Ämne: V4 örebro
Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-22, 08:04   #1
Alanya

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12243
Standard

V4 örebro

Lunch på örebro och på förhand ser det rätt roligt ut! Spiken känns rent "klar" och den kommer redan i inledningen! Efter att ha kollat upp motståndet känns det som ren KLASSBLANDNING! Avvaktar med spänning de fasta oddsen hos nätbolagen =)

V4-1: Strecken verkar spridas rätt friskt såhär på förhand och det är väl bara att tacka och ta emot, för när man kollat upp hästarna lite närmre känns det som EN höjer sig flera snäpp över resten!

1 Bea Rich är en av de som troligen kommer bli kraftigt överstreckade! (Troligen på läget och Jorma upp) Någon stjärna är det dock verkligen inte! Hon har inte visat nåt av värde i sina 4 starter och senast på Valla blev hon bara frånåkt och sjätteplatsen var MAX efter en resa i 4-inv hela vägen...

5 PleasedToMeet You verkar också bli en del betrodd! Spåret är dock ett minus då hon verkar trevande den första biten.. Hon är dock snurrig överlag och kan fela när som helst utan anledning vilket hon visat prov på tidigare. Segern togs i ett riktigt billigt lopp skall sägas, senast hade hon dock varit långt framme då hon slog ihop och felade dryga 450 kvar! Hon är förmodligen bäst på startvolten, men även hon känns överspelad!

I kategorin överspelade sätter jag även in duon 3 Whole Lotta Love och 6 Lady Broline som inte visat ett smack av värde!

Nej det är bara att hoppas att inte 11 Bubbly blir större favorit än vad som är fallet såhär på morgonkvisten! Hon var smällfin vid såväl andraplatsen i debuten på Valla som vid segern på samma bana i starten därpå och senast på örpen "somnade" Söderholm in när tåget gick så hon drogs bakåt och den starten glömmer vi bara! Jag kan inte tänka mig annat än att hon "bara är bäst" i det här pissgänget och givet att spika!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+2), Haltmathe (+10)
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat