Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-27, 11:56   #1
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Kriga Avgår!!

Jag är en klok man. Jag inser när jag trotsar naturlagarna. Någonting är väldigt fel.

Som jag nämt tidigare i mina trådar så är jag mkt tveksam till värdet i sportspel. Givetvis håller ni public inte med, troligtvis pga att ni just är public.

Howeever. Det helt osannolika flyt jag har haft de senaste månaderna är helt absurt. Jag får upploppsgalopper och övertidsmål med mig hela tiden. Helt sjukt!

Som den mkt smarta människa jag är inser jag min egen begränsning och vägrar tro att detta kan hålla i sig. Eller rättare sagt, det kommer det inte göra. På mina 213 senaste spel har jag satt 169.

Sluta när du är på topp. Det är något Kriga tidigare varit usel på och det skall ikke ske igen.

Då mina övriga affärsområden ser hyperintressanta ut. Har bla investerat i några riktigt spännande företag där jag hoppas något kan bli en riktig hit.

Som ett led i min strategi gör jag följande.

Jag stänger affärsområdet Sportspel under minst ett år. Troligtvis för all framtid.

Kommer istället återuppta Pokern. Värdet är tillbaka. För ni som inte känner till Kriga pokerspelarn så kan ni ju googla Kriga och Microgaming så fattar ni vilken nivå jag spelat på.

Aktiva affärsområden.

Aktiehandel

Poolspel

Betfair( (kommer ha detta kvar)

Investeringar i unga internet företag. Bla Monkeybets

Vidare har jag ett till önskemål riktat till KP.

Kriga avgår på begäran! KP var vänlig radera mitt konto för all evighet eller banna det på liknande sätt. Jag pallar inte hänga bland alla er loosers.

Mvh Kriga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+5), Jinx (+3)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng