ottawa ml 1,54 8 unit förlust
här kommer vi få se fysik och fart och jag tror ottawa kan behöva denna typ av match. toronto ska vi inte räkna bort men jag har en kännsla av att ottawa plockar fram de bästa i detta derby.
minnesota hcp -1,5 2,1 8unit vinnst
spelar igentligen emot edmonton som är bedrövliga men på hemmaplan i denna måste match tror jag inte minnesota kommer svika någon utan vinneer denna klart.
phx rak 2,35 4unit vinnst
tampa dras med skador och som jag skrivit förut har de väldigt dåligt försvars spel atm. phx som troligen är nhl mest underskattade lag och som har dragit åt sig några härliga lirare har bra chanser att knäppa tmapa idag. bryzgalov spikar igen så som många gånger förr.
boston rak 2,8 4unit vinnst
bra feeling på boston här när de blir en ordentlig missmatch i kassen där rask vinner stort. med rätt forecheck och bra defensiv ska denna kunna tas vilket jag tycker boston är fullt kapabla till. canes käner man inte riktigt igen sista matcherna.
st louis hcp -1,5 3,1 4unit förlust
tror st louis ka hitta tillbaka till förra enorma raden man hade i slutet. clorado kämpar på och gör det okej men komme rin med budaj i kassen och st louis måste ta denna och jag tror att detta mycket bra lag kan göra det här. 6-2 senaste 8 hemma mot col.
florida rak 3,2 4unit förlust
tror efter förra enroma segern mot chicago kan man komma ut lite platta i denna match utan extremt viktiga ovechkin. florida spelar väldigt bra hockey och har ju 6-6 senaste 12 hema mot wsh..
dallas rak 3,1 1unit vinnst
måste match hemma där man spelat bra och med lehtonen i kassen får man bättre förutsättningar. san jose imopneras jag ej av och är inget bra bortalag och de skulle inte förvåna mej om sjs tar lätt på grejjorna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av imo den 2010-03-17 klockan 09:12.
|