Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-23, 11:31   #8
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Jag ska ge dig några bra tips.

Till att börja med så är sportsbetting en av de sämre affärsideerna att ge sig på. Har jobbat många år på spelbolag och antalet vinnande spelare är helt sjukt få.
Du skulle knappast tro mig om jag gav dig siffror.

Finns mkt mer spännande saker att pyssla med. Vet inte vad du har för intressen, men kanske skulle du titta på aktiehandel? Där får du utlopp för din analytiska sida samt att potientialen är mkt bättre än SB. Du slåås även till större grad mot Publicpengar och det strävar vi ju givetvis efter.

Jag lägger ner 70% av min arbetstid på börsen och 30% på betting. Problemet med sportsbetting att du möter för bra pengar. På andra sidan(bookmakern) har måståndarn all tänkabara övertag från start och du är alltid gigantisk underdog.

Folk tror dom är bättre än boken, men det är fel. Jag skulle vilja påstå att väldigt väldigt få är vinnande här på Sharps.

För 2 år sedan tog jag ett långt brejk från spelandet och all aktiehandel. Brejket var på 6 månader. Efter en månad kom ett oerhört starkt välbefinnande och det stärkte mig oerhört att jag bevisa för mig själv att jag kunde hantera mitt spelande.

Så småningom skaffade jag en strategi för mina affärsområden och med mina nya insikter har resan varit spikrak. Jag mår oxå mkt bättre nu.
Mitt spelsug jag hade tidigare är helt borta och jag kan lätt stå över om inte priserna passar mig.

Nu vet inte jag om du som jag brottades med ett gravt spelmissbruk?

However så är tankarna dom samma. Finns inte motivationen så hitta på något annat. Sportsbetting är iskallt och potentialen är oerhört begränsad.

Tyvärr kan det vara svårt att stanna upp och granska sig själv kritiskt. Alla skulle behöva en vän som Kriga som vågar berätta sanningen.

Lycka till/ Kriga
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vurpan (+5), Lindvallen (+5), Maijadona (+5)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat