Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-22, 07:04   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

V4 örebro


Lunch på örebro och på förhand ser det rätt roligt ut! Spiken känns rent "klar" och den kommer redan i inledningen! Efter att ha kollat upp motståndet känns det som ren KLASSBLANDNING! Avvaktar med spänning de fasta oddsen hos nätbolagen =)

V4-1: Strecken verkar spridas rätt friskt såhär på förhand och det är väl bara att tacka och ta emot, för när man kollat upp hästarna lite närmre känns det som EN höjer sig flera snäpp över resten!

1 Bea Rich är en av de som troligen kommer bli kraftigt överstreckade! (Troligen på läget och Jorma upp) Någon stjärna är det dock verkligen inte! Hon har inte visat nåt av värde i sina 4 starter och senast på Valla blev hon bara frånåkt och sjätteplatsen var MAX efter en resa i 4-inv hela vägen...

5 PleasedToMeet You verkar också bli en del betrodd! Spåret är dock ett minus då hon verkar trevande den första biten.. Hon är dock snurrig överlag och kan fela när som helst utan anledning vilket hon visat prov på tidigare. Segern togs i ett riktigt billigt lopp skall sägas, senast hade hon dock varit långt framme då hon slog ihop och felade dryga 450 kvar! Hon är förmodligen bäst på startvolten, men även hon känns överspelad!

I kategorin överspelade sätter jag även in duon 3 Whole Lotta Love och 6 Lady Broline som inte visat ett smack av värde!

Nej det är bara att hoppas att inte 11 Bubbly blir större favorit än vad som är fallet såhär på morgonkvisten! Hon var smällfin vid såväl andraplatsen i debuten på Valla som vid segern på samma bana i starten därpå och senast på örpen "somnade" Söderholm in när tåget gick så hon drogs bakåt och den starten glömmer vi bara! Jag kan inte tänka mig annat än att hon "bara är bäst" i det här pissgänget och givet att spika!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+2), Haltmathe (+10)
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 07:23   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Intervju med Lenartsson! Bemärk att han istort sett ger "klart" på Fran Ebo i avd3. 31% i nuläget måste kännas intressant!
Personligen är jag inget jättefan av Fran Ebo men med bra rapporter och PERFEKT uppgift(spår 1, kort distans, Örebros korta upplopp) så kan det vara ett intressant spel idag!


"Per Lennartsson beger sig inte själv till Örebro på lunchen men startar en i varje lopp och skickar sonen Fredrik, och det gick ju bra i onsdags! Så här låter det på kvartetten.


- 3 Whole Lotta Love (V4-1) har haft problem med aktionen tidigare men blir allt bättre och senast så var hon finare än någonsin vad det gäller den biten, men det blev fel när vi var med och körde men hon inte kom till ledningen. Då hetsade hon upp sig och orkade sedan inte riktigt. Det finns en riktigt fin gång och ett bra driv i henne men hennes psyke hänger inte med riktigt och hon är knepig, men hon är i alla fall riktigt på g och lite under utveckling och vi får väl se hur hon kan kliva iväg från start här. Det vore väldigt intressant att se henne i ledningen till exempel. Hon har gått nästan bäst för Fredrik tidigare så det passar och vi kör barfota fram och med samma grejer som vanligt. Viss chans.


- 6 Dream Trotter (V4-2) gick bra senast, han har blandat och gett en del men senast fick han springa på lite i ledningen och verkade trivas med det. Han öppnade bra från start då, så det är väl samma sak här att han får prova lite framåt så får vi se hur det utvecklar sig. Jag vill dock ändå säga att det är en väldigt sprinterbetonad häst och att det är längre väg nu är ingen fördel, men jag tror å andra sidan att det kompenseras ganska bra av Örebros korta upplopp och att det är ett lunchgäng vi tävlar emot. Hästen är lite trång i gången och barfota fram vore optimalt. Hästen har också varit ifrån tävlandet i fem veckor ungefär, men det handlar inte om några bakslag utan han är jobbad hela tiden och vi körde ett sulkyjobb med honom förra veckan efter 1.22 och då tycker jag att han kändes bra. Han ska vara hyggligt igång och är en av flera här.


- 1 Fran Ebo (V4-3) är utan tvekan vår bästa chans på lunchen, hon har helt enkelt känts jättefin på slutet. Senast blev hon överfallen i ledningen och det var inte mycket att säga om att hon inte orkade, men hon kändes i alla fall väldigt fin och det här är verkligen en perfekt uppgift för henne. Jag har ingen riktig koll på vad hon möter bakom bilen måste jag erkänna men det är inte många som tar en längd på henne i klassen så spår ett är perfekt. Ledningen är hennes likör och väl där får Fredde gärna låta henne springa på i ganska bra tempo hela vägen som vid någon av de tidigare segrarna. Hon håller alltid farten bra och brukar hänga av de andra i tid när det gäller sådana här sammanhang i alla fall. Vi kör barfota om det går och med spydervagnen som vanligt och ett öppet huvudlag. Ett tag körde vi med norskt men det har hon börjat stanna på så det låter vi vara. Jag skulle vilja sträcka mig till att hon har toppchans här! Hon är kanske inte så himla modig till slut men jag tror hon tar dem på fart.


