Ämne: Coral.co.uk
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-27, 23:24   #27
kusagwa
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Skojare


Förra fredagen så gjorde jag min första insättning på Coral. Satte in 250 kronor och la mitt spel. Fick en kort stund efter insättningen ett mail om att jag måste skicka in "proof of ID" så jag skickade in kopia av mitt pass och tog en skärmdump från mitt bankkonto och skickade in. Glömde/tänkte in på att lägga till mitt username då jag aldrig har behövt det innan då jag har fått skicka in id vid liknande situationer.

Så i måndagskväll skulle jag logga in och fick då meddelandet att mitt konto var fryst eller liknande och fick mailet som jag fick vid deposit om att skicka in proof of ID så jag skickade ett mail till deras kundservice och frågade varför min dokumentet inte hade godkänts och jag inte med mitt username då jag som redan nämnt inte brukar behöva det. Notera också att jag använde samma mail när jag skickade in mina dokument och mailade kundservice som kontot är reggat på. Men inget svar från kundservice där inte.

Skulle testa att logga in igår men kommer inte in så idag testarde jag igen att skicka in samma dokument plus skärmdump från själva köpet med och lägger till mitt username och väntar en stund (spelbolag brukar i regel vara snabba när det gäller insättningar) och testar att logga in. Givetvis så funkar det inte och nu står det att kontot är suspended och att jag måste ringa till dem.

Är det någon som varit med om något liknande tidigare och som vet hur lång tid det tar för dem att bekräfta ett par dokument? Och hur lång tid det tar för kundservice att svara. Hoppas fan inte att jag behöver ringa, orkar verkligen inte med det. Pajasbolag är vad det är.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat