasera."
Jadu Robin vad ska man säga.

Du fattar inte att det finns lite ironi i mina inlägg ibland?
Lite besviken på dig nu, trodde du var klipskare än så

Förövrigt så är jag inte särskilt angelägen om att bli en av många medlöpare på sajten. Nej, jag väljer att gå min egen väg. Om detta sedan leder till att jag inte blir populär skiter jag ärligt talat fullständigt i.
Mitt mål är att ständigt rapportera in intressanta saker som jag snappar upp utifrån mitt intressanta nätverk.

Jag förstår att min execptionella begåvning kan vara svår att hantera för gemene man. Så har det alltid varit och kommer alltid vara.

Sen att du tycker jag skriver på ett tråkigt sätt är ju inte så kul att höra.
Många brukar tycka det är kul att läsa mig, bla på min blogg.

Men smaken är ju olika givetvis.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)

Senast redigerad av kriga den 2013-02-15 klockan 22:28.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 22:33   #29
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Jadu Robin vad ska man säga.

Du fattar inte att det finns lite ironi i mina inlägg ibland?
Lite besviken på dig nu, trodde du var klipskare än så

Förövrigt så är jag inte särskilt angelägen om att bli en av många medlöpare på sajten. Nej, jag väljer att gå min egen väg. Om detta sedan leder till att jag inte blir populär skiter jag ärligt talat fullständigt i.
Mitt mål är att ständigt rapportera in intressanta saker som jag snappar upp utifrån mitt intressanta nätverk.

Jag förstår att min execptionella begåvning kan vara svår att hantera för gemene man. Så har det alltid varit och kommer alltid vara.

Sen att du tycker jag skriver på ett tråkigt sätt är ju inte så kul att höra.
Många brukar tycka det är kul att läsa mig, bla på min blogg.

Men smaken är ju olika givetvis.

Vad har du för bloggadress, om det är tillåtet att posta den här - annars skicka PM.

Stå på dig, krigarn! Me like!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+1)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-02-15, 23:08   #30
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Ganska tröttsamt höra er som endast har statistiksajter som källor och inga kontakter irl. Gnäll, gnäll hela tiden.
Är väl en smaksak det här med fakta kontra rykten. _Jag_ föredrar förstnämnda. Hade hellre tagit en rek där fördelar med spelet finns stärkta via statistik, snarare än en rek från 7-eleven där man fått SMS med rykten som reken till stora delar grundas på.

Varför räknas det som gnäll så fort man ifrågasätter ett rykte? Trodde du tyckte att det fanns för många ryggdunkare på sidan, då är det väl bra om någon kan vara lite frågande och kritisk till vissa spel?

Med vänliga hälsningar,
den gnällige statistikrunkaren Grnvit utan kontakter IRL.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+10), oscar4122 (+10), eddieh (+3), boored (+10)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td