Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-13, 19:46   #6
Skubb14

Skubb14s avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gervais Visa inlägg
Intressant spel ovan, inne på samma tankar.

I allsvenskan spelar jag två mindre spel ikväll:

Rimbo bort mot Hallby. Sett båda lagen i år och även om rimbo har en sjukt tunn trupp, ligger de normalt på mycket högre nivå. Båda lagen slåss för att få kvala, dock åt olika håll. Medan Rimbo för närvarande saknar vissa breddspelare, har Hallby istället skador på nyckelspelare. Enda molnet på himlen jag ser är att Hallby lånat in Joakim Svensson, som är en hyfsad elitseriekeeper och säkerligen kommer vinna målvaktsmatchen. Men, jag tror inte det kommer räcka och mina pengar läggs på Roslagens hopp. 1.82 för bortavinst @ betsson

Jag slänger också in en motivationspeng på Lindesberg borta mot IFK Ystad. Hemmalaget ligger i ingenmansland och har inget som helst att spela för, medan närkingarna krigar för att klara sig kvar. Vi såg igår hur klara seriesuveränen H43 fick stryck av mittenlaget Ricoh när motivationen inte fanns där och jag misstänker något liknande. Linde har spottat upp sig på senare tid och vill till varje pris undvika kval. 2.55 @ Nordic är värt en liten slant.

Edit: Sorry för denna, började skriva och sedan ropade tvätten, postade sent.

Ja, dom ser bra ut, ledning med 3 mål för bägge lagen i halvtid. Synd du inte sa nåt tidigare än kl 19.00
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat