Citat:
Ursprungligen postat av lordagspippi
Hur många lir vågar du köra på hos samma bolag? Öka profit vs. torska den. Säg att teoretisk återbetalning ligger på 95%.
Vilka odds kör du på?
|
Jag brukar spela stora spel, dvs lassa in 5k på ett spel hos bolaget (inte spela massa småspel). Vinner jag så låter jag förtjänsten vara månaden ut och provar nästa bolag.
(Vet inte om jag missuppfattade din fråga.)
Jag kör bara på matcher som är 100 % matchade eller bättre. Finns mängder på Ladbrokes, Betfred, Nordicbet, Victor chandler och även en del på Unibet, Expekt, Bwin osv.
Folk skall ju ha klart för sig att det inte kommer ge några megainkomster. Säg att man kör 10 stycken spel på 10 olika bolag, 5k insats per spel. Vinner 4 hos bolagen, förlorar över 6 till Betfair. Det ger en nettoförtjänst på cirka 5000-7000 SEK. (6x förlorade spel på 5000 SEK per spel = 30. 000 SEK i insatser förlorade över till bolagen. De har ofta 25 % affiliateförtjänst = 7500 SEK cirka. Sedan förlorar man en del på kommissionen på Betfair så kanske 5-6k i slutändan)
Det här är ju dock i teorin, jag har som sagt bara provat den här månaden och har cirka 3-4 k intjänat hittills, och problemet är att jag inte kan flytta mer pengar via Moneybookers nu. Dock gillar jag idén i teorin - det tar inte särskilt lång tid, krävs inget rekande eller shit öht. Bara kolla oddsmatcher och lägga spel, och casha in ett par tusen extra i månaden.