Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-17, 12:46   #23
kriga
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
ett liknande system använder jag mig av.. som fungerar klockrent!

Jag har som grundregel att alltid ha mellan 2,0-3,0 i odds. välj valfritt spelobjekt,, själv spelar jag mycket platsspel på trav, då det är det jag kan bäst.. men spelar på allt möjligt som fotboll, nhl, nba och mycket annat..
säg som exempel att man har 50:- i grundinsats .. HUVUDREGELN ÄR ATT VARJE GÅNG MAN VINNER PÅ ETT SPEL SÅ BÖRJAR MAN OM PÅ GRUNDINSATSEN OCH VARJE GÅNG MAN FÖRLORAR SÅ DUBBLAR MAN INSATSEN PÅ NÄSTA SPEL OCH HA ODDS PÅ MINST 2 GGR MEN OCKSÅ PÅ HÖGST 3 GGR FÖR ATT MINIMERA RISKERNA.. detta kan inte gå fel... ett exempel:
säg att du förlorar 6 spel på raken vilket nästan aldrig händer till dessa odds.. förlust 50:-spel 1 förlust spel 2 100:- förlust spel 3 200:- förlust spel 4 400 förlust spel 5 800:- och förlust spel 6 1600:- totalt har du då förlorat 3100:- och spel 7 är på 3200:- och med det minsta oddset (alltså 2,0) så vinner du tillbaka hela förlusten plus 100:- i vinst på den serien... i snitt sätter jag 40-50% av spelen jag lägger, och går med bra vinst på detta sätt. ( i snitt går serierna till andra omgången) men visst måste man ha lite rulle för just detta system men det är och andra sidan omöjligt att förlora, och ger dig en riktigt bra bankränta...
alltså varje gång man förlorar ett spel så dubblar man insatsen ända tills man vinner och så fort man sätter ett spel så börjar man om på grundinsatsen! busenkelt och effektivt.. lite som lazlos 2-6 system för er som känner till det... det gäller bara att inte ha för hög grundinsats så man har råd med många raka torsk...
YOU GOTTA BE KIDDING!

Händer nästan aldrig

Men tack, nu satte du nivån på dig själv och ditt spelande. Misstänkte väl att detta var fallet.

Lycka till Jockon
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat