Hej, jag är en nyligen nyfyllda 22-årig kille som fortfarande bor hemma hos föräldrarna i en lägenhet på Kungsholmen (pinsamt). Är arbetslös och segar bara runt på Komvux (ännu mer pinsamt) för komplett betyg för att kunna söka juristprogrammet via HP - därmed har jag mycket dötid som spenderas på NHL. Ser oftast 1-2 matcher per natt.
Vet inte om jag kommer skriva ett inlägg i den här dagboken och sedan tröttna på den, eller skriva tusen - det får tiden utvisa. Kommer i alla fall att se om det är "roligt".
Har grovt negativa resultat i allmän betting, -200-250U (jävla fotboll, jävla "Stan McWell"!). Dock gick jag +67U förra året på NHL och hoppas jag kan sluta säsongen på plus det här året också.
Poängen med tråden är att jag vill ha ris och ros för spelen, saker jag missat eller om ni "ser" samma sak som jag. Har haft ett par bra plusnätter nu så hoppas en dagbok åtminstone något kan minska antalet impulsspel vilket är = slänga pengar.
Jag använder mig mycket av att placera spel 2 dagar i förväg hos Marathonbet som alltid går ut med överodds. Min styrka hittills har varit FT-spel på bortalag så ska försöka hitta värde i det.
Rekommenderar inte folk att rygga då jag inte visat mig vinnande i NHL i längden ännu, en stor del av mitt plus den här säsongen kommer ex. ifrån stora tiltbet.
Går ofta för mycket på statistik då jag bara ser 1 match per natt så missar jag de flesta matcher och har dålig koll på hur många lag spelat, trots resultaten.
Det ultimata målet är +100U för säsongen, min stoppgräns är om jag skulle hamna på +0U.
Jaja, nu ska jag inte vara så negativ. Bara att köra och göra så gott det går.
För er som undrar varför tråden heter "Tigerhajen" så är en Galeocerdo Cuvier (latin) en sådan här;