Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-13, 21:47   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Tjäna pengar genom att förlora pengar.


Tänkte bara tipsa om en sak som jag provat, det påminner om bonustrading och är nästan samma procedur. Först och främst, jag är affiliate med i princip alla bettingsidor.

1. Reggar konton via mina affiliatelänkar i vänners/bekantas/familjs namn.
2. Lastar in ett par tusen när jag ser att det går att tradea mot Betfair (okeyno.com/oddsmatcher)
3. Vinner jag på bettingsidan går jag plus minus noll, men går för månaden minus på affiliateintäkter på sidan - så väntar tills det resettas kommande månad.
4. Vinner jag på Betfair så tjänar jag 25 % av det jag förlorade på bettingsidan i affiliateintäkter. Idag förlorade jag över 6000 till Betfair, så cirka 1500 SEK i affiliateintäkter (dock förlorar man en del på Betfairs kommission). Man kan ju fortsätta men jag brukar vilja låta varje enskild bettingsida vara då jag tjänat in något där, skulle jag försöka dra in mer affiliateintäkter och vinna på sidan istället så försvinner månadens förtjänst där.

Så har exempelvis nu 1000 SEK i intäkter på en sida, cirka 2000-2500 på en annan, 800 SEK på en tredje. Inga stora pengar, men har bara provat ett par bets hittills.


+ Riskfritt

- Måste använda stora summor pengar. Idag behövde jag cirka totalt 16.000 SEK för att lägga bettet på sidan och för att matcha med på Betfair för cirka 1250 SEK i vinst efter Betfairs kommission.

- Man kan såklart bli limiterad på kontona om man lyckas vinna..

- Moneybookers jävla maxgräns på hur mycket pengar man kan förflytta per 90 dagar
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 21:57   #2
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Tänkte bara tipsa om en sak som jag provat, det påminner om bonustrading och är nästan samma procedur. Först och främst, jag är affiliate med i princip alla bettingsidor.

1. Reggar konton via mina affiliatelänkar i vänners/bekantas/familjs namn.
2. Lastar in ett par tusen när jag ser att det går att tradea mot Betfair (okeyno.com/oddsmatcher)
3. Vinner jag på bettingsidan går jag plus minus noll, men går för månaden minus på affiliateintäkter på sidan - så väntar tills det resettas kommande månad.
4. Vinner jag på Betfair så tjänar jag 25 % av det jag förlorade på bettingsidan i affiliateintäkter. Idag förlorade jag över 6000 till Betfair, så cirka 1500 SEK i affiliateintäkter (dock förlorar man en del på Betfairs kommission). Man kan ju fortsätta men jag brukar vilja låta varje enskild bettingsida vara då jag tjänat in något där, skulle jag försöka dra in mer affiliateintäkter och vinna på sidan istället så försvinner månadens förtjänst där.

Så har exempelvis nu 1000 SEK i intäkter på en sida, cirka 2000-2500 på en annan, 800 SEK på en tredje. Inga stora pengar, men har bara provat ett par bets hittills.


+ Riskfritt

- Måste använda stora summor pengar. Idag behövde jag cirka totalt 16.000 SEK för att lägga bettet på sidan och för att matcha med på Betfair för cirka 1250 SEK i vinst efter Betfairs kommission.

- Man kan såklart bli limiterad på kontona om man lyckas vinna..

- Moneybookers jävla maxgräns på hur mycket pengar man kan förflytta per 90 dagar

Kan du inte använda fler "plånböcker" än Moneybookers...? Det kanske inte funkar då, eller...?

Kör hårt!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 22:09   #3
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Tänkte bara tipsa om en sak som jag provat, det påminner om bonustrading och är nästan samma procedur. Först och främst, jag är affiliate med i princip alla bettingsidor.

1. Reggar konton via mina affiliatelänkar i vänners/bekantas/familjs namn.
2. Lastar in ett par tusen när jag ser att det går att tradea mot Betfair (okeyno.com/oddsmatcher)
3. Vinner jag på bettingsidan går jag plus minus noll, men går för månaden minus på affiliateintäkter på sidan - så väntar tills det resettas kommande månad.
4. Vinner jag på Betfair så tjänar jag 25 % av det jag förlorade på bettingsidan i affiliateintäkter. Idag förlorade jag över 6000 till Betfair, så cirka 1500 SEK i affiliateintäkter (dock förlorar man en del på Betfairs kommission). Man kan ju fortsätta men jag brukar vilja låta varje enskild bettingsida vara då jag tjänat in något där, skulle jag försöka dra in mer affiliateintäkter och vinna på sidan istället så försvinner månadens förtjänst där.

