Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-29, 13:36   #16
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Putte77 Visa inlägg
Nu när jag skulle göra uttag har dom tagit bort skrill som alternativ vilket var min insättningsmetod.Banktransfer finns inte heller...vad är detta för clowner!
Måste man regga visakort för att sen kunna ta ut samma väg...vilket innebär tid,avgifter,ytterligare valideringar.
Naturligtvis svarar dom inte på mail så det blir väl att ringa igen
Du får gärna skriva här vad resultatet blev eftersom jag själv råkat ut för samma sak....Tomtar....
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 16:52   #17
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Coral går från klarhet till klarhet, jag var dum nog att ställa frågan till supporten hur jag ska ta ut mina pengar då mb inte längre finns som option. efter 4 dagar får jag svaret att jag måste sätta in pengar via mb för att sedan kunna ta ut. Nu finns ju dock inte den möjligheten så det blir ju svårt...Men inte nog med detta, de konfiskerar dessutom hela balansen på kontot (ett par tusen), utan vidare förklaring.

Och där står vi nu, de vägrar svara på mail, kontot är fortfarande öppet, men alla pengar har flyttats till "a separate balance under investigation", vad är det här för kalle anka-fasoner. kan sägas att jag spelat där i flera år, har ett fullt verifierat konto och gjort mängder med in och uttag utan problem. Hur går man vidare härifrån, ska det gå så långt att man behöver vända sig till licensutgivaren och i förlängningen en polisanmälan?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 17:49   #18
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2065
Standard

När tog dom bort det? Satte in senast där för 10dgr sen via skrill och testade nu utan och sätta in och kan iaf välja skrill och allt ser ut som vanligt?
werygod är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-06, 19:17   #19
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av werygod Visa inlägg
När tog dom bort det? Satte in senast där för 10dgr sen via skrill och testade nu utan och sätta in och kan iaf välja skrill och allt ser ut som vanligt?
ja...ringde dom, det verkar endast vara jag som inte längre har moneybookers som option..Får ju säga till deras försvar att supportkillen var väldigt trevlig, men något svar om vad som gått fel kunde han inte ge, mer än att jag hamnat i något slags limbo.....Man blir trött, men förhoppningsvis ska det ordna sig.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-07, 01:01   #20
 
Mightys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 3055
Standard

Jag kan inte heller välja skrill för insättning och uttag. Har kört med skrill för tidigare transaktioner.

De gjorde ju en liten ny design på sidan i början på oktober, i den vevan måste skrill ha försvunnit. Jag kan inte heller se kontohistorik före 11 oktober.

Jag borde vara i en liknande situation som Semicolon
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-07, 11:05   #21
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2065
Standard

Det som vart problemet för mig sen den designändringen är att jag inte kan klicka in odds i betslipen rätt ofta, måste logga ut och in igen och sen funkar det. Oavsett webbläsare.
werygod är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 21:09   #22
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 14
Sharp$: 262
Standard

Ääääntligen fick man ut sin kosing från denna clownsajt.

Det krävdes två veckors telefontjatande på begåvningsreserven därborta.
Av någon anledning har dom ju dumpat skrill så mina alternativ var för dom att göra en manuell banktransfer där dom ville ha en kopia av mitt "bankstatement"..ingen skärmdump från din internetbank,ingen bic eller iban kod,utan en kopia av pappersversionen av ditt kontoutdrag!!
Dom kämpar verkligen att göra allt maximalt komplicerat.

Andra alternativet var att göra minimum deposit med Neteller och få allt tillbaka dit.Eftersom jag har neteller lät detta enklast....men icke!
Dom skyfflar pengarna mellan olika balance accounts och skickar hjärndöda intetsägande klipp o klistra mail.

Så igår ringde jag igen,repeterade hela faderullan och undrade "what tha fuck is going on"!!
Då tog det skruv och hon pratade genast personligen med ekonomiavdelningen som bad så mycket om ursäkt och lovade att degen skulle finnas på netellerkontot idag....vilket den gjorde!!Tjohoo!

Hoppas ni andra lyckas få ut era pengar också.Lycka till.
Putte77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 22:25   #23
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Putte77 Visa inlägg
Ääääntligen fick man ut sin kosing från denna clownsajt.

Det krävdes två veckors telefontjatande på begåvningsreserven därborta.
Av någon anledning har dom ju dumpat skrill så mina alternativ var för dom att göra en manuell banktransfer där dom ville ha en kopia av mitt "bankstatement"..ingen skärmdump från din internetbank,ingen bic eller iban kod,utan en kopia av pappersversionen av ditt kontoutdrag!!
Dom kämpar verkligen att göra allt maximalt komplicerat.

Andra alternativet var att göra minimum deposit med Neteller och få allt tillbaka dit.Eftersom jag har neteller lät detta enklast....men icke!
Dom skyfflar pengarna mellan olika balance accounts och skickar hjärndöda intetsägande klipp o klistra mail.

Så igår ringde jag igen,repeterade hela faderullan och undrade "what tha fuck is going on"!!
Då tog det skruv och hon pratade genast personligen med ekonomiavdelningen som bad så mycket om ursäkt och lovade att degen skulle finnas på netellerkontot idag....vilket den gjorde!!Tjohoo!

Hoppas ni andra lyckas få ut era pengar också.Lycka till.
Ja det här känner jag igen, vad i helvete håller de på med? Får ringa i morgon då, igen, och svära lite den här gången. Har tappat tålamodet totalt med dessa clowner. helt jävla otroligt.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 00:55   #24
 
Mightys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 3055
Standard

Har ni fått någon förklaring varför Skrill är borta? Blir tillgängligt igen?
Ett annat sätt för uttag kan ju vara att sätta in litet belopp med visa för att senare kunna begära uttaget där.
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 07:28   #25
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mighty Visa inlägg
Har ni fått någon förklaring varför Skrill är borta? Blir tillgängligt igen?
Ett annat sätt för uttag kan ju vara att sätta in litet belopp med visa för att senare kunna begära uttaget där.
Den förklaring jag fått är att Skrill inte är borta Och att det bara är fel på mitt konto, vilket ju uppenbarligen inte stämmer. När jag sen försöker få ut mina pengar får jag till svar att jag först måste sätta in en mindre summa via Skrill (som inte finns). När jag då förklarar att Skrill inte finns får jag ett klipp och klistra svar tillbaka där jag ombeds sätta in pengar via skrill för att sedan kunna ta ut

Under tiden ligger pengarna på någon separat kontobalans och jag kan inte ens se dem...
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 23:54   #26
 
Mightys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 3055
Standard

Jag gjorde en insättning med visakort för att få ett uttagsmetod registrerad. Gjorde sedan uttag av hela saldot vilket tog 3-4dagar.
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-27, 23:24   #27
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Skojare


Förra fredagen så gjorde jag min första insättning på Coral. Satte in 250 kronor och la mitt spel. Fick en kort stund efter insättningen ett mail om att jag måste skicka in "proof of ID" så jag skickade in kopia av mitt pass och tog en skärmdump från mitt bankkonto och skickade in. Glömde/tänkte in på att lägga till mitt username då jag aldrig har behövt det innan då jag har fått skicka in id vid liknande situationer.

Så i måndagskväll skulle jag logga in och fick då meddelandet att mitt konto var fryst eller liknande och fick mailet som jag fick vid deposit om att skicka in proof of ID så jag skickade ett mail till deras kundservice och frågade varför min dokumentet inte hade godkänts och jag inte med mitt username då jag som redan nämnt inte brukar behöva det. Notera också att jag använde samma mail när jag skickade in mina dokument och mailade kundservice som kontot är reggat på. Men inget svar från kundservice där inte.

Skulle testa att logga in igår men kommer inte in så idag testarde jag igen att skicka in samma dokument plus skärmdump från själva köpet med och lägger till mitt username och väntar en stund (spelbolag brukar i regel vara snabba när det gäller insättningar) och testar att logga in. Givetvis så funkar det inte och nu står det att kontot är suspended och att jag måste ringa till dem.

Är det någon som varit med om något liknande tidigare och som vet hur lång tid det tar för dem att bekräfta ett par dokument? Och hur lång tid det tar för kundservice att svara. Hoppas fan inte att jag behöver ringa, orkar verkligen inte med det. Pajasbolag är vad det är.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 09:52   #28
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dom är sjuuuuukt långsamma, men har du alla papper i ordning är min erfarenhet att det ordnar sig till slut. Man får dock vara på dem som en igel för de verkar ha noll intern kommunikation mellan sina anställda och är i största allmänhet helt jävla otroligt långsamma med att lösa sina ärenden.

Min uppfattning är dock att de inte är några skojare utan endast brutalt ineffektiva.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 11:16   #29
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Dom är sjuuuuukt långsamma, men har du alla papper i ordning är min erfarenhet att det ordnar sig till slut. Man får dock vara på dem som en igel för de verkar ha noll intern kommunikation mellan sina anställda och är i största allmänhet helt jävla otroligt långsamma med att lösa sina ärenden.

Min uppfattning är dock att de inte är några skojare utan endast brutalt ineffektiva.
Ok tack för svaret.. Vilket rekommenderar du, telefonterror eller mailbombning?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 16:33   #30
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Har problemet när jag ska ringa att det inte går helt enkelt. Har testat med både UK och Gibraltar kod och att ta bort första nollan ur numret (0800-44-0011) och allt annat möjligt. Nån som kan berätta hur ni gick till vida när ni skulle ringa dem?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td