Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-13, 23:43   #91
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

.........

Senast redigerad av imo den 2010-10-31 klockan 09:29.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 18:53   #92
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

NYR ml 1,9 3unit vinnst
mycket snack om desperation dessa tider och denna match blir inget undantag..Lunkan hoppas jag på kommer upp stort i denna viktiga match mot ett flyers som pucken hoppar rätt för nu lite väl mycket.

LA ML 1,62 1UNIT förlust
LA spelar härlig hockey och jag tror att man har fina chanser att knipa denna mot ett nashville som gått ner sig lite på slutet.

colorado rak 2,65 2unit vinnst
dallas har inte haft en så bra defensiv och turco håller inte alls. andersson och colorado visade bra klass senast och vi hoppas på att de fortsätter på den inslagna vägen i kväll

Senast redigerad av imo den 2010-03-15 klockan 09:56.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 19:51   #93
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

NYI -1,5 3,6 2unit vinnst
slustspeltåget har börjar gått och vill islanders va med och slåss i slutet så måste man vinna denna. toronto är slitet och kollar man på papperet blir man inte imopnerad direkt..deras bortaspel har inte heller rosat marknaden så vi lägger en peng på islanders efter deras härliga vinnst mot devils senast.

pens ml 1,6 2unit vinnst
hönsgård i tampas försvar och första hemma efter roadie bäddar för att pens kliver upp och tar dena utan större problem.

phx rak 2,35 2unit förlust
phx som jag varnade mot igår mot mitt eget spel ironiskt nog väljer jag att lira här då de som sagt spelar väldigt bra och möter atlanta som splear allt annat än bra...b2b gör inte så mkt då de fått vila hyffsat innan och mycket talar för phx.

flames rak 3,35 2unit förlust + lägger till under 5,5 1,74 1unit vinnst
flames med 4 raka kommer in härligt här och trivs som vi kan se på statistik att lira borta. hård match att vänta och jämnt och då gillar jag detta odds bra mot ett vancouver som lirar b2b. 3-3 senast 6 i vancouver lagen emellan säger också att oddset borde va jämnare än vad man kan hitta ..

Senast redigerad av imo den 2010-03-15 klockan 09:56.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 09:55   #94
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

sådär ja + 8,14 unit
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 23:11   #95
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

live devils ml 1,6 5 unit (gått 30 sekunder)
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 11:45   #96
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

sådär ja + 3unit på devils och äntligen på rätt sida..+ sidan.
höjjer max insatsen till 10 unit de flesta spel kommer dock vara runt 4-5.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 23:04   #97
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

ottawa ml 1,54 8 unit förlust
här kommer vi få se fysik och fart och jag tror ottawa kan behöva denna typ av match. toronto ska vi inte räkna bort men jag har en kännsla av att ottawa plockar fram de bästa i detta derby.

minnesota hcp -1,5 2,1 8unit vinnst
spelar igentligen emot edmonton som är bedrövliga men på hemmaplan i denna måste match tror jag inte minnesota kommer svika någon utan vinneer denna klart.

phx rak 2,35 4unit vinnst
tampa dras med skador och som jag skrivit förut har de väldigt dåligt försvars spel atm. phx som troligen är nhl mest underskattade lag och som har dragit åt sig några härliga lirare har bra chanser att knäppa tmapa idag. bryzgalov spikar igen så som många gånger förr.

boston rak 2,8 4unit vinnst
bra feeling på boston här när de blir en ordentlig missmatch i kassen där rask vinner stort. med rätt forecheck och bra defensiv ska denna kunna tas vilket jag tycker boston är fullt kapabla till. canes käner man inte riktigt igen sista matcherna.

st louis hcp -1,5 3,1 4unit förlust
tror st louis ka hitta tillbaka till förra enorma raden man hade i slutet. clorado kämpar på och gör det okej men komme rin med budaj i kassen och st louis måste ta denna och jag tror att detta mycket bra lag kan göra det här. 6-2 senaste 8 hemma mot col.

florida rak 3,2 4unit förlust
tror efter förra enroma segern mot chicago kan man komma ut lite platta i denna match utan extremt viktiga ovechkin. florida spelar väldigt bra hockey och har ju 6-6 senaste 12 hema mot wsh..

dallas rak 3,1 1unit vinnst
måste match hemma där man spelat bra och med lehtonen i kassen får man bättre förutsättningar. san jose imopneras jag ej av och är inget bra bortalag och de skulle inte förvåna mej om sjs tar lätt på grejjorna.

Senast redigerad av imo den 2010-03-17 klockan 08:12.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-16, 23:14   #98
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

lägger till florida
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 08:12   #99
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

sådär ja 4-3 och +7,5 unit
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-17, 22:08   #100
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

colorado ml 1,85 3unit

chicago ml 1,71 3unit + hcp -1,5 3,05 1unit
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-19, 19:33   #101
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

hittat 3 riktigt bra spel som jag tyvär inte hinner kommentera

minnesota rak 3,0 6unit

det hcp -1,5 2,2 10unit max spel

cgy hcp -1,5 3,45 10 unit max spel
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 16:38   #102
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

kommer inte räkna spelen men jag skriver lite tips iaf

leksand-rögle x 4,75 2 unit på nordicbet som sticker utan hakan ordentligt på detta odds

aik-almtuna x 4,45 2unit
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 15:51   #103
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

börjar om från noll nu när nhl playoff går igång i natt. hoppas att jag kan bidra med lite bra spel vilket jag ska göra mitt yttersta för. gick otroligt fint fram till os men efter det har det vart klent med utdelningen som för relativt många andra också iofs.

kommer lägga ut rekar till varje match och första spelet/spelen kommer i kväll. spelen kommer att ligga runt 2u st men dock inte flatbet.

kom gärna med kommentarer om mina spel, posetiva eller negativ kvittar men alltid kul´med diskution imo.

max 5 u
minimum 1u

imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-15, 00:02   #104
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

PLAYOFF

spel 1 förlust
nyd-flyers
över 5,0 incl OT
1,85
2unit


tjatar på att brodeur inte är en top 5 målis just nu vilket os bevisade och mot flyers har han ju inte haft lätt precis...boucher är absolut inte en playoff målis som håller måttet och devils har ett ganska vasst lag framåt och aningen svagare bakåt så devils borde kunna sätta en del kassar. flyers är absolut ett bra offensivt lag som jag tror kan ställa till problem för devils som hade behövt en viss oduya i denna matcherserie speciellt men även överlag. ne vi tror på en hel del mål i denna drabbning.

spel 2 vinnst
pens-ott
2
3,85
2unit

ottawa har varit ett härligt gäng från start och jag tror man ska ha bättre chanser än oddset visar här helt klart. pens har gått 2 långa rallyn i stanley cup nu och den mentala glöden kan nästan omöjligt finnas där till 100% malkin har väll inte rosat marknaden i slutet och sid är mätt(dock sjukt bra) fleury har inte visat att han är bäst i år heller....affe spezza och karlsson får fortstta på den inslagna vägen och ta denna.

jag spelar rak då om det skulle bli OT ser jag den enorma rutinen pens har väga över lite väl mycket för att lira ml så vi kör på rak och får ett bättre odds.

spel 3 förlust
sjs-col
1 hcp 0-1,5 (vinna med2)
2,42
2unit

sjs mot en sönderkörd andersson..hur ska han orka..mueller out och viktiga duchene trolig.. minus för avs som gått bedrövligt på slutet. denna serie såg ut att kunna bli intressant på förväg en lång bit in på säsongen men nu känns det som sjs ska kunna ro hem denna. hemma har man varit starka och jag tror man kör över avs i kväll med sin tyngd och spets. matchen passar dem då det är första och ingen större press vilket inte sjs gillar..joe med flera ska väll iaf kunna visa fram fötterna i denna serie kan man nästa begära. ne jag tror sjs tar första lätt här.

Senast redigerad av imo den 2010-04-15 klockan 06:47.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 20:38   #105
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

svårtippat och känns bra att jag avstått många matcher då jag inte kunnat förutse något, kanske nått underspel som man bangat på då...

men i kväll har jag hitta många lir som känns riktigt bra..

spel 4
wsh-mtl 1period över 1,5 odds 1,817 2unit
spel 5
wsh-mtl 1period 1(wsh vinner första perioden) odds 2,1 2unit
spel 6
wsh-mtl över 5,5 incl OT odds 1,813 2unit
spel 7
wsh-mtl 1 -1,5 (hadicap wsh) odds 2,0 2unit

kommentar
ja caps kom ju ut sådär i första matchen men förlorade ganska oväntat mot ett montreal med halak i bra slag. caps har vi sett är snuskigt bra speciellt på hemmaplan och man har klarat av liknaden uppgifter hemma i playoffförut vilket jag ser som en bra styrka att luta sigmot i denna typ av match, de har fått lite rutin i föregående playoff och har svårt att se att man inte skulle kunna plocka fram de bästa kväll. hur många gånger har man inte sett caps döda motståndet efter en förlust t ex....man brukar gå ut riktigt hårt direkt från start och denna lär ju inte bli någon söndags åkning direkt...montreal ser jag inte som något vidare bra lag och de visar ju sista biten av serien. visst halak kan ju spika men det blir en enorm tung uppgift. caps är dock lite väl offensiv ibland vilket kan betala sig och man har ju risk spelare så de räcker dock en relativt bra defensiv men i denna måste match kan de bli lite desperat hockey vilket talar för en målrik tillställning 6-3 wsh?

spel 8
van-LA 1ml odds 1,571 4unit
vancouver enorma nu på hemmaplan och har riktigt bra stats i OT om man inte kan ta det på regulation vilket man dock borde, men ML känns solklart att ta. LA är ett mycket bra lag så vi ska inte underskatta dom men vancouver passar dem relativt dåligt för det har sådan tyngd och fart samt loungo som är en vinnare. ser vancouver som favoritet i hela slutspelet just nu. man har spets, bra målvaktsspel, fysik, hemmaspel, shutdown killar ..ja ett komplett lag atm.
och vilken hockeygryta GM PLACE är helt sanslöst!!

Senast redigerad av imo den 2010-04-17 klockan 20:59.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td