Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-31, 11:49   #1
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Wagners mysiga anekdoter


Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Snyggt Wagner - fler minnen från förr tack!...
Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Jag hör gärna lite fler minnen jag med! Det känns som en sagostund och det gillas

Om man kan få köra en request så skulle jag gärna vilja höra nått om SSP tiden.. Tjänade du/ni pengar på den tiden på spel? Var det bara engelska serierna som fanns med på de kupongerna?
Dessa två är inte ensamma, jag vill också höra lite mer trevliga minnen från Wagner.

Så mycket att jag t o m skapar en egen tråd för det.

Shoot!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+1)

Senast redigerad av Overkill den 2011-01-31 klockan 17:56.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 12:02   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Nåt sånt finns redan på wiki


http://sv.wikipedia.org/wiki/Kategor...der_1920-talet
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 12:52   #3
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Dessa två är inte ensamma, jag vill också höra lite mer trevliga minnen från Wagner.
Ja så enkelt är det inte. Ungefär som när Mr Överodds sa till mig på MSN, skriv något roligt. Då låser det sig direkt. Det här var i början på seklet när Spelombudsmannen var ett tidigt Lunarstorm för unga vuxna som var undersysselsatta.

Allt bygger på spontanitet. Men dyker det upp något i skallen ska jag ha tråden i åtanke.

Nu blir det lunch-Buffé. Helstekt fläskytterfile med gorgonzolasås lät ovanligt smakfullt för att vara en måndag. För er som inte handlar så ofta, eller jobbat som styckare, kan jag berätta att nämnda fläskdetalj är samma sak som benfri fläskkotlett. Låter kanske inte lika sexigt och med file i namnet kan butikerna ta ut tio spänn kilot extra för kotletten.

När jag ändå är inne på matspåret. Ärtsoppa med pannkaka är ju förknippat med torsdagar. Men nu har jag märkt att raggmunk med fläsk (vidrigt..) påfallande ofta serveras på tisdagar. Någon gammal tradition eller ett lokalt fenomen?

Fundera på det tills jag är tillbaka.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 14:42   #4
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ja så enkelt är det inte. Ungefär som när Mr Överodds sa till mig på MSN, skriv något roligt. Då låser det sig direkt. Det här var i början på seklet när Spelombudsmannen var ett tidigt Lunarstorm för unga vuxna som var undersysselsatta.

Allt bygger på spontanitet. Men dyker det upp något i skallen ska jag ha tråden i åtanke.

Nu blir det lunch-Buffé. Helstekt fläskytterfile med gorgonzolasås lät ovanligt smakfullt för att vara en måndag. För er som inte handlar så ofta, eller jobbat som styckare, kan jag berätta att nämnda fläskdetalj är samma sak som benfri fläskkotlett. Låter kanske inte lika sexigt och med file i namnet kan butikerna ta ut tio spänn kilot extra för kotletten.

När jag ändå är inne på matspåret. Ärtsoppa med pannkaka är ju förknippat med torsdagar. Men nu har jag märkt att raggmunk med fläsk (vidrigt..) påfallande ofta serveras på tisdagar. Någon gammal tradition eller ett lokalt fenomen?

Fundera på det tills jag är tillbaka.
Du kanske kan berätta hur det gått för de gamla krigarna på spelombudsmannen.. Mr Överodds, Nostradamus, Barry osv Lirar de fortfarande, hänger de här under andra nick osv?

Njut av maten!
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:00   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Barry jobbar högst troligt kvar på Expekt. Överoddset har också jobbat/jobbar för andra sidan och det är nog lika bra för hans del.

Nostra, ingen aning.

Se här vad jag googla fram. Såg inte alls ut som jag föreställt mig. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Qk-Hmm7D8PU[/ame]
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:03   #6
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Vafan jag trodde han var död.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:10   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Vafan jag trodde han var död.
Precis vad jag tänkte påpeka.

kanske ska vänta med rubriken Wagners minnestråd några år till.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:30   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

SO(Spelombudsmannen) - snacka om att ha allt förspänt med spelcommunity delen i Sverige men att inte ta vara på det.
Där satt man dagligen men nu loggar man in 1 gång per år för att se om det är kvar...

Rätt roliga minnen från den tiden och visst som någon skrev här - Barry var alltid intressant att läsa.

Vad vore livet utan minnen?

God jul
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:52   #9
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Vafan jag trodde han var död.
Jag med,jävligt missledande trådtitel

Var beredd att komma in och skämmas lite för alla sarkastiska kommentarer jag gjort i riktning "Makrill i sås på lågpris-mannen"
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:57   #10
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Men då byter jag väl trådtitel då, om ni ska vara så jävla kinkiga!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 18:01   #11
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Men då byter jag väl trådtitel då, om ni ska vara så jävla kinkiga!
Tack för det

Kan klargöra att jag respekterar Wagner och bara driver lite om det är oklart,mer anekdoter till folket
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 18:10   #12
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Jag med,jävligt missledande trådtitel

Var beredd att komma in och skämmas lite för alla sarkastiska kommentarer jag gjort i riktning "Makrill i sås på lågpris-mannen"
Du är så välkommen.

Anekdoter hade jag tänkt föreslå själv. Är du tankeläsare?

Fast mysiga i hop med Wagner hade jag aldrig kommit på själv.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 19:50   #13
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Är det bara jag som ligger efter?
Vem är denne mysige Wagner? Vad vet ni om honom som inte jag och många andra här vet? Samt varför får han all denna uppmärksamhet?

Inte ens jag har fått en egen fantråd på Sharps :(
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 22:30   #14
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
När jag ändå är inne på matspåret. Ärtsoppa med pannkaka är ju förknippat med torsdagar. Men nu har jag märkt att raggmunk med fläsk (vidrigt..) påfallande ofta serveras på tisdagar. Någon gammal tradition eller ett lokalt fenomen?

Fundera på det tills jag är tillbaka.
Nähä, var fel generation misstänker jag. Ingen som släpper skärmen ur sikte för att gå ut och äta. Skulle ha frågat hur länge en Gorbys ska vara inne i micron i stället. Så jag fick göra lite egna efterforskningar. Och för att förekomma eventuella frågor, nej jag har inget bättre för mig.

24 lunchhak. När jag rensat bort Kina, Indiern, cafemenyer (såna som aldrig serverar raggmunk) och någon utan meny blev det 18 kvar. Då hade 8 st raggmunk som lunch och 4 hade stekt fläsk i andra konstellationer.

44 % av dom tänkbara serverade alltså raggmunk som dagens rätt. Känns ganska enkelspårigt. Någon som slår det på sin hemort?
http://www.kvartersmenyn.se/uppsala

Den som först hittar någon ort som slår Uppsalas 44 % belönas med 10 Sharp$. Minst 10 hak ska finnas på orten för att det ska räknas. Sen håller vi oss till deltagarna på http://www.kvartersmenyn.se/

Det här ska bli spännande. Håll med om det.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Wagner den 2011-01-31 klockan 22:32.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 22:40   #15
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

59% i Örebro och då fick ändå nej sidan poäng på "Potatisbullar eller raggmunkar
m. stekt potatis" som är en solklar felskrivning. fast du kanske var raggmunk anti och inte ragg+ fläsk kombo, måste räkna igen

edit: dubbelkollat; 56% har raggmunk (13-10), en försvann för de hade fläsk med löksås fast ovanstående hamnade på plussidan med massa raggmunk och potatis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)

Senast redigerad av sox den 2011-01-31 klockan 22:46.
sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td