- 9 French Riviera (V4-4) ligger jag däremot lågt med, hon fick förvisso ett ganska tufft lopp senast men blev ändå trött alldeles för tidigt och jag var inte alls nöjd med henne. Vi har inte hittat några fel dock och hon har fått lunka på snällt här hemma efter det bara. Det blir ett så snällt upplägg det bara går och tar hon pengar är jag fullt nöjd. Det är 99 procents chans på skor, ska det bli någon barfota ska banan vara helt grym och det är det väl tveksamt om den är, avslutar Per."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Haltmathe (+10)

Senast redigerad av donkyklonk den 2013-02-22 klockan 07:30.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 08:22   #3
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2197
Standard

https://www.dantoto.dk/startlister/t...2013022223.pdf
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 10:18   #4
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Tycker Bubbly i första bara känns "klarare och klarare" 2,75 hos Expekt är taget direkt =). Lägger även ett mindre spel på Smirre Creek (V4-2) till höga 8,00 hos Unibet.
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 10:59   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Bubbly måste vara mkt överspelad. Lars Åke Söderholm, 20 meters tillägg på Örebro. Orutinerad, bara 3 starter. Helt givet att gå emot. Allt annat är tjänstespel. Väldigt EV minus på den.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 11:07   #6
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Bubbly måste vara mkt överspelad. Lars Åke Söderholm, 20 meters tillägg på Örebro. Orutinerad, bara 3 starter. Helt givet att gå emot. Allt annat är tjänstespel. Väldigt EV minus på den.
----------------------------------------------------------------------

Hon har två starka prestationer på Valla i alla fall! Jämför det med de flesta andra i fältet som varit avhängda trots invändiga fina resor på landsortsbanorna... Ser inget minus i det direkt! Visst kan det bli långt fram, men väljer Söderholm ett tidigt avancemang så tror jag hon har bra chans även från dödens. Visst kan det bli fel som sagt, men hårdpluggar man motståndet så känns det som hon möter en bunt "löss"
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 11:16   #7
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
----------------------------------------------------------------------

Hon har två starka prestationer på Valla i alla fall! Jämför det med de flesta andra i fältet som varit avhängda trots invändiga fina resor på landsortsbanorna... Ser inget minus i det direkt! Visst kan det bli långt fram, men väljer Söderholm ett tidigt avancemang så tror jag hon har bra chans även från dödens. Visst kan det bli fel som sagt, men hårdpluggar man motståndet så känns det som hon möter en bunt "löss"
Visst har den en hygglig chans. Men till dom oddsen/strecken är det Ev minus så det skriker. Lars Åke Söderholm är ju minus 2 kusk tom lokalt.

Allt över 45% är ev minus. Du tror alltså att hästen vinner 7 av 10?

Om inte? ev minus

Jag bedömer att den vinner 4 av 10
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 11:19   #8
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Visst har den en hygglig chans. Men till dom oddsen/strecken är det Ev minus så det skriker. Lars Åke Söderholm är ju minus 2 kusk tom lokalt.

Allt över 45% är ev minus. Du tror alltså att hästen vinner 7 av 10?

Om inte? ev minus

Jag bedömer att den vinner 4 av 10
Då är ju 2,75 som han spela bra.. 29% på insatserna på V4a inte såå farligt heller..
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 11:30   #9
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Bubbly dök på procenten från 71% till 60% precis innan start?

Senast redigerad av trance_error den 2013-02-22 klockan 11:31.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 11:32   #10
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

När jag publicerade i morse var det i princip jämnstreckat. Det jag ville få fram då var att det var solklart bästa hästen i loppet! Sedan över 70% var kanske i mesta laget, men som du ser sedan så var det inte V4-Spelet jag pushade för heller utan Vinnaroddset 2,75.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zamora_79 (+1)

Senast redigerad av Alanya den 2013-02-22 klockan 11:33.
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 11:49   #11
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Snygg analys av 1 a v4an Alanya
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 12:05   #12
 
Bluetramps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 267
Standard

Styrningen av Fran Ebo var inte ur den högre skolan Fredrik Lennartsson.....
Bluetramp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 12:07   #13
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Jag sänder ett stort tack till Fredrik Lennarsson. Sveriges sämsta kusk. Spelar i en egen divison. Jag tror aldrig jag under mina dryga 15 år inom travet sett en mer talanglös människa.

Men mer viktigt. Han är min nya sedelpress

6e HTH nu jag sätter då jag går emot Fredrik Lennartssonkört.
Blytunga insateser dessutom.

Nu hoppas vi fredrik får många nya chanser av Curlingpappam Per.

Ett hån mot övrig personal i Pers stall att fredrik får köra. Inavel de Luxe
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 12:09   #14
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluetramp Visa inlägg
Styrningen av Fran Ebo var inte ur den högre skolan Fredrik Lennartsson.....
Lever du?

Trodde du lagt ner spelet

Fredrik är en sedelpress utan dess like

Hör av dig om du vill att jag ska spärra dina konton
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 12:17   #15
 
Bluetramps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 267
Standard

Fick höra att du var här inne och härjade, så jag var tvungen att kolla lite...
Bluetramp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td