Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-06, 13:50   #286
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Brukar inte ta dessa jävla erbjudanden men tänkte igår att jag kan väl sätta in en slant på Bet365 och ta hem dessa €25 till ett fritt spel.
Lirade en dubbel med 2st X matcher på gårdagens Champions league matcher pre och sedan 1-1 på livespelet. Ja inga större summor men för att ha en tv peng.
Trodde idag att jag skulle ha mina €25 tillbaka på kontot för torsken på livespelet men icke så kontaktade supporten.

Spoiler:

Erica R gick in på chatten
Du har kopplats till Erica R
Erica R Hej, välkommen till bet365 Live Chat. Hur kan jag hjälpa dig?
Hero hej igen - kod : xxxx
Hero Jag citerar in er bonus erbjudande:
Hero Placera ett spel före matchstart på Man Utd mot Real Madrid så ger vi dig ett Liveoddsspel till samma värde gratis under matchens gång.

För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Ditt gratis Liveoddsspel måste betalas för, och placeras precis som vanligt, och skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).
Hero lite svårt att läsa sig till att det ENBART var singel spel som gäller...
Erica R Det enda du måste göra är att placera ett singelspel FÖRE matchstart på - Man Utd - Real Madrid matchen idag så blir du berättigad ett riskfritt spel på samma summa på vår Liveoddssida efter matchstart.

Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).

Erica R Du kan hitta Regler och Villkor till höger i mitten på hemsidan, genom att klicka på "Extra" > "Gratis Liveoddsspel".

Alternativt kan du klistra in nedanstående länk i din webläsare.
http://www.bet365.com/extra/sv/promo...ree-bet-offer/
Hero men ser du inte vad jag kopierade in till dig? Det är det första man ser i ert erbjudande, vad du har klistrat in här har jag ingen aning om
Hero det är ju det jag har gjort - läser det och får fram den texten
Hero Gratisspel på Man Utd mot Real Madrid
Man Utd välkomnar Real Madrid till Old Trafford på tisdag den 5 mars för det andra mötet i åttondelsfinalen av UEFA Champions League, och vi bjuder på ett gratisspel för att öka spänningen ytterligare.
Placera ett spel före matchstart på Man Utd mot Real Madrid så ger vi dig ett Liveoddsspel till samma värde gratis under matchens gång.
För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Ditt gratis Liveoddsspel måste betalas för, och placeras precis som vanligt, och skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).
Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 70 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler.
Med ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll.

Hero INGENSTANS i den texten står det att jag måste lägga en singel - patetiskt att ni ska hålla på o djävlas med en kund för dessa småpengar. Dessutom när man varit kund hos er i evigheters tid....riktigt dåligt!
Hero nej - kreditera de €25 som sig bör så glömmer vi detta. För ni tror väl inte att jag skulle plocka ut dom, nej stor chans är att ni vinner tillbaka dom igen..
Hero ..men rätt ska vara rätt..
Erica R Värdet på gratisspelet blir lika stort som insatsen på det största singelspelet som kunden placerat före matchstart på matchen mellan Man Utd och Real Madrid i UEFA Champions League, som spelas på tisdag den 5 mars 2013, upp till som mest 250 kr*.
Gratisspelet är det första singelspelet placerat med Liveodds på matchen mellan Man Utd och Real Madrid i UEFA Champions League som spelas på tisdag den 5 mars 2013.
Erica R Punkt 2 och 3 i regler och villkor.
Erica R Är det något mer jag kan hjälpa dig med just nu?
Hero Det är paragrafer som ni INTE marknadsför. Det är omoraliskt, och helt fel att först inte skriva ut de i sin ingress som lockar folk till att spela och sedan strypa allting med något som står när man klickar vidare för att läsa ToC. Helt jävla fel! varför inte skriva ut detta i texten som alla läser istället?
Antingen krediterar ni mig för denna peng eller så är ni utan mina pengar i framtiden. Men är huvudet dumt och ni tänker kortsiktigt så är väl svaret att ni står fast i att tjuva åt er dessa €25....Men bevisa mig att jag har fel - skulle vara intressant!
Erica R Notera att det är ditt ansvar att läsa regler och villkor. Du accepterar de när du väljer att ta del av erbjudandet.
Hero men det fattar jag också men om du öppnar ögonen och läser vad ni själv erbjuder UTAN att gå in och läsa alla 15 punkter i terms and conditions så står det ingenstans att det handlar om Singelspel. Är det inte märkligt?
Erica R Som jag sagt ovan, det ligger i ditt ansvar att läsa regler och villkor.
Erica R Du accepterade dessa när du öppnade ditt konto hos oss.
Hero Det är klart det är mitt ansvar , ni dribblar ju som ni vill men om du har någon som helst servicemind inom dig så¨borde du kolla på vad ni tjänar mest på i det långa loppet. €25 i detta fall eller inga mer pengar från mig....borde vara enkel matematik även för dig.
Erica R Jag förstår dig men kan tyvärr inte erbjuda dig något då vi enligt regler och villkor visar hur erbjudandet går till.
Hero men du är ju dummare än dummast - tyvärr och jag ber om ursäkt för dessa ord. Jag vet att jag har accepterat att ni kan stänga av mitt konto också när ni vill utan att ens behöva säga varför ni gör det. Så är det hos alla bolag. MEN om ni tänker längre än näsan räcker så kanske det handlar om business i det långa loppet? ...Ja du kanske inte kan göra mycket då du sitter på customer support men skicka ärendet då till någon som kan. Jag vet hur det fungerar hos spelbolag och tråkigt om det kom som en överraskning..
Hero skit samma - vill ni inte kreditera detta så blir det tack o adjö för mig. Finns principer i livet och detta var en. Bli dumförklarad av en customer suppoort arbetare - nej tack! Ha ett bra liv och skicka mig inga mer jävla dumma erbjudanden som ni inte kan hålla.. Eller gör det - o sedan gömmer ni lite regler lite hit o dit, gärna till era ToC som man läste för över 10 år sedan när man öppnade kontot - det blir nog bra.
Erica R Är det något mer jag kan hjälpa dig med just nu?
Hero ja -SLUTA klistra in svar!....sicken tomte - GOD JUL!
Erica R Tack för att du kontaktat bet365 via Live Chat idag.



ps - jag visste nästan svaret innan men ibland har man för mycket fritid vilket är fallet hos undertecknad idag. Jag skiter egentligen i dessa €25, ville egentligen bara se om vi som spelare har någon möjlighet att påverka deras syn på saker o ting och OM det finns någon som tänker längre än näsan räcker på customer support avdelningarna...
Deras regler är solklara, läs villkoren nästa gång.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 14:00   #287
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Deras regler är solklara, läs villkoren nästa gång.
Men - jag VET att deras regler var fantastiskt solklara, MEN att dom inte skriver ut det nödvändiga i all sin promotion text utan hänvisar till en länk där alla 15 ToC punkter finns.
För min del skiter jag i det, som sagt innan - har för mycket fritid just nu så tänkte tjafsa lite..
Det skadar inte att påpeka att spelbolagen i grund och botten får göra precis som dom vill, när dom vill, hur dom vill - utan att ens behöva berätta för dig varför.
För det har DU själv godkänt när du öppnade kontot hos dom....

Har du koll på ditt spelbolags alla regler? tänk, tänk, tänk...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 14:37   #288
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 41
Sharp$: 1384
Standard

Chilla säger jag.. Absolut inte hennes fel, förtjänar inte att du hoppar på henne utan anledning.
Hjalle90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 14:44   #289
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Men - jag VET att deras regler var fantastiskt solklara, MEN att dom inte skriver ut det nödvändiga i all sin promotion text utan hänvisar till en länk där alla 15 ToC punkter finns.
För min del skiter jag i det, som sagt innan - har för mycket fritid just nu så tänkte tjafsa lite..
Det skadar inte att påpeka att spelbolagen i grund och botten får göra precis som dom vill, när dom vill, hur dom vill - utan att ens behöva berätta för dig varför.
För det har DU själv godkänt när du öppnade kontot hos dom....

Har du koll på ditt spelbolags alla regler? tänk, tänk, tänk...
Läs reglerna, det är inte supportens fel att du väljer att lägga spelet innan du förstått vad som gäller.
Mig veterligen står det klart och tydligt på sidan vad som gäller.. jämfört med diverse andra bolag som inte alls är lika tydliga med reglerna.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 16:09   #290
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Självklart är det hans ansvar och det står ju i ToC men varför inte skriva det direkt i erbjudandet. Finns nog många de "lurar" vilket de säkert försöker med. De kan gott höra det, och som han skriver så visste han redan svaret så ni behöver inte skriva att det är hans ansvar mer
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SuprMario (+10)
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 16:17   #291
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Ingen som tycker att OM det är en singel enbart som gäller så borde det ju stå på deras promotion som ni ser ovan, INTE enbart i det finstilta om man klickar sig vidare till ToC?

Det ni inte verkar förstå, är att JAG inte är bitter på ngt sätt angående detta, bara irriterad på hur supporten egentligen skiter i om kunden "bidragit till deras löner" eller är en vinnande spelare. Själv har jag sponsrat på Bet365, i alla år och det borde bolaget tänka på istället för att tjafsa om €25.
Jag själv hade tänkt en gång till och gjort skillnad på spelare och spelare i dessa fall, det handlar ju om att tjäna pengar för deras del skulle man tro.
Jag hade tom blivit förbannad om jag var chef för dom och inte tar en titt på historiken för att maximera deras vinst. Nu ska ni inte tro att jag spelat för stora summor och ska behandlas därefter men dock skulle dom tjänat mer än €25 till med lite mer sunt förnuft.

Bespara mig dessa " läs reglerna etc " då det är en självklarhet, dock ville jag sätta det på spets med deras support om VARFÖR dom inte skriver ut det klart och tydligt att det måste vara en singel enbart?

Klart man kan sätta lite fart på personalen på plats som sitter och hänvisar till att " jag godkände detta när jag öppnade kontot " bla bla som om man inte fattar det. Då kan hon lika gärna få göra lite mer än att klipp och klistra in färdiga svar till sina kunder.
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 16:47   #292
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Glömde att tillägga.
Jag förlorade mitt livelir igår och fick pengarna tillbaka dock va jag inne och pratade med supporten under dagen idag och fick då en s.k Good-will bonus på 10euro (omsätta 1 gång) extra eftersom sidan strulade igår... Kan vara värt att testa för fler här kanske..
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 17:20   #293
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Brukar inte ta dessa jävla erbjudanden men tänkte igår att jag kan väl sätta in en slant på Bet365 och ta hem dessa €25 till ett fritt spel.
Lirade en dubbel med 2st X matcher på gårdagens Champions league matcher pre och sedan 1-1 på livespelet. Ja inga större summor men för att ha en tv peng.
Trodde idag att jag skulle ha mina €25 tillbaka på kontot för torsken på livespelet men icke så kontaktade supporten.

Spoiler:

Erica R gick in på chatten
Du har kopplats till Erica R
Erica R Hej, välkommen till bet365 Live Chat. Hur kan jag hjälpa dig?
Hero hej igen - kod : xxxx
Hero Jag citerar in er bonus erbjudande:
Hero Placera ett spel före matchstart på Man Utd mot Real Madrid så ger vi dig ett Liveoddsspel till samma värde gratis under matchens gång.

För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Ditt gratis Liveoddsspel måste betalas för, och placeras precis som vanligt, och skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).
Hero lite svårt att läsa sig till att det ENBART var singel spel som gäller...
Erica R Det enda du måste göra är att placera ett singelspel FÖRE matchstart på - Man Utd - Real Madrid matchen idag så blir du berättigad ett riskfritt spel på samma summa på vår Liveoddssida efter matchstart.

Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).

Erica R Du kan hitta Regler och Villkor till höger i mitten på hemsidan, genom att klicka på "Extra" > "Gratis Liveoddsspel".

Alternativt kan du klistra in nedanstående länk i din webläsare.
http://www.bet365.com/extra/sv/promo...ree-bet-offer/
Hero men ser du inte vad jag kopierade in till dig? Det är det första man ser i ert erbjudande, vad du har klistrat in här har jag ingen aning om
Hero det är ju det jag har gjort - läser det och får fram den texten
Hero Gratisspel på Man Utd mot Real Madrid
Man Utd välkomnar Real Madrid till Old Trafford på tisdag den 5 mars för det andra mötet i åttondelsfinalen av UEFA Champions League, och vi bjuder på ett gratisspel för att öka spänningen ytterligare.
Placera ett spel före matchstart på Man Utd mot Real Madrid så ger vi dig ett Liveoddsspel till samma värde gratis under matchens gång.
För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Ditt gratis Liveoddsspel måste betalas för, och placeras precis som vanligt, och skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).
Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 70 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler.
Med ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll.

Hero INGENSTANS i den texten står det att jag måste lägga en singel - patetiskt att ni ska hålla på o djävlas med en kund för dessa småpengar. Dessutom när man varit kund hos er i evigheters tid....riktigt dåligt!
Hero nej - kreditera de €25 som sig bör så glömmer vi detta. För ni tror väl inte att jag skulle plocka ut dom, nej stor chans är att ni vinner tillbaka dom igen..
Hero ..men rätt ska vara rätt..
Erica R Värdet på gratisspelet blir lika stort som insatsen på det största singelspelet som kunden placerat före matchstart på matchen mellan Man Utd och Real Madrid i UEFA Champions League, som spelas på tisdag den 5 mars 2013, upp till som mest 250 kr*.
Gratisspelet är det första singelspelet placerat med Liveodds på matchen mellan Man Utd och Real Madrid i UEFA Champions League som spelas på tisdag den 5 mars 2013.
Erica R Punkt 2 och 3 i regler och villkor.
Erica R Är det något mer jag kan hjälpa dig med just nu?
Hero Det är paragrafer som ni INTE marknadsför. Det är omoraliskt, och helt fel att först inte skriva ut de i sin ingress som lockar folk till att spela och sedan strypa allting med något som står när man klickar vidare för att läsa ToC. Helt jävla fel! varför inte skriva ut detta i texten som alla läser istället?
Antingen krediterar ni mig för denna peng eller så är ni utan mina pengar i framtiden. Men är huvudet dumt och ni tänker kortsiktigt så är väl svaret att ni står fast i att tjuva åt er dessa €25....Men bevisa mig att jag har fel - skulle vara intressant!
Erica R Notera att det är ditt ansvar att läsa regler och villkor. Du accepterar de när du väljer att ta del av erbjudandet.
Hero men det fattar jag också men om du öppnar ögonen och läser vad ni själv erbjuder UTAN att gå in och läsa alla 15 punkter i terms and conditions så står det ingenstans att det handlar om Singelspel. Är det inte märkligt?
Erica R Som jag sagt ovan, det ligger i ditt ansvar att läsa regler och villkor.
Erica R Du accepterade dessa när du öppnade ditt konto hos oss.
Hero Det är klart det är mitt ansvar , ni dribblar ju som ni vill men om du har någon som helst servicemind inom dig så¨borde du kolla på vad ni tjänar mest på i det långa loppet. €25 i detta fall eller inga mer pengar från mig....borde vara enkel matematik även för dig.
Erica R Jag förstår dig men kan tyvärr inte erbjuda dig något då vi enligt regler och villkor visar hur erbjudandet går till.
Hero men du är ju dummare än dummast - tyvärr och jag ber om ursäkt för dessa ord. Jag vet att jag har accepterat att ni kan stänga av mitt konto också när ni vill utan att ens behöva säga varför ni gör det. Så är det hos alla bolag. MEN om ni tänker längre än näsan räcker så kanske det handlar om business i det långa loppet? ...Ja du kanske inte kan göra mycket då du sitter på customer support men skicka ärendet då till någon som kan. Jag vet hur det fungerar hos spelbolag och tråkigt om det kom som en överraskning..
Hero skit samma - vill ni inte kreditera detta så blir det tack o adjö för mig. Finns principer i livet och detta var en. Bli dumförklarad av en customer suppoort arbetare - nej tack! Ha ett bra liv och skicka mig inga mer jävla dumma erbjudanden som ni inte kan hålla.. Eller gör det - o sedan gömmer ni lite regler lite hit o dit, gärna till era ToC som man läste för över 10 år sedan när man öppnade kontot - det blir nog bra.
Erica R Är det något mer jag kan hjälpa dig med just nu?
Hero ja -SLUTA klistra in svar!....sicken tomte - GOD JUL!
Erica R Tack för att du kontaktat bet365 via Live Chat idag.



ps - jag visste nästan svaret innan men ibland har man för mycket fritid vilket är fallet hos undertecknad idag. Jag skiter egentligen i dessa €25, ville egentligen bara se om vi som spelare har någon möjlighet att påverka deras syn på saker o ting och OM det finns någon som tänker längre än näsan räcker på customer support avdelningarna...
Det enda intressanta nu är väl om du har tagit ut alla dina pengar från bet365 och kommer sluta använda det bolaget eller om Erica i livesupporten tjänade 250 kr åt bet365 genom att inte ge dig pengarna tillbaka och du fortsätter spela där ändå?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
Sprite är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 18:41   #294
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Det enda intressanta nu är väl om du har tagit ut alla dina pengar från bet365 och kommer sluta använda det bolaget eller om Erica i livesupporten tjänade 250 kr åt bet365 genom att inte ge dig pengarna tillbaka och du fortsätter spela där ändå?
Pengarna är borta, sparade 0,57€ för att ha tillgång till livestreamingen...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 18:44   #295
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Glömde att tillägga.
Jag förlorade mitt livelir igår och fick pengarna tillbaka dock va jag inne och pratade med supporten under dagen idag och fick då en s.k Good-will bonus på 10euro (omsätta 1 gång) extra eftersom sidan strulade igår... Kan vara värt att testa för fler här kanske..
Ja det kan ju vara ngt för någon men jag avstår dock - som sagt tidigare, det var inte den maffiga summan av €25 som drog igång min konversation utan att "rätt ska vara rätt" på rätt sätt..
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 19:14   #296
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Glömde att tillägga.
Jag förlorade mitt livelir igår och fick pengarna tillbaka dock va jag inne och pratade med supporten under dagen idag och fick då en s.k Good-will bonus på 10euro (omsätta 1 gång) extra eftersom sidan strulade igår... Kan vara värt att testa för fler här kanske..
Tack för tipset.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 12:15   #297
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lirade Knicks -4 inatt till 1.90. Imorse var vinsten utbetald, men nu har de tagit tillbaka spelet och satt mitt spel som levande. Någon med samma eller någon som kan förklara varför?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 12:31   #298
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är pengarna tillbaka igen, märkligt.

Nån som vet varför detta händer?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 13:08   #299
DD
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 253
Sharp$: 2614


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Glömde att tillägga.
Jag förlorade mitt livelir igår och fick pengarna tillbaka dock va jag inne och pratade med supporten under dagen idag och fick då en s.k Good-will bonus på 10euro (omsätta 1 gång) extra eftersom sidan strulade igår... Kan vara värt att testa för fler här kanske..
Själv fick jag 250 kr i goodwill-bonus, trots att jag satte mitt livespel
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 13:15   #300
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DD Visa inlägg
Själv fick jag 250 kr i goodwill-bonus, trots att jag satte mitt livespel
Hur gick du till väga och vad sa du?
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td