Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-17, 22:47   #23
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Alright, låter ju inte så tokigt då. Ja, ni såg bollen när den var vid er hörnflagga och ni satt på 4:e raden. Hur tror ni det var för dem som satt på rad 4 på 3:e etaget? Men sure ni såg ju bollen nån gång iaf! Nej då, skämt åsido så var det väl säkerligen positivt på många vis att flytta finalen dit...

Hade dragit dit garanterat om Edsbyn gått dit, det är av någon anledning mitt lag, tror det är pga att jag blev lite frälst när de vann då vi var på studenternas för några år sen och vi fick också springa in på plan och hurra och fira med spelarna. Till skillnad från andra guldfiranden man varit med om så slapp man tårgas, batonger, polishundar och sparkar + slag på firande publik från farbror blå och bara det plus den gamla klassiska bandy portföljen gjorde ju att det kändes väldigt trevlig med bandy på något vis...

Nåja, börjar nästan känna mig som Wagner med massa anekdoter, grattis bajen till guldet och vi ses säkert på finalen nästa år vilka som än går dit!

Snacka med perfa så ordnar han en tråd till dig med. https://www.sharps.se/forums/offtopic...iga-anekdoter/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat