Ingen som tycker att OM det är en singel enbart som gäller så borde det ju stå på deras promotion som ni ser ovan, INTE enbart i det finstilta om man klickar sig vidare till ToC?
Det ni inte verkar förstå, är att JAG inte är bitter på ngt sätt angående detta, bara irriterad på hur supporten egentligen skiter i om kunden "bidragit till deras löner" eller är en vinnande spelare. Själv har jag sponsrat på Bet365, i alla år och det borde bolaget tänka på istället för att tjafsa om €25.
Jag själv hade tänkt en gång till och gjort skillnad på spelare och spelare i dessa fall, det handlar ju om att tjäna pengar för deras del skulle man tro.
Jag hade tom blivit förbannad om jag var chef för dom och inte tar en titt på historiken för att maximera deras vinst. Nu ska ni inte tro att jag spelat för stora summor och ska behandlas därefter men dock skulle dom tjänat mer än €25 till med lite mer sunt förnuft.
Bespara mig dessa " läs reglerna etc " då det är en självklarhet, dock ville jag sätta det på spets med deras support om VARFÖR dom inte skriver ut det klart och tydligt att det måste vara en singel enbart?
Klart man kan sätta lite fart på personalen på plats som sitter och hänvisar till att " jag godkände detta när jag öppnade kontot " bla bla som om man inte fattar det. Då kan hon lika gärna få göra lite mer än att klipp och klistra in färdiga svar till sina kunder.