Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-27, 10:56   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Kriga Avgår!!


Jag är en klok man. Jag inser när jag trotsar naturlagarna. Någonting är väldigt fel.

Som jag nämt tidigare i mina trådar så är jag mkt tveksam till värdet i sportspel. Givetvis håller ni public inte med, troligtvis pga att ni just är public.

Howeever. Det helt osannolika flyt jag har haft de senaste månaderna är helt absurt. Jag får upploppsgalopper och övertidsmål med mig hela tiden. Helt sjukt!

Som den mkt smarta människa jag är inser jag min egen begränsning och vägrar tro att detta kan hålla i sig. Eller rättare sagt, det kommer det inte göra. På mina 213 senaste spel har jag satt 169.

Sluta när du är på topp. Det är något Kriga tidigare varit usel på och det skall ikke ske igen.

Då mina övriga affärsområden ser hyperintressanta ut. Har bla investerat i några riktigt spännande företag där jag hoppas något kan bli en riktig hit.

Som ett led i min strategi gör jag följande.

Jag stänger affärsområdet Sportspel under minst ett år. Troligtvis för all framtid.

Kommer istället återuppta Pokern. Värdet är tillbaka. För ni som inte känner till Kriga pokerspelarn så kan ni ju googla Kriga och Microgaming så fattar ni vilken nivå jag spelat på.

Aktiva affärsområden.

Aktiehandel

Poolspel

Betfair( (kommer ha detta kvar)

Investeringar i unga internet företag. Bla Monkeybets


Vidare har jag ett till önskemål riktat till KP.

Kriga avgår på begäran! KP var vänlig radera mitt konto för all evighet eller banna det på liknande sätt. Jag pallar inte hänga bland alla er loosers.

Mvh Kriga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+5), Jinx (+3)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 11:06   #2
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Krillehöla,Värmland
Inlägg: 24
Sharp$: 994
Standard

Oj Oj OJ...vilken kille...om självgodhet gjorde ont...då hade Kriga skrikit dygnet runt...
asfalt75 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 11:14   #3
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg

KP var vänlig radera mitt konto för all evighet eller banna det på liknande sätt.

Mvh Kriga!
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 11:18   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 11:22   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Du fick alla mina Sharps. Dels för att du är en smart skön snubbe. Samt även Kungsholmsbo.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 11:39   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Du fick alla mina Sharps. Dels för att du är en smart skön snubbe. Samt även Kungsholmsbo.
Haha okej, tack. Får ta och köpa mig ett hus för $harpsen.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 11:52   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Kommer istället återuppta Pokern. Värdet är tillbaka
hahaha - dagens bästa! Den som säger att värdet är tillbaka på pokern har ingen aning om vad han pratar om.
Värdet fanns för x antal år sedan, idag är värdet skit och det vet alla om.
Dock kan man vinna ändå om man är vinnande och vet vad man sysslar med, dvs använder programmen som är gjorda för detta etc.
Annars simmar du nog runt som en fisk bland alla andra...

Flera nätverk gömmer fiskborden för de vinnande spelarna etc så hajarna möter enbart hajar etc. Nja, nu tog du allt en cykeltur men cykla lugnt och ta på dig hjälmen.

God Jul
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+10)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 12:05   #8
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
hahaha - dagens bästa! Den som säger att värdet är tillbaka på pokern har ingen aning om vad han pratar om.
Värdet fanns för x antal år sedan, idag är värdet skit och det vet alla om.
Dock kan man vinna ändå om man är vinnande och vet vad man sysslar med, dvs använder programmen som är gjorda för detta etc.
Annars simmar du nog runt som en fisk bland alla andra...

Flera nätverk gömmer fiskborden för de vinnande spelarna etc så hajarna möter enbart hajar etc. Nja, nu tog du allt en cykeltur men cykla lugnt och ta på dig hjälmen.

God Jul
Men snälla lilla människa. Ska du lära mig något om pokern?
Du vet vem jag är väl?
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 12:08   #9
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Åhhneeeej, den salige Kriga faller ihop inför pressen?

__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng
 

Ämnesverktyg


td