Så har exempelvis nu 1000 SEK i intäkter på en sida, cirka 2000-2500 på en annan, 800 SEK på en tredje. Inga stora pengar, men har bara provat ett par bets hittills.


+ Riskfritt

- Måste använda stora summor pengar. Idag behövde jag cirka totalt 16.000 SEK för att lägga bettet på sidan och för att matcha med på Betfair för cirka 1250 SEK i vinst efter Betfairs kommission.

- Man kan såklart bli limiterad på kontona om man lyckas vinna..

- Moneybookers jävla maxgräns på hur mycket pengar man kan förflytta per 90 dagar
Du kan ju lätt bli VIP på Moneybookers.
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 22:24   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Använd Neteller samt PayPal tillsammans med med MB eller gör som Masho säger och skaffa MB Vip
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 06:16   #5
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Problemet är att det inte är så lätt som det låter. Du måste fortfarande hitta rätt spel, i detta fall förlorande spel. Det borde såklart vara lika svårt som att hitta vinnande spel. Även om du spelar t.ex. en 8 oddsare (typ Arsenal igår) så vinner ju även den ca. 1 gång av 8. Då har du helt plötsligt ett väldigt stort plus på fel site som du måste förlora innan du börjar tjäna några affe-pengar igen. Och självklart krävs ännu mer pengar på den andra sidan ju högre odds du spelar i hopp om att förlora. Kan snabbt bli omstädigt och jobbigt om du vinner ett par spel i rad.

Men visst, riskfritt annars förutom betfair avgifter och oddsdiffen (om du inte hittar surebetts) som du tappar per spel. Vet sedan inte riktigt vad siterna tycker om detta, men de borde väl egentligen inte har några problem med att du vill förlora pengar hos dom antar jag även om du på ett sätt utnyttjar systemet.

Senast redigerad av saman den 2013-03-14 klockan 06:33.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 11:41   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Problemet är att det inte är så lätt som det låter. Du måste fortfarande hitta rätt spel, i detta fall förlorande spel. Det borde såklart vara lika svårt som att hitta vinnande spel. Även om du spelar t.ex. en 8 oddsare (typ Arsenal igår) så vinner ju även den ca. 1 gång av 8. Då har du helt plötsligt ett väldigt stort plus på fel site som du måste förlora innan du börjar tjäna några affe-pengar igen. Och självklart krävs ännu mer pengar på den andra sidan ju högre odds du spelar i hopp om att förlora. Kan snabbt bli omstädigt och jobbigt om du vinner ett par spel i rad.

Men visst, riskfritt annars förutom betfair avgifter och oddsdiffen (om du inte hittar surebetts) som du tappar per spel. Vet sedan inte riktigt vad siterna tycker om detta, men de borde väl egentligen inte har några problem med att du vill förlora pengar hos dom antar jag även om du på ett sätt utnyttjar systemet.
Jag räknar ju inte med att förlora på varje spelbolag, utan jag räknar kanske med att förlora 60 % av spelen. Men jag är ju affiliate med många bolag så är jag minus på ett för månaden så går jag bara vidare med ett nytt. Sedan resettas minuset nästa månad och jag kan köra igen.

Pengar som jag kan ha vunnit med på en bettingsida tar jag bara ut och stoppar in på en ny, så behöver inte direkt 100. 000.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 14:37   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Måste bara få fråga:
Får du 25% av allt som spelare FÖRLORAR via dina länkar?
Det innebär ju då att sidor som Rekatochlart, Sharps mfl tjänar pengar på att sprida DÅLIGA rekar.....är jag helt snett ute? (förutsatt att medlemmarna på dessa sidor reggat via länkar på dessa sidor)
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 14:41   #8
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Måste bara få fråga:
Får du 25% av allt som spelare FÖRLORAR via dina länkar?
Det innebär ju då att sidor som Rekatochlart, Sharps mfl tjänar pengar på att sprida DÅLIGA rekar.....är jag helt snett ute? (förutsatt att medlemmarna på dessa sidor reggat via länkar på dessa sidor)
Bulls eye
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 14:43   #9
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Måste bara få fråga:
Får du 25% av allt som spelare FÖRLORAR via dina länkar?
Det innebär ju då att sidor som Rekatochlart, Sharps mfl tjänar pengar på att sprida DÅLIGA rekar.....är jag helt snett ute? (förutsatt att medlemmarna på dessa sidor reggat via länkar på dessa sidor)
Haha vad trodde du var poängen med R&K? De sprider medvetet dåliga rekar.
De som driver Sharps tycker jag inte sprider medvetna dåliga rekar, utan de har sedan länge slutat reka öht, men självklart är det ett vinstsyfte bakom Sharps och alla sidor. Vem orkar lägga ned både tid och pengar i projekt utan att få ut något av det i slutändan?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 14:46   #10
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Problemet är att det inte är så lätt som det låter. Du måste fortfarande hitta rätt spel, i detta fall förlorande spel. Det borde såklart vara lika svårt som att hitta vinnande spel. Även om du spelar t.ex. en 8 oddsare (typ Arsenal igår) så vinner ju även den ca. 1 gång av 8. Då har du helt plötsligt ett väldigt stort plus på fel site som du måste förlora innan du börjar tjäna några affe-pengar igen. Och självklart krävs ännu mer pengar på den andra sidan ju högre odds du spelar i hopp om att förlora. Kan snabbt bli omstädigt och jobbigt om du vinner ett par spel i rad.

Men visst, riskfritt annars förutom betfair avgifter och oddsdiffen (om du inte hittar surebetts) som du tappar per spel. Vet sedan inte riktigt vad siterna tycker om detta, men de borde väl egentligen inte har några problem med att du vill förlora pengar hos dom antar jag även om du på ett sätt utnyttjar systemet.
Glömde att ta med det i svaret till dig, jag antar att du inte är medveten om det men ett minus i intäkterna resettas vid varje ny månad hos alla affiliates förutom Bet365 ... därför använder jag mig inte av Bet365, har inte tjänat en krona där någonsin eftersom det alltid legat på minus där, medan jag tjänat säkert 60.000 på andra sidors affiliatesystem.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 16:02   #11
 
lordagspippis avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 568
Standard

Hur många lir vågar du köra på hos samma bolag? Öka profit vs. torska den. Säg att teoretisk återbetalning ligger på 95%.

Vilka odds kör du på?
__________________
Den mätta dagen, den är aldrig störst. Den bästa dagen är en dag av törst.
lordagspippi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 18:28   #12
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lordagspippi Visa inlägg
Hur många lir vågar du köra på hos samma bolag? Öka profit vs. torska den. Säg att teoretisk återbetalning ligger på 95%.

Vilka odds kör du på?
Jag brukar spela stora spel, dvs lassa in 5k på ett spel hos bolaget (inte spela massa småspel). Vinner jag så låter jag förtjänsten vara månaden ut och provar nästa bolag.

(Vet inte om jag missuppfattade din fråga.)

Jag kör bara på matcher som är 100 % matchade eller bättre. Finns mängder på Ladbrokes, Betfred, Nordicbet, Victor chandler och även en del på Unibet, Expekt, Bwin osv.


Folk skall ju ha klart för sig att det inte kommer ge några megainkomster. Säg att man kör 10 stycken spel på 10 olika bolag, 5k insats per spel. Vinner 4 hos bolagen, förlorar över 6 till Betfair. Det ger en nettoförtjänst på cirka 5000-7000 SEK. (6x förlorade spel på 5000 SEK per spel = 30. 000 SEK i insatser förlorade över till bolagen. De har ofta 25 % affiliateförtjänst = 7500 SEK cirka. Sedan förlorar man en del på kommissionen på Betfair så kanske 5-6k i slutändan)

Det här är ju dock i teorin, jag har som sagt bara provat den här månaden och har cirka 3-4 k intjänat hittills, och problemet är att jag inte kan flytta mer pengar via Moneybookers nu. Dock gillar jag idén i teorin - det tar inte särskilt lång tid, krävs inget rekande eller shit öht. Bara kolla oddsmatcher och lägga spel, och casha in ett par tusen extra i månaden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+3)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-03-14 klockan 18:33.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 21:13   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har du tjänat 60000 eller 3-4000 som du skriver i ditt senaste inlägg, jag hänger ej med, är det två olika varianter du kör? kan vara jag som e trött i kolan!
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 22:08   #14
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Måste bara få fråga:
Får du 25% av allt som spelare FÖRLORAR via dina länkar?
Det innebär ju då att sidor som Rekatochlart, Sharps mfl tjänar pengar på att sprida DÅLIGA rekar.....är jag helt snett ute? (förutsatt att medlemmarna på dessa sidor reggat via länkar på dessa sidor)
God morning Colombo
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-14, 22:35   #15
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppoe Visa inlägg
har du tjänat 60000 eller 3-4000 som du skriver i ditt senaste inlägg, jag hänger ej med, är det två olika varianter du kör? kan vara jag som e trött i kolan!
Jag har tjänat 60.000 tidigare som affiliate genom att ha en hemsida.

Dock var det länge sedan så typ ingen som registrerat sig via mina länkar spelar längre, så jag tjänar inget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppoe (+5)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td