Citat:
Ursprungligen postat av BroderH
Vad man gör med sitt sheet tycker jag är helt och hållet upp till var och än, oavsett om det är offentligt eller inte.
Börjar ledsna på denna sida då det finns allt för många "Bror Duktig" som kommer med moraliska pekpinnar så fort inte gör det som behagar dem. Synd att det finns alldeles för många bra rekar här för att sluta knappa in adressen...
|
Du kanske tycker men det tycker inte majoriteten av sharps medlemmar. Läs Lazlo inlägg tidigare i tråden, förklarar mkt. Är irriterande att till exempel på top 10 listan så ligger det massa pajassheet med spel som är inlagda i efterhand. Istället för att duktiga personer som delar med sig av sina sheet får creed får pajasar som slänger in majoriteten av sina spel i efterhand credd och det är irriterande
Är bara lathet att inte lägga in spelet i tid. Klarar man att reka spelet så klarar man att slänga in det i sheetet med. Och offentliga sheets är till för att man vill dela med sig. Passar det inte så ha inte ett offentligt sheet, utan dela bara med dig av de spel dom du tycker är värda att uppmärksamma. Och som jag nämnde innan det blir så mkt mera seriöst med spel inlagda i tid. Tittar du igenom du medlemmar på sharps som har flest följare på sina sheet (Oscar4122 på sin ES hockey, Mackyy på NHL, Eddieh på speedway, RobinD på fotboll med flera) så ser du att de alla oavsett sport har en sak gemensamt och det är att de lägger 99 procent av alla spel i tid. Resterande är ofta livespel eller så hinner de helt enkelt inte med att lägga in i tid.
Och angeånde Bror Duktig läs följande inlägg av Arizto (bäst inlägget som jag någonsin har läst på sharps eller nåt internetforum överhuvudtaget)
https://www.sharps.se/forums/232160-post69.html
Många agerar nog Bror Duktig som du så fint uttrycker det då de inte vill att sharps ska bli ett nytt RoK eller FB.