Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-03, 18:46   #726
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

För det första så är inget jag skriver riktat till Krille, det är en generell diskussion angående sådana här händelser. Krille är säkerligen en bra kille och detta va bara ett oskyldigt misstag, inte mer med det.

Diskussioner kring sheet och dylikt kommer upp då och då och när folk återigen har delade meningar så kan väl jag säga vad jag tycker om det hela och hoppas att inte Krille tar illa upp för det blev en diskussion i just hans dagbok då som sagt det inte är riktat mot honom.

Det spelar såklart stor roll hur man hanterar sitt sheet, om ni bara tänker ett steg längre så kan ni också förstå varför en del folk reagerar på att det ändras i efterhand, spel tas bort och när de läggs till igen så är det lägre insats på ett förlustspel.

Har man ett offentligt sheet och delar med sig av spel i en speldagbok så är det ju till för att andra ska kunna ta del av spelen. Således så blir det ju viktigt att man gör allting korrekt eftersom annars så kan man ju i längden skapa sig ett falskt rykte genom att visa upp resultat som kanske inte stämmer överens med verkligheten. Vad tycker majoriteten här om såna som skapar sig ett falskt rykte såsom Akim, RoK, NHL-Gambler osv osv? Är det okej att göra det så länge man är på sharps eller vad är skillnaden?

Det är klart att varje person får göra som man vill med sitt sheet, ändra, lägga in i efterhand osv osv men om man ska ha ett sheet och dagbok som ska visa vad man kan, så att säga, och hjälpa andra med spel så blir det väldigt fel om man har en hög ROI men väldigt många underliga och tveksamma spel.

Det är såklart lätt för personen som har lite konstiga spel att vända taggarna utåt och säga "Skit i det du", "Du ska inte bry dig om vad jag gör", "rygga på egen risk, jag tvingar ingen" men om rätt ska vara rätt så är det fel att inte ha ett legitimt sheet.

Alla grindare som sitter på legitima sheet med en ROI på 105-110% kanske får stå åt sidan på topplistor och för många följare eftersom det finns massvis med konstiga sheets med felaktiga resultat. Detta är ju såklart inte optimalt för någon som ska rygga spel...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+5), Dempa (+5), kusagwa (+5), fireas (+5), BlackCobra (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat