Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-13, 17:44   #1
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Kvällens spel i elitserien handboll


Hej !

Jag kom precis hem och hinner därför inte lägga ut någon rek denna gång, därför blir det bara ett inlägg i tråden här.

Alingås-HK Drott

Jag spelar Drott +1,5 till 1.85 Ladbrokes ikväll.


Alingsås saknar 4 st ordinarie spelare till kvällens match, detta är helt klart kännbara avbräck.


Drott imponerade sist när man slog IK Sävehof med 4 bollar.


Detta får bli mitt spel denna kväll..



Ha det gott!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 18:00   #2
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 297
Standard

Intressant spel ovan, inne på samma tankar.

I allsvenskan spelar jag två mindre spel ikväll:

Rimbo bort mot Hallby. Sett båda lagen i år och även om rimbo har en sjukt tunn trupp, ligger de normalt på mycket högre nivå. Båda lagen slåss för att få kvala, dock åt olika håll. Medan Rimbo för närvarande saknar vissa breddspelare, har Hallby istället skador på nyckelspelare. Enda molnet på himlen jag ser är att Hallby lånat in Joakim Svensson, som är en hyfsad elitseriekeeper och säkerligen kommer vinna målvaktsmatchen. Men, jag tror inte det kommer räcka och mina pengar läggs på Roslagens hopp. 1.82 för bortavinst @ betsson

Jag slänger också in en motivationspeng på Lindesberg borta mot IFK Ystad. Hemmalaget ligger i ingenmansland och har inget som helst att spela för, medan närkingarna krigar för att klara sig kvar. Vi såg igår hur klara seriesuveränen H43 fick stryck av mittenlaget Ricoh när motivationen inte fanns där och jag misstänker något liknande. Linde har spottat upp sig på senare tid och vill till varje pris undvika kval. 2.55 @ Nordic är värt en liten slant.

Edit: Sorry för denna, började skriva och sedan ropade tvätten, postade sent.
Gervais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 18:33   #3
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

Dem verkar klara sig bra ändå. 16-7 just nu...
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 18:43   #4
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Dem verkar klara sig bra ändå. 16-7 just nu...

Jo, jag ser detta också..

Drott viker ner sig fullständigt!


Men kul att du dyker upp och kan hugga direkt man har ett fel...
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 18:45   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

E Ystad verkligen sa usla att man slapper in 20 baljor i forsta?
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 18:46   #6
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gervais Visa inlägg
Intressant spel ovan, inne på samma tankar.

I allsvenskan spelar jag två mindre spel ikväll:

Rimbo bort mot Hallby. Sett båda lagen i år och även om rimbo har en sjukt tunn trupp, ligger de normalt på mycket högre nivå. Båda lagen slåss för att få kvala, dock åt olika håll. Medan Rimbo för närvarande saknar vissa breddspelare, har Hallby istället skador på nyckelspelare. Enda molnet på himlen jag ser är att Hallby lånat in Joakim Svensson, som är en hyfsad elitseriekeeper och säkerligen kommer vinna målvaktsmatchen. Men, jag tror inte det kommer räcka och mina pengar läggs på Roslagens hopp. 1.82 för bortavinst @ betsson

Jag slänger också in en motivationspeng på Lindesberg borta mot IFK Ystad. Hemmalaget ligger i ingenmansland och har inget som helst att spela för, medan närkingarna krigar för att klara sig kvar. Vi såg igår hur klara seriesuveränen H43 fick stryck av mittenlaget Ricoh när motivationen inte fanns där och jag misstänker något liknande. Linde har spottat upp sig på senare tid och vill till varje pris undvika kval. 2.55 @ Nordic är värt en liten slant.

Edit: Sorry för denna, började skriva och sedan ropade tvätten, postade sent.


Ja, dom ser bra ut, ledning med 3 mål för bägge lagen i halvtid. Synd du inte sa nåt tidigare än kl 19.00
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 18:49   #7
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
E Ystad verkligen sa usla att man slapper in 20 baljor i forsta?
Ja tyvärr...

Dom är alldeles för ojämna, blandar och ger i resultaten. Plus att det är inte kul att möta Sävehof på hemmaplan när dom kommer från en förlust
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 18:53   #8
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Jo, jag ser detta också..

Drott viker ner sig fullständigt!


Men kul att du dyker upp och kan hugga direkt man har ett fel...
Finns alltid såna...

Dina rekar håller hög kvalité! Men dom kan ju inte alltid sitta.

Tack för alla spel...Hoppas på nya imorron
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 18:59   #9
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Sitter på överspelet i Alingsås - Drott, tveksamt om det går vägen.

Hur som helst så fattar jag inte vad Drott håller på med. Man gör Aggerfors till en vägg genom att missa frilägen och straff på löpande band. Ett ofokuserat Drott säger jag.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 19:14   #10
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Sitter på överspelet i Alingsås - Drott, tveksamt om det går vägen.

Hur som helst så fattar jag inte vad Drott håller på med. Man gör Aggerfors till en vägg genom att missa frilägen och straff på löpande band. Ett ofokuserat Drott säger jag.

Håller med dig Andreas, bedrövligt att se deras första halvlek. Börja spela handboll efter 30min funkar inte....
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 19:43   #11
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Ja, dom ser bra ut, ledning med 3 mål för bägge lagen i halvtid. Synd du inte sa nåt tidigare än kl 19.00
Jag vet, sen jag började heltidsjobba har jag fan ingen uppfattning om tiden och då jag skrev snabbt efter att du skapat tråden trodde jag det fanns gott om tid. Men my bad.
Gervais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 19:49   #12
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gervais Visa inlägg
Jag vet, sen jag började heltidsjobba har jag fan ingen uppfattning om tiden och då jag skrev snabbt efter att du skapat tråden trodde jag det fanns gott om tid. Men my bad.
Det är lugnt

Kommer fler dagar med fler spel
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 13:57   #13
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Bara 2 omgangar kvar i elitserien, maste finna bra spel.

2 matcher ikvall:

Skovde-Lugi

Skovde kampar med HIF OCH RIK om det sista playoff platsen. Har Aranas borta i sista matchen som vantar in kvalserien och som man ska bara sla. Lugi maste vinna om man ska behalla forsta platsen da Savehof vann igar och har Malmo som vantar in kvalserien i sista matchen.

GUIF- RIK

GUIF har haft skador och matchas hart sista veckorna med manga langa resor och spel ute i Europa. Har match i Tyskland pa lordag redan och svart att saga hur mkt motivation de kommer ha ikvall. Visst de har inte vunnit pa lange och vill sakert undvika Savehof och Lugi i playoff. RIK som sagt vill at sista playoff platsen och kan med vinst ikvall och vinst hemma mot Skanaela som vantar in kvalserien ta den.

Viktigt att notera att HIF har 2 mkt svara matcher kvar mot seriens kanske 2 basta lag Krisitanstad och LUGI och det kommer sakert motivera Skovde och RIK ikvall. Guif och Lugi vill mest av allt undvika skador och kommer formodligen spela mer soft an annars och som vi sag igar det resulterar oftast i malrika matcher.

Nu later jag detta at riktiga experter i spetsen med Skubb,eklund81,Andreas1847
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 15:00   #14
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Bara 2 omgangar kvar i elitserien, maste finna bra spel.

2 matcher ikvall:

Skovde-Lugi

Skovde kampar med HIF OCH RIK om det sista playoff platsen. Har Aranas borta i sista matchen som vantar in kvalserien och som man ska bara sla. Lugi maste vinna om man ska behalla forsta platsen da Savehof vann igar och har Malmo som vantar in kvalserien i sista matchen.

GUIF- RIK

GUIF har haft skador och matchas hart sista veckorna med manga langa resor och spel ute i Europa. Har match i Tyskland pa lordag redan och svart att saga hur mkt motivation de kommer ha ikvall. Visst de har inte vunnit pa lange och vill sakert undvika Savehof och Lugi i playoff. RIK som sagt vill at sista playoff platsen och kan med vinst ikvall och vinst hemma mot Skanaela som vantar in kvalserien ta den.

Viktigt att notera att HIF har 2 mkt svara matcher kvar mot seriens kanske 2 basta lag Krisitanstad och LUGI och det kommer sakert motivera Skovde och RIK ikvall. Guif och Lugi vill mest av allt undvika skador och kommer formodligen spela mer soft an annars och som vi sag igar det resulterar oftast i malrika matcher.

Nu later jag detta at riktiga experter i spetsen med Skubb,eklund81,Andreas1847


Rek utlagd, kommer en till om ca 30 min..
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 17:11   #15
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13245
Standard

Någon som vet om man kan(gratis) streama Modo - Färjestad idag
